Jump to content

Tampere Cruising 2008, ameriikan ihmeille.


Recommended Posts

Kirjoitettu

Eli jollei jo täällä tiedossa niin infotaan lisää. Tampereella järjestetään tänä kesänä neljät ruisingit joista toivotaan automäärältään hyvinkin suurta. Toivotaan että kelit täsmää. (n. 5 vuotta sitten viimeksi järjestetty ja silloin automäärä yli 250)

Tänne on tervetulleita kaikki Made in USA, ja miksei niiden ihailijatkin  :-P

Epävirallisena mennään edelleen, ainakin tämä vuos, riippuen siittä saako tämä "yhteistyökumppaneita"  ::) .

Nyt ei yksin oikeen pysty kaikkeen.

 

Täältä lisää tietoa aiheesta sekä aikatauluista:

http://chrysler.suntuubi.com/

 

EKAT SIIS JO 31.5

Kirjoitettu

Tää on kyllä hienojuttu että otit ohjat käsiis. Mää yritän saaja haettua kiulun tänne ja otan sitte kerhotuotteita autoon mukaan jos joku niitä halajaa.

Kirjoitettu

Tää on kyllä hienojuttu että otit ohjat käsiis. Mää yritän saaja haettua kiulun tänne ja otan sitte kerhotuotteita autoon mukaan jos joku niitä halajaa.

 

kiitos! Otappa tavarat matkaan niin eiköhän ne tuolla kaupaksi (osa ainakin) mene, joku isohko kyltti esiin vielä  m/

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

\m/ enään 5 päivää ja jenkit mylvii Tampereella  m/

 

Perjantaina ajattelin lähtee keskiseen suomeen junalla hakee kikottimen. Aikahyvää kuuluvuttaa saanu tuo cruise kiinnostuneita ainakin tuntuu olevan!!!

Kirjoitettu

Perjantaina ajattelin lähtee keskiseen suomeen junalla hakee kikottimen. Aikahyvää kuuluvuttaa saanu tuo cruise kiinnostuneita ainakin tuntuu olevan!!!

 

hyvä hyvä! Lauantaina pelipaikalle.

Onhan tuosta porukka kiinnostunut ollu ja toivotaan että myös niinkin paljon jotta saapuvat paikalle. Komeeta keliä luvattu joten sen puoleen saattas olla kalustoa.

Flaiereita olen jaellut hiukan ja lisää jaellaan. Turussakin jakaa STW:n porukka flaiereita kunhan saavat uuet flaierit suunniteltua.

 

Kirjoitettu

Oli mukavasti autoja/porukkaa, ehkä 40 autoa m/  Ekaks toki kuva kun mä ja selli edustetaan..  Oli tuolla muutama muukin f-body, harmi vaan kun loppu kamerasta akut :(

EDIT: Jos oikein muistan niin nimim. Redcamaro ainaskin oli paikalla myös

Kuvia:

Majaselli.jpg}

Kirjoitettu

Jees, komiasti meni ja tuli tutustuttua Selliinkin (siis ei poliisilaitokseen  :o)

 

Otetaan taas 28.6 uusiksi

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Mihinkäs me sit tästä lähtien ajellaan tuolta Pirkkahallilta? Tästä päivästä lähtien on Särkänniemen parkkikselle ajokielto joka päivä klo 21-06 :o

Särkänniemen kenttäpäällikkö Timo Mäkinen: "Homma on lähtenyt käsistä, on kiihdytyskisoja ja kuminpolttoa joka villeimmillään sulattaa asvalttia ja kuluttaa maalit ennätysajassa"

Että sillai

Kirjoitettu

niih, nyt otetaan hyviä ehdotuksia vastaan.

Äkkiä aateltuna vaihtoehtoina olis, Jäähalli, Mustalahden satama, Särkän yläparkki(se taitaa olla avoin vielä), Pyynikintori.

Sit saattas olla Ratinan stadioinin parkkis (en tiedä sen säännöistä)

Kirjoitettu

Jäähalli muuten mutta ennekin on naapurikerrostalojen asukkaat homman estäny. Sataman alue aika pieni samoin Pyynikintori. Särkän yläparkki vois olla kokeilemisen arvoinen ja mites Teivon parkki?

Tai sit lähtö, kierros pari keskustassa ja paluu Pirkkahallille, kaatuillaan siellä sit loppuehtoo ;)

Kirjoitettu

Nyt on järkeilty paikkaa ja Overdrivella hiukan infosin myös, eli Cruising lenkin jälkeen paikka on Bikini Bar&Grill Paasikiventiellä, Ex-Kesoil. Sieltä saapi juomaa ja sapuskaa (ulkogrillistä ehkä), sekä tietty kaffetta. Tilaa autoilla on kunhan ajetaan järkevästi tilaa säästäen.

Ja toivotaan että musakin olis rock-henkistä, mutta näistä ei varmuutta kun omistaja ei ole tiedotellut vielä.

On terassi tilaa järvenrannasta ja baari on vetten päällä, ilta-aurinko (jollei vettä sada) laskeutuu horisontissa.

Muutamat autot saa ajettua laiturille.

Paljon parempaa tunnelmaa ei cruisingille Tampereella saa, Mustalahtikaan kun ei ole auki ja sieltä ei olppaa saa.

 

Paikka auki normaalisti 24:ään mutta jos väkeä on ja tunnelma kohdillaan niin mahdollisuus olla klo 2:een, eli pakko ei kaupungille ole lähteä.

 

Infoan loppuviikosta lisää kunhan hommat selkiää ja pääsee reissusta pois.

 

Kirjoitettu

Päivitetty tietoa Overdrivelle! lukekaas sieltä, Saadaan ruokaa,juomaa ja rockia Bikini Barilla.

Kirjoitettu

Nyt on järkeilty paikkaa ja Overdrivella hiukan infosin myös, eli Cruising lenkin jälkeen paikka on Bikini Bar&Grill Paasikiventiellä, Ex-Kesoil. Sieltä saapi juomaa ja sapuskaa (ulkogrillistä ehkä), sekä tietty kaffetta. Tilaa autoilla on kunhan ajetaan järkevästi tilaa säästäen.

Ja toivotaan että musakin olis rock-henkistä, mutta näistä ei varmuutta kun omistaja ei ole tiedotellut vielä.

On terassi tilaa järvenrannasta ja baari on vetten päällä, ilta-aurinko (jollei vettä sada) laskeutuu horisontissa.

Muutamat autot saa ajettua laiturille.

Paljon parempaa tunnelmaa ei cruisingille Tampereella saa, Mustalahtikaan kun ei ole auki ja sieltä ei olppaa saa.

 

Paikka auki normaalisti 24:ään mutta jos väkeä on ja tunnelma kohdillaan niin mahdollisuus olla klo 2:een, eli pakko ei kaupungille ole lähteä.

 

Infoan loppuviikosta lisää kunhan hommat selkiää ja pääsee reissusta pois.

 

 

Toi on muuten asiallinen paikka. Mää varmaan tuun fillarilla tai sitte pitää pummia kyyti.Tuskin saan vaihevaijeria tohon mennessä. Mut katotaan :) Sittehän sitä voi ottaa kuppia jos fillarilla tulee

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Taas oli, kylläkin sateisissa merkeissä mutta Autoja oli komiasti, päältä 70 ketaletta. Voi sanoa että rupes hirvittää jo että kui saadaa kaikki mahtumaan baarin pihalle. Mutta hyvin kait siittäkin selvittiin. Pieniä ymmärrys ongelmia oli omistajan kanssa sapuskan ja musiikin osalta mutta muuten ok. Ens kerralla ehkä jopa paremmin, säänkin puolesta.

 

Kiitokset F-bodeille, ketkä sitten paikalla olivatkin, Selli nyt ainakin + parit muut  m/

  • 3 weeks later...
Kirjoitettu

nostellaas täälläkin... eli lähestyy taas, nyt päätös paikka auki

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
Kirjoitettu

Nyt lähestyy viimeinen cruising tälle kaudelle! Kaikki mukaan, letka suuntaa Treen keskustan läpi kohti Ravintola Rusthollia missä voit nähdä Elvis Shown. Lue lisää Tre Cruising sivustolta.

 

Liput 10€ tuonne ravintolaan.

Kirjoitettu

pistetäämpä kalenteriin ja tullaan jos ei mitään päälle kaatuvaa satu 8)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...