BlackZ Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2017 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2017 Kyl toi munkin silmään näyttää ennnen 5k pirssiltä kuin 2k Joo meiänki silmään näytti ja kuulosti 8k pirssiltä ennenkö se nähtiin, 10k oli taskussa rahaakin mukana kun kyllähän se tarkoitus ostaa oli. Voin kertoa että nuo kuvat ei kerro autosta yhtään mitään, kämmenen kokosia alueita on pakkeleita lohkeillut ympäri autoa irti jne., ei näy kuvissa ainuttakaan niistä virheistä. Sen lisäksi ei kule eteenpäin eikä käy tyhjäkäyntiä, putkisto vuotaa, tuulilasi rikki, osa mittareista pimeänä ja ruostevaurioita ihan ympäriinsä koko autossa. Se vähä maalipinta mitä on jäljellä on naarmuja täynnä, ilmeisesti ollut tavaraa auton päällä ja ympärillä kun on seissyt siis vuosia. Käykää ihmeessä kattomassa ja tulukaa sitte tänne uudestaan kertomaan näkemys siitä arvosta Minäpä se oon jo sen nähnyt niin voin unohtaa hyvillä mielin. Ja tarjotkaa siitä se 4-5k€, jos se jolleki on sen arvonen niin mehän on hyvä alkupehmitys tehty kun ei tarjottu sen enempää, kuulostaa varmasti ruhtinaalliselta tarjoukselta se 4 tonttuakin tuon meidän tarjouksen jälkeen
pantera Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2017 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2017 En tiedä auton kunnosta mutta 2k tarjous kuullostaa vittuilulta kun pyynti on toistakymppiä, saattaa myyjä pahoittaa mielensä.. Juu ymmärrän että pyynti saattaa hyvinkin olla järjetön mutta ...
BlackZ Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2017 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2017 En tiedä auton kunnosta mutta 2k tarjous kuullostaa vittuilulta kun pyynti on toistakymppiä, saattaa myyjä pahoittaa mielensä.. Juu ymmärrän että pyynti saattaa hyvinkin olla järjetön mutta ... Hyvinkin mahdollista että tuntuu vittuilulta. Ajettii meki sinä päivänä 4h yhteensä kun mentiin kattoo pikkufixiä vailla olevaa piristettyä isolohko Trans Amia missä 11500€ hinnasta voi vähä neuvotella jos käteisellä ostaa. Paikanpäällä ollut auto ei ollut se mitä lähdimme katsomaan joten kiinnostus ostoon oli lopulta nolla ja tarjous sen mukainen. Äsken katoin tuon ilmoituksen kuvat uudestaan ja noiden perusteella on kyllä lähes mahdoton uskoa että sama auto oli paikanpäällä vastassa.
markoyt Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2017 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2017 Kyllä tuon voi ottaa kans vittuiluna ku ajattaa tuommosta paskakasaa turhaan kattomaan.Tuo mitä itte aiemmin kirjoitin että outo juttu että tämmöiset autot kiehtoo.... Nii tarkoitin nimenomaan tommosta kasari näyttely autoa joka on flake maalattu oman aikansa helmi....tekisi mieli mutta ei mitään järkeä....sanon tämän automaalarina ja yht yli kymmenenTrans Amin ja Camaron kokemuksella.Tuo on meille harrastajille vähän niinku joku vanha näyttelijä tai tähti.... Aika on vaan ajanut ohi eikä omistaja oikeen ees halua tajuta.Miten tuommosta on yleensä noin säilytetty ja pidetty.Sitte joku vitun vävypoika tulee ja sanoo että nämä on nykyään tosi arvokkaita....omistaja oli mukava ku soitin, mutta iäkäs mies eikä kyllä autoista paljonkaan ymmärtänyt.
