ZYN-5 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2008 Eli jollei jo täällä tiedossa niin infotaan lisää. Tampereella järjestetään tänä kesänä neljät ruisingit joista toivotaan automäärältään hyvinkin suurta. Toivotaan että kelit täsmää. (n. 5 vuotta sitten viimeksi järjestetty ja silloin automäärä yli 250) Tänne on tervetulleita kaikki Made in USA, ja miksei niiden ihailijatkin Epävirallisena mennään edelleen, ainakin tämä vuos, riippuen siittä saako tämä "yhteistyökumppaneita" . Nyt ei yksin oikeen pysty kaikkeen. Täältä lisää tietoa aiheesta sekä aikatauluista: http://chrysler.suntuubi.com/ EKAT SIIS JO 31.5
selli Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2008 Tää on kyllä hienojuttu että otit ohjat käsiis. Mää yritän saaja haettua kiulun tänne ja otan sitte kerhotuotteita autoon mukaan jos joku niitä halajaa.
ZYN-5 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2008 Tää on kyllä hienojuttu että otit ohjat käsiis. Mää yritän saaja haettua kiulun tänne ja otan sitte kerhotuotteita autoon mukaan jos joku niitä halajaa. kiitos! Otappa tavarat matkaan niin eiköhän ne tuolla kaupaksi (osa ainakin) mene, joku isohko kyltti esiin vielä
ZYN-5 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2008 enään 5 päivää ja jenkit mylvii Tampereella
selli Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2008 enään 5 päivää ja jenkit mylvii Tampereella Perjantaina ajattelin lähtee keskiseen suomeen junalla hakee kikottimen. Aikahyvää kuuluvuttaa saanu tuo cruise kiinnostuneita ainakin tuntuu olevan!!!
ZYN-5 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2008 Perjantaina ajattelin lähtee keskiseen suomeen junalla hakee kikottimen. Aikahyvää kuuluvuttaa saanu tuo cruise kiinnostuneita ainakin tuntuu olevan!!! hyvä hyvä! Lauantaina pelipaikalle. Onhan tuosta porukka kiinnostunut ollu ja toivotaan että myös niinkin paljon jotta saapuvat paikalle. Komeeta keliä luvattu joten sen puoleen saattas olla kalustoa. Flaiereita olen jaellut hiukan ja lisää jaellaan. Turussakin jakaa STW:n porukka flaiereita kunhan saavat uuet flaierit suunniteltua.
camaro82 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2008 Oli mukavasti autoja/porukkaa, ehkä 40 autoa Ekaks toki kuva kun mä ja selli edustetaan.. Oli tuolla muutama muukin f-body, harmi vaan kun loppu kamerasta akut EDIT: Jos oikein muistan niin nimim. Redcamaro ainaskin oli paikalla myös Kuvia:
ZYN-5 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2008 Jees, komiasti meni ja tuli tutustuttua Selliinkin (siis ei poliisilaitokseen ) Otetaan taas 28.6 uusiksi
camaro82 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2008 Mihinkäs me sit tästä lähtien ajellaan tuolta Pirkkahallilta? Tästä päivästä lähtien on Särkänniemen parkkikselle ajokielto joka päivä klo 21-06 Särkänniemen kenttäpäällikkö Timo Mäkinen: "Homma on lähtenyt käsistä, on kiihdytyskisoja ja kuminpolttoa joka villeimmillään sulattaa asvalttia ja kuluttaa maalit ennätysajassa" Että sillai
ZYN-5 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2008 niih, nyt otetaan hyviä ehdotuksia vastaan. Äkkiä aateltuna vaihtoehtoina olis, Jäähalli, Mustalahden satama, Särkän yläparkki(se taitaa olla avoin vielä), Pyynikintori. Sit saattas olla Ratinan stadioinin parkkis (en tiedä sen säännöistä)
camaro82 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2008 Jäähalli muuten mutta ennekin on naapurikerrostalojen asukkaat homman estäny. Sataman alue aika pieni samoin Pyynikintori. Särkän yläparkki vois olla kokeilemisen arvoinen ja mites Teivon parkki? Tai sit lähtö, kierros pari keskustassa ja paluu Pirkkahallille, kaatuillaan siellä sit loppuehtoo
ZYN-5 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2008 Nyt on järkeilty paikkaa ja Overdrivella hiukan infosin myös, eli Cruising lenkin jälkeen paikka on Bikini Bar&Grill Paasikiventiellä, Ex-Kesoil. Sieltä saapi juomaa ja sapuskaa (ulkogrillistä ehkä), sekä tietty kaffetta. Tilaa autoilla on kunhan ajetaan järkevästi tilaa säästäen. Ja toivotaan että musakin olis rock-henkistä, mutta näistä ei varmuutta kun omistaja ei ole tiedotellut vielä. On terassi tilaa järvenrannasta ja baari on vetten päällä, ilta-aurinko (jollei vettä sada) laskeutuu horisontissa. Muutamat autot saa ajettua laiturille. Paljon parempaa tunnelmaa ei cruisingille Tampereella saa, Mustalahtikaan kun ei ole auki ja sieltä ei olppaa saa. Paikka auki normaalisti 24:ään mutta jos väkeä on ja tunnelma kohdillaan niin mahdollisuus olla klo 2:een, eli pakko ei kaupungille ole lähteä. Infoan loppuviikosta lisää kunhan hommat selkiää ja pääsee reissusta pois.
ZYN-5 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2008 Päivitetty tietoa Overdrivelle! lukekaas sieltä, Saadaan ruokaa,juomaa ja rockia Bikini Barilla.
selli Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2008 Nyt on järkeilty paikkaa ja Overdrivella hiukan infosin myös, eli Cruising lenkin jälkeen paikka on Bikini Bar&Grill Paasikiventiellä, Ex-Kesoil. Sieltä saapi juomaa ja sapuskaa (ulkogrillistä ehkä), sekä tietty kaffetta. Tilaa autoilla on kunhan ajetaan järkevästi tilaa säästäen. Ja toivotaan että musakin olis rock-henkistä, mutta näistä ei varmuutta kun omistaja ei ole tiedotellut vielä. On terassi tilaa järvenrannasta ja baari on vetten päällä, ilta-aurinko (jollei vettä sada) laskeutuu horisontissa. Muutamat autot saa ajettua laiturille. Paljon parempaa tunnelmaa ei cruisingille Tampereella saa, Mustalahtikaan kun ei ole auki ja sieltä ei olppaa saa. Paikka auki normaalisti 24:ään mutta jos väkeä on ja tunnelma kohdillaan niin mahdollisuus olla klo 2:een, eli pakko ei kaupungille ole lähteä. Infoan loppuviikosta lisää kunhan hommat selkiää ja pääsee reissusta pois. Toi on muuten asiallinen paikka. Mää varmaan tuun fillarilla tai sitte pitää pummia kyyti.Tuskin saan vaihevaijeria tohon mennessä. Mut katotaan Sittehän sitä voi ottaa kuppia jos fillarilla tulee
ZYN-5 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2008 Taas oli, kylläkin sateisissa merkeissä mutta Autoja oli komiasti, päältä 70 ketaletta. Voi sanoa että rupes hirvittää jo että kui saadaa kaikki mahtumaan baarin pihalle. Mutta hyvin kait siittäkin selvittiin. Pieniä ymmärrys ongelmia oli omistajan kanssa sapuskan ja musiikin osalta mutta muuten ok. Ens kerralla ehkä jopa paremmin, säänkin puolesta. Kiitokset F-bodeille, ketkä sitten paikalla olivatkin, Selli nyt ainakin + parit muut
ZYN-5 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 nostellaas täälläkin... eli lähestyy taas, nyt päätös paikka auki
ZYN-5 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2008 Tänne kaikki kynnelle kykenevät! Elikkäs tänään olis taas ruisailua. http://chrysler.suntuubi.com/
ZYN-5 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2008 Nyt lähestyy viimeinen cruising tälle kaudelle! Kaikki mukaan, letka suuntaa Treen keskustan läpi kohti Ravintola Rusthollia missä voit nähdä Elvis Shown. Lue lisää Tre Cruising sivustolta. Liput 10€ tuonne ravintolaan.
mikke Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2008 pistetäämpä kalenteriin ja tullaan jos ei mitään päälle kaatuvaa satu
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään