Jump to content

Tampere Cruising 2008, ameriikan ihmeille.


Recommended Posts

Kirjoitettu

Asiallisesti oli f-bodeja maisemissa ja näytti niinpirun liukkaalta parkkiksella :D

 

Kirjoitettu

Asiallisesti oli f-bodeja maisemissa ja näytti niinpirun liukkaalta parkkiksella :D

 

 

oli pakko ku kuuntelin tarinaa kuinka ennen aikaan kumi palo ja polliisi pamputti mietin et miks ei enää ja aika helposti muuan isolohko camaro ottikin osaa pieneen yllykkeeseen 8) eli toimii se vielä nykyäänkin ja jopa piiska auto näky reitin varrella :-\

Kirjoitettu

Kiitokset osallistujille, F-bodeja olikin nyt mukavasti esillä. m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...