BlackZ Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2017 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2017 Kyllä tuon voi ottaa kans vittuiluna ku ajattaa tuommosta paskakasaa turhaan kattomaan.Tuo mitä itte aiemmin kirjoitin että outo juttu että tämmöiset autot kiehtoo.... Nii tarkoitin nimenomaan tommosta kasari näyttely autoa joka on flake maalattu oman aikansa helmi....tekisi mieli mutta ei mitään järkeä....sanon tämän automaalarina ja yht yli kymmenenTrans Amin ja Camaron kokemuksella.Tuo on meille harrastajille vähän niinku joku vanha näyttelijä tai tähti.... Aika on vaan ajanut ohi eikä omistaja oikeen ees halua tajuta.Miten tuommosta on yleensä noin säilytetty ja pidetty.Sitte joku vitun vävypoika tulee ja sanoo että nämä on nykyään tosi arvokkaita....omistaja oli mukava ku soitin, mutta iäkäs mies eikä kyllä autoista paljonkaan ymmärtänyt. Joo ois voinu ottaa vittuiluna mutta ei myö hermostuttu yhtään ku nähtiin että tuskinpa tuo tahalleen on yrittäny harhaan johtaa, varmasti hieman todellisuudentaju vaan hämärtyny että missä hinnassa tuollainen enää voi olla ku omistanu sen 15 vuotta ja koko ajan haaveena ollu se kunnostaa. Mukava vanhempi mies oli eikä kukkaa muu oo tästä hommasta mieltänsä pahottanu ku näemmä muutama F-body clubin fanaatikko ;D Hintanäkemyksistä keskusteltiin avoimesti hyvässä hengessä ja myyjä pyyti vielä kahaville jäämään ku oli hintahommat ja näkemykset käyty läpi Ja kyllä minä suoraan hänelle suosittelin että kannattaa ootella parempaa tarjousta, mutta meille ei nyt tällä kertaa tuo projekti enemmällä maistu. Ei kyllä yritetty yhtään taivutella myymään edes sillä 2k, oli tarkoitus vaan hieman saada hänen näkemystä oikeille raiteille että ymmärtää nykyisen hintapyynnin olevan ihan täysin metsässä.
pantera Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2017 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2017 Hyvinkin mahdollista että tuntuu vittuilulta. Ajettii meki sinä päivänä 4h yhteensä kun mentiin kattoo pikkufixiä vailla olevaa piristettyä isolohko Trans Amia missä 11500€ hinnasta voi vähä neuvotella jos käteisellä ostaa. Paikanpäällä ollut auto ei ollut se mitä lähdimme katsomaan joten kiinnostus ostoon oli lopulta nolla ja tarjous sen mukainen. Äsken katoin tuon ilmoituksen kuvat uudestaan ja noiden perusteella on kyllä lähes mahdoton uskoa että sama auto oli paikanpäällä vastassa. Miksi tarjota 2 k jos kiinnostus ostoon on nolla?
BlackZ Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2017 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2017 Miksi tarjota 2 k jos kiinnostus ostoon on nolla? Se seleviää aikasemmista kommenteista... Joko vaihetaan levyä?
avogta-89 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2017 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2017 jennkilästä löytyy vähänajettu parsa http://www.ebay.com/itm/112365550360?rmvSB=true http://barnfinds.com/unrestored-1970-hemi-cuda-36k-miles/?utm_campaign=Newsletter&utm_medium=email&utm_source=Newsletter+(Instant)&utm_content=morelink
pantera Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2017 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2017 Tää mun kommentti ei liity mitenkään aikaisempiin keskusteluihin mutta olen pannut merkille että TV'n realitysarjat on muuttanut kaupankäynnin luonnetta viimevuosina. Pyynnit on jotain ihan taivaallisia ja ostajan tarjoukset on luokkaa haistavittu. Jos mulla on kympin auto tsättiautossa niin ihan varmasti joku oman elämänsä ritsard rawlingssi lähettää tekstarin tai vatsappin että mikä on tiukka hinta... kun vastaat että hp on 10, mitä tarjoot... niin vastauksena tulee usein et saat 2 tai jopa 3. ei mulla muuta...
Mika Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2017 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2017 Tää mun kommentti ei liity mitenkään aikaisempiin keskusteluihin mutta olen pannut merkille että TV'n realitysarjat on muuttanut kaupankäynnin luonnetta viimevuosina. Pyynnit on jotain ihan taivaallisia ja ostajan tarjoukset on luokkaa haistavittu. Jos mulla on kympin auto tsättiautossa niin ihan varmasti joku oman elämänsä ritsard rawlingssi lähettää tekstarin tai vatsappin että mikä on tiukka hinta... kun vastaat että hp on 10, mitä tarjoot... niin vastauksena tulee usein et saat 2 tai jopa 3. ei mulla muuta... Ihan asiaa puhuu Pantera Tarjosi naapurin pappakin meidän Chevystä jo 2 tonnia käteisenä. Pitäisi vissiin miettiä, että josko tuohon hintaan myisi halkoautoksi toiselle
BlackZ Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2017 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2017 Tää mun kommentti ei liity mitenkään aikaisempiin keskusteluihin mutta olen pannut merkille että TV'n realitysarjat on muuttanut kaupankäynnin luonnetta viimevuosina. Pyynnit on jotain ihan taivaallisia ja ostajan tarjoukset on luokkaa haistavittu. Jos mulla on kympin auto tsättiautossa niin ihan varmasti joku oman elämänsä ritsard rawlingssi lähettää tekstarin tai vatsappin että mikä on tiukka hinta... kun vastaat että hp on 10, mitä tarjoot... niin vastauksena tulee usein et saat 2 tai jopa 3. ei mulla muuta... Oon huomannut saman, kaupankäynti on omasta mielestä ainakin vaikeutunut osaksi tästä syystä varmastikin. Niin myyjille kuin ostajille on luvassa entistäkin enempi pettymyksiä. Toinen mikä tullut huomattua on nuo autojen huutokaupat. Jos ei mee tsättiautossa kaupan, laitetaan huutokauppaan. Ja tottakai autolla on hintavaraus mikä on täysin sama kuin nettiautossa ollut pyynti.
Nupa Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2017 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2017 Onkos tästä jollain tarkempaa tietoa? https://www.nettiauto.com/dodge/charger/8657800 Mites toi hinta/kunto/vuosimalli korreloi, onko pyynnin arvonen?
BlackZ Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2017 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2017 Onkos tästä jollain tarkempaa tietoa? https://www.nettiauto.com/dodge/charger/8657800 Mites toi hinta/kunto/vuosimalli korreloi, onko pyynnin arvonen? Laitoin sulle YV:tä Facessa.
pate Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2017 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2017 Oon huomannut saman, kaupankäynti on omasta mielestä ainakin vaikeutunut osaksi tästä syystä varmastikin. Niin myyjille kuin ostajille on luvassa entistäkin enempi pettymyksiä. Toinen mikä tullut huomattua on nuo autojen huutokaupat. Jos ei mee tsättiautossa kaupan, laitetaan huutokauppaan. Ja tottakai autolla on hintavaraus mikä on täysin sama kuin nettiautossa ollut pyynti. tuo huutokaupa homma on muuten hupanen kun oon muutamaa autoo kattonut niin huutokaupassa menee kovemmalla hinnalla kun mitä oli liikkeessä pyynti hinta.
avogta-89 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2017 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2017 tuo huutokaupa homma on muuten hupanen kun oon muutamaa autoo kattonut niin huutokaupassa menee kovemmalla hinnalla kun mitä oli liikkeessä pyynti hinta. kyllä mä oon muutaman saanu aikas sopivasti sieltä...
Puuhis Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2017 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2017 kyllä mä oon muutaman saanu aikas sopivasti sieltä... Joo,valtavan hyvän Viton Mites homma etenee ?
avogta-89 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2017 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2017 Joo,valtavan hyvän Viton Mites homma etenee ? maksaa mulle 600e takasin
F350 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2017 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2017 Ainakin pyyntö kohdallaan https://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/8168832
Nupa Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2017 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2017 Ainakin pyyntö kohdallaan https://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/8168832 Hyvin toteutettu lava, itse asiassa paras mitä näitä on nähty. Keväthintaa, syssyllä oli vielä 3tonnin hujakoilla...
Juza89 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2017 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2017 Hyvin toteutettu lava, itse asiassa paras mitä näitä on nähty. Keväthintaa, syssyllä oli vielä 3tonnin hujakoilla... 2600-2800 oli syksyll hinta ennenku poistu myynnist.
BlackZ Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2017 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2017 2600-2800 oli syksyll hinta ennenku poistu myynnist. Niin mutta nuo harvinaiset prototyypit nostaa hintaansa nopiaa
F350 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2017 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2017 https://huutokaupat.com/fi/v/455622 onkohan Nupa tehnyt tuon tarjouksen
letkume Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2017 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2017 https://huutokaupat.com/fi/v/455622 onkohan Nupa tehnyt tuon tarjouksen Helvetisti liikaa hintaa , onneksi on alGantara -sisusta, viritys kautta lastu ja Porla -putkisto.
avogta-89 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2017 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2017 https://huutokaupat.com/fi/v/455622 onkohan Nupa tehnyt tuon tarjouksen ei oo
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään