Nova Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 Kun vaihdat levyt niin lainaas mulle noi vanhat malliksi..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 Kun vaihdat levyt niin lainaas mulle noi vanhat malliksi..... Ei sattus kellään olee nurkissa yhtä ylimäärästä C5 Corveten jarrulevyä? Aika veemäinen jarruteltava... enkä kyllä rupee uusia levyjä ostelee ku vasta talvella. Saat kyllä Nova levyt sitten lainaan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 Taitas pari olla, mutta maksaa paljon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 Taitas pari olla, mutta maksaa paljon Ei voi maksaa paljoa! Ebayn ihmemaailmasta sais uudet levyt ja keraamiset palat yht. 120 taalaa. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Truck-Parts-Accessories__Corvette-C5-97-99-00-01-02-04-Front-Brake-Rotors-Pads_W0QQitemZ280245698829QQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20AccessoriesQQadiZ2865QQcmdZViewItem?hash=item280245698829&_trksid=p3756.m14.l1318 Tommoset kun laittaa, niin sitten taas ihmetellään kun levyt on viimeistään toisen radalla käynnin jälkeen halki... Mutta halvat on! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rstuning Posted November 22, 2008 Share Posted November 22, 2008 Löytyykö joltain noita videoita koneelta, kun toi sonta nettisivusto jossa ne on ei suostu pyörittään niitä enää? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rstuning Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Tässä parit kuvat ja videonpätkät : http://cam67.1g.fi/kuvat/streetracing/2008/TRACKDAY_BOTNIARING/ Miksi tuolta kun tallentaa videon omalle koneelle ja yrittää toistaa videota tulee teksti: "virhe ladattaessa pakkauksenhallinta" Äänet kyllä kuuluu, mutta ei kuvaa??? Laitoin jo päivityksenkin Media Playeriin, mutta ei mitään vaikutusta Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Miksi tuolta kun tallentaa videon omalle koneelle ja yrittää toistaa videota tulee teksti: "virhe ladattaessa pakkauksenhallinta" Äänet kyllä kuuluu, mutta ei kuvaa??? Laitoin jo päivityksenkin Media Playeriin, mutta ei mitään vaikutusta mulla toimi ihan hyvin. hirveen hidas toi musta gta Link to comment Share on other sites More sharing options...
gmc63 Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Miksi tuolta kun tallentaa videon omalle koneelle ja yrittää toistaa videota tulee teksti: "virhe ladattaessa pakkauksenhallinta" Äänet kyllä kuuluu, mutta ei kuvaa??? Laitoin jo päivityksenkin Media Playeriin, mutta ei mitään vaikutusta kokeile tota VLC mediaplayeria mulla ainaki sillä noi pätkät toimii tai FFDshow:ta Link to comment Share on other sites More sharing options...
rstuning Posted January 13, 2009 Share Posted January 13, 2009 mulla toimi ihan hyvin. hirveen hidas toi musta gta Eli ei voi kun parantaa Kyllä mullaki toimii suoraa siltä sivulta ne videot, mutta kattomisen jälkeen kuvan alla "laataa koneellesi" vaimikäsenytoli ja sit klikkaa tallenna jne... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Posted January 13, 2009 Share Posted January 13, 2009 Eli ei voi kun parantaa Kyllä mullaki toimii suoraa siltä sivulta ne videot, mutta kattomisen jälkeen kuvan alla "laataa koneellesi" vaimikäsenytoli ja sit klikkaa tallenna jne... myonna vaan etta ajoit kuin tytot Link to comment Share on other sites More sharing options...
rstuning Posted January 13, 2009 Share Posted January 13, 2009 myonna vaan etta ajoit kuin tytot Niin ajoin, mutta jos olis menny suorilla yhtä lujaa ku se hopee helmanan (hienohelma ) niin olis tullu kova aika. Ajoin mutkissa lujempaa, mutta kun ei mopo kulkenu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sepe Posted March 7, 2009 Share Posted March 7, 2009 Onkos tälle Kesää ( joo aikases ollaan ) suunnitteleilla Ratapäivää? Jos on niin mukana ollaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
rstuning Posted March 7, 2009 Share Posted March 7, 2009 Mä meen meetwurstien tai pemarien sekaan, vaikkei ratapäivää olis Eiköhän se kuitenki oo vähä niinku perinne/pakko toi ratapäivä Link to comment Share on other sites More sharing options...
zodiack Posted May 19, 2011 Share Posted May 19, 2011 millos oli tän vuoden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts