Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

hei jos edellisen kerran vaihdos tarjottii jotai vanhaa bemarin paskaa mikä makso 6ke  ::)

maailma on julma :'(

mutta unelmat on  m/

Kirjoitettu

varmaa 20ke..

Mutta eikös ihan oikeasti kannattaisi laittaa hinnaksi vaikka 21 500 ja tinkiä sitten se puolitoista. Tuommoinen 30 tonnin pyynti karsii heti ne 20 tonnin ostajat. Kukaan ei kuvittele, että kolmasosa hinnasta tippuisi puhelinkeskustelussa. Mutta mikäs mä olen sua opettamaan. Toivottavasti saat sen kaupaksi, jos myydä haluat  m/

Kirjoitettu

Marko osti auton keskiseltä muistaakseni..ellen kovin vääräs ole

edit: tai sitten vaan puhui samaa että auto on ollut keskisen joskus

Mä myin ton Markolle... Oisko ollu 2005, lienee ollut siitä asti projektiasteella. Mua ennen oli muuten sellasella juoksijalla kuin Stefan Koivikko jos en ihan persiilleen muista. Löytyisköhän vielä muuten videopätkää kuinka dotsi taittuu jääradalla...  ;D

Kirjoitettu

Mä myin ton Markolle... Oisko ollu 2005, lienee ollut siitä asti projektiasteella. Mua ennen oli muuten sellasella juoksijalla kuin Stefan Koivikko jos en ihan persiilleen muista. Löytyisköhän vielä muuten videopätkää kuinka dotsi taittuu jääradalla...  ;D

on ollut siitä asti rakenteilla m/

Kirjoitettu

Leima päässyt vaan vähän vanhaksi, mistähän syystä...     ...vähän laittoa  :W

Se ei pelaa joka pelkää, tuo on kyllä HALPA ja jos tollasta olisin kattelemassa niin ostasin pois  m/

Kirjoitettu

Se ei pelaa joka pelkää, tuo on kyllä HALPA ja jos tollasta olisin kattelemassa niin ostasin pois  m/

Makuasioita toi halpuus... ;D

Kirjoitettu

Makuasioita toi halpuus... ;D

No tuo on toisiksi halvin -77-79 Camaro mitä nettiautossa on ja siinä on stroukattu ruiskukone ja muutenki jotaki normaalista poikkeavaa palikkaa, halpa se mun mielestä on jollei oo läpimätä ja tekniika on kunnossa..  ::)

Kirjoitettu

***halpa se mun mielestä on jollei oo läpimätä ja tekniika on kunnossa..  ::)

Nii-i. Jos tädillä olis munat se olis setä.  Voishan joku vähän lähempänä pohjois-pohjanmaata asuva käydä tarkastamassa...  :W
Kirjoitettu

Nii-i. Jos tädillä olis munat se olis setä.  Voishan joku vähän lähempänä pohjois-pohjanmaata asuva käydä tarkastamassa...  :W

aika rytökasalta vaikuttaa mutta silti ehkä ihan mielenkiintonen.. mutta toisaalta..

Kirjoitettu

Taitaa olla kaverin entinen Jyväskylästä. Räyhäkäs peli. \m/

Ompa  toi käyny meijän pihassa useemman kