Jump to content

29.6 F-Body Clubin ja Ford Mustang Owner's Club of Finlandin Ratapäivä 08


Recommended Posts

Posted

Kun vaihdat levyt niin lainaas mulle noi vanhat malliksi..... m/

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • balez

    25

  • rstuning

    24

  • Z-mo

    20

  • mikke

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Kun vaihdat levyt niin lainaas mulle noi vanhat malliksi..... m/

 

Ei sattus kellään olee nurkissa yhtä ylimäärästä C5 Corveten jarrulevyä?  ::) Aika veemäinen jarruteltava... enkä kyllä rupee uusia levyjä ostelee ku vasta talvella. Saat kyllä Nova levyt sitten lainaan...

Posted

Taitas pari olla, mutta maksaa paljon  ;D

Posted

Taitas pari olla, mutta maksaa paljon  ;D

 

Ei voi maksaa paljoa! Ebayn ihmemaailmasta sais uudet levyt ja keraamiset palat yht. 120 taalaa.  ;D

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Truck-Parts-Accessories__Corvette-C5-97-99-00-01-02-04-Front-Brake-Rotors-Pads_W0QQitemZ280245698829QQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20AccessoriesQQadiZ2865QQcmdZViewItem?hash=item280245698829&_trksid=p3756.m14.l1318

 

Tommoset kun laittaa, niin sitten taas ihmetellään kun levyt on viimeistään toisen radalla käynnin jälkeen halki...  ::)

Mutta halvat on!

  • 4 months later...
Posted

Löytyykö joltain noita videoita koneelta, kun toi sonta nettisivusto jossa ne on ei suostu pyörittään niitä enää?

  • 1 month later...
Posted

Miksi tuolta kun tallentaa videon omalle koneelle ja yrittää toistaa videota tulee teksti:

"virhe ladattaessa pakkauksenhallinta" Äänet kyllä kuuluu, mutta ei kuvaa???

Laitoin jo päivityksenkin Media Playeriin, mutta ei mitään vaikutusta >:(

mulla toimi ihan hyvin. hirveen hidas toi musta gta ;)

Posted

Miksi tuolta kun tallentaa videon omalle koneelle ja yrittää toistaa videota tulee teksti:

"virhe ladattaessa pakkauksenhallinta" Äänet kyllä kuuluu, mutta ei kuvaa???

Laitoin jo päivityksenkin Media Playeriin, mutta ei mitään vaikutusta >:(

kokeile tota VLC mediaplayeria mulla ainaki sillä noi pätkät toimii tai FFDshow:ta :)
Posted

mulla toimi ihan hyvin. hirveen hidas toi musta gta ;)

Eli ei voi kun parantaa ;D

 

Kyllä mullaki toimii suoraa siltä sivulta ne videot, mutta kattomisen jälkeen kuvan alla

"laataa koneellesi" vaimikäsenytoli ja sit klikkaa tallenna jne...

Posted

Eli ei voi kun parantaa ;D

 

Kyllä mullaki toimii suoraa siltä sivulta ne videot, mutta kattomisen jälkeen kuvan alla

"laataa koneellesi" vaimikäsenytoli ja sit klikkaa tallenna jne...

myonna vaan etta ajoit kuin tytot ;D

Posted

myonna vaan etta ajoit kuin tytot ;D

Niin ajoin, mutta jos olis menny suorilla yhtä lujaa ku se hopee helmanan (hienohelma ;D)

niin olis tullu kova aika. Ajoin mutkissa lujempaa, mutta kun ei mopo kulkenu...

  • 1 month later...
Posted

Onkos tälle Kesää  ( joo aikases ollaan ;) ) suunnitteleilla Ratapäivää?

 

Jos on niin mukana ollaan  m/

Posted

Mä meen meetwurstien tai pemarien sekaan, vaikkei ratapäivää olis :-X

Eiköhän se kuitenki oo vähä niinku perinne/pakko toi ratapäivä ;D

  • 2 years later...
Posted

millos oli tän vuoden?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...