selli Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2008 Asiallisesti oli f-bodeja maisemissa ja näytti niinpirun liukkaalta parkkiksella
mikke Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2008 Asiallisesti oli f-bodeja maisemissa ja näytti niinpirun liukkaalta parkkiksella oli pakko ku kuuntelin tarinaa kuinka ennen aikaan kumi palo ja polliisi pamputti mietin et miks ei enää ja aika helposti muuan isolohko camaro ottikin osaa pieneen yllykkeeseen eli toimii se vielä nykyäänkin ja jopa piiska auto näky reitin varrella
ZYN-5 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2008 Kiitokset osallistujille, F-bodeja olikin nyt mukavasti esillä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään