zodiack Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2008 Mites paljon kaikenmaailman anturit ja katin tukkoisuus vaikuttavat noin aluksi? luulis sen vaikuttavan, eik sulla kaikki oo ihan vakiota? mulla CAI ja 3" rööri nyt ei muuta..
CamRaato94 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2008 luulis sen vaikuttavan, eik sulla kaikki oo ihan vakiota? mulla CAI ja 3" rööri nyt ei muuta.. Tossa on jonkinlainen "CAI" + Airfoil sekä toi elbow mutka on vaihdettu. Pakoputkisto on sekä edestä, että takaa vakio. Mulla on kyllä tulossa Hookerin 3" väliputki + takapönttö eli cat back. Ehkäpä en laitakkaan sitä kiinni ilman peltisarjaa, jos paineet tippuu liikaa. Eikös nää tartte jonkinlaista "back pressurea" sieltä putken loppuosasta eli jos etupää eli sarjat hengittää heikommin kuin loppupätkä niin tulee jotenkin PONNETON. Viri-viri kokeneet äijät kertokoon enemmän (olen +30v ei riitä sekään). http://www.kolumbus.fi/wiiklund/ponimages/3gal_ponengine.jpg
zodiack Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2008 Tossa on jonkinlainen "CAI" + Airfoil sekä toi elbow mutka on vaihdettu. Pakoputkisto on sekä edestä, että takaa vakio. Mulla on kyllä tulossa Hookerin 3" väliputki + takapönttö eli cat back. Ehkäpä en laitakkaan sitä kiinni ilman peltisarjaa, jos paineet tippuu liikaa. Eikös nää tartte jonkinlaista "back pressurea" sieltä putken loppuosasta eli jos etupää eli sarjat hengittää heikommin kuin loppupätkä niin tulee jotenkin PONNETON. Viri-viri kokeneet äijät kertokoon enemmän (olen +30v ei riitä sekään). http://www.kolumbus.fi/wiiklund/ponimages/3gal_ponengine.jpg hmm oikeestaan samat ku mulla nyt, eli varmaa toi 3" catback vaan vakio sarjoilla ja catilla huonontaa..
CamRaato94 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2008 hmm oikeestaan samat ku mulla nyt, eli varmaa toi 3" catback vaan vakio sarjoilla ja catilla huonontaa.. Ja mulla on tilauksessa Hookerin cat back paketti (3" intermediate pipe ja 3" vaimennin). Nyt näyttäs siltä, että pitää samalla kertaa laittaa peltisarjat esim. Pacesetterin pitkät tohon lisäksi tai lyhyet... Tommosen 10 hevosvoiman heiton voi toki aiheuttaa moni muukin tekijä... Pientä säätöä vaatii juu.
Nupa Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2008 vellu, onko etelässä toinen dynopäivä millon?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään