Jump to content

-PM-:n Camaro RS 89'

-PM-

Recommended Posts

• Replies 123
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• -PM-

64

• Z-mo

7

• HFB

7

• rstuning

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

nice.. mitkä sulla oli ennen?

vakiot rs:än jouset  ;D oli aika löysä, jopa vaarallinen.

Kirjoitettu

Asiallista. Onko muuten alusta vielä vakio RS? Irocin vakaajat ja uretaanipuslat joka paikkaan tekee myös ihmeitä.

Kirjoitettu

Asiallista. Onko muuten alusta vielä vakio RS? Irocin vakaajat ja uretaanipuslat joka paikkaan tekee myös ihmeitä.

muuten vakio mutta takatukivarsissa on jäykiste pala siellä sisällä. Iroc: ssa vissiin vakiona. Wonderbar on tulossa seuraavaksi ja sub framet tehdään ite. Sitten varmaan puslat ja vakaajat.

Kirjoitettu

muuten vakio mutta takatukivarsissa on jäykiste pala siellä sisällä. Iroc: ssa vissiin vakiona. Wonderbar on tulossa seuraavaksi ja sub framet tehdään ite. Sitten varmaan puslat ja vakaajat.

Takatukivarret on iroceissa samat, ei jäykistepaloja. Panhard kannattaa kans vaihtaa jäykkään. Vaikuttaa kans käsittämättömän paljon. Varsinkin jos tykkää vähän sladitella...

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

samanlainen tilattu.. paitsi ei ollu säätöä.. kerros fiiliksiä kun kalikka kiinni  m/

Kirjoitettu

Vieläkö sulta löytyy noi ekassa postauksessa kuvissa olevat vanteet? siis noi vanteet enne thorque trusteja?? Minkä merkkiset, vois ostaa tollaset  :P

Todella hieno camaro muutes m/

Kirjoitettu

Vieläkö sulta löytyy noi ekassa postauksessa kuvissa olevat vanteet? siis noi vanteet enne thorque trusteja?? Minkä merkkiset, vois ostaa tollaset  :P

Todella hieno camaro muutes m/

Ekat vanteet oli muistaakseni MANGLES merkkiset, mutta olen myynyt ne jo. Oli ihan hienot, mutta ei mahdu mitkään hyvät jarrut noin pieniin vanteisiin.

Kirjoitettu

Ekat vanteet oli muistaakseni MANGLES merkkiset, mutta olen myynyt ne jo. Oli ihan hienot, mutta ei mahdu mitkään hyvät jarrut noin pieniin vanteisiin.

Ok, noita jos sais 16" ni ois aika  \m/

Kirjoitettu

samanlainen tilattu.. paitsi ei ollu säätöä.. kerros fiiliksiä kun kalikka kiinni  m/

toimii se.. ohjaus tuntuu paremmalta. Ehkä sen huomaisi vielä paremmin jos olisi sub framet kiinni. Mutta kyllä ton perstuntumalla huomaa.

Kirjoitettu

toimii se.. ohjaus tuntuu paremmalta. Ehkä sen huomaisi vielä paremmin jos olisi sub framet kiinni. Mutta kyllä ton perstuntumalla huomaa.

eli nyt vaan odotellaan saapuvaksi, että pääsee ruuvaa kiinni  m/ ei pahan hintanen käikäle jos siitä kerran on hyötyä  m/

• 3 months later...
Kirjoitettu

Tänään otin lattiamaton irti koska subframet hitsataan kiinni ja matto pesuun.. sisusta on kyllä paljon hienompi kun ei laittais mattoa ollenkaan tai sitten jostain pitäis hommata musta matto. Matto on aika kauheessa kunnossa, mahtaakohan lähteä edes puhtaaksi.  :(

aika jännittävää oli mitä lattiamaton alta paljastuu?

CIMG4571_2.JPG}

Kirjoitettu

vastaus: ei mitään. ei hitsailtu, ei ruostetta. JES!

edit: ihan vähän pinta ruostetta niinkuin kuvan oikeassa reunassa näkyy mutta muuten hyvä.

CIMG4580_2.JPG}

Kirjoitettu

vastaus: ei mitään. ei hitsailtu, ei ruostetta. JES!

edit: ihan vähän pinta ruostetta niinkuin kuvan oikeassa reunassa näkyy mutta muuten hyvä.

jumaleissön :o uskomattoman upeassa kunnossa!

Kirjoitettu

jumaleissön :o uskomattoman upeassa kunnossa!

Tolta näitten pitääkin näyttää. Talviritsat on sitten erikseen.  ;)

Kirjoitettu

Tähän on selkeesti vaihdettu pohjalevy  m/

-ps- mulla on 4g musta matto jossain tallessa, jos se sopii?

Kirjoitettu

Laitoin ac delete palikan kiinni, pikkuhiljaa siistiintyy konehuone.. johdotukset olis vielä sekaisin. Perk*** kun ei sillon aikoinaan tullut maalattua noita kannen päätyjä.  :(

CIMG4584.JPG}

Kirjoitettu

Tähän on selkeesti vaihdettu pohjalevy  m/

-ps- mulla on 4g musta matto jossain tallessa, jos se sopii?

sisusta suunnitelmat on vielä auki, saa nähä mitä sinne laitetaan. Mutta pidän mielessä.

• 5 months later...
Kirjoitettu

Eikai mulla ollut mitään etumaksuja vaikka vasta tilasin kannet,nokan ja nostajat.

• 3 years later...
Kirjoitettu

No niin.. terve taas pitkästä aikaa. Nyt olisi projekti suunnitelmia taas talveksi.  8)

Tarkoituksena on ottaa TCI loota irti, tehdä hieman huoltotoimenpiteitä siihen ja myydä se joskus eteenpäin kaikkineen hiluineen. Tilalle laitamme Tremec T56 laatikon, Centerforcen kytkimen jne jne.

Olen tässä miettinyt joko laittavani ahtimen tai manuaalilaatikon ja tullut siihen tulokseen että, parempi käyttää rahat manuaalilaatikkoon ja perän kunnostamiseen ja vahvistamiseen. Tilaan laatikon ja muut hilut joko itse suoraan Summitilta tai ostan joltain Suomalaiselta kauppiaalta. Racers Placeen olen lähettänyt alustavia kyselyjä, mutta vielä ei ole vastausta tullut.

4gen poljin setti on saatu hommattua ja se muutetaan helposti 3gen issä toimivaksi.

Kesää odotellessa.. vaikkei vielä ole edes talvi.   

Kirjoitettu

No niin tarjouskyselyt on ohi ja tavarat lähtevät näillänäkymin tilaukseen Summitilta. Olisi ollut kiva tietää tuo racers placen hinta vielä, mutta mitään vastauksia ei ole kuulunut.

Tilauslistalla on:

Tremec T56 Magnum

Center Force kytkin

Vautipyörä

Hyd. Painelaakeri

Qt kytkin koppa

Ja muuta pientä sälää.

Projekti tuskin edistyy kovin nopeasti koska talvi tulee uhkaavasti päälle. Osat kuitenkin hommataan mahdollisimman pian.

• 5 months later...
Kirjoitettu

Alkais olla melkein kaikki osat hankittu.  :) Puuttuu enää vaihdekeppi, nuppi, muutama johto, yoke ja jotain pikku sälää. Ajo kelit käy uhkaavasti päälle!

135_480x640_pienennetty_xx2.jpg.69aa39ed4a51fd112848b115e31d82a8.jpg

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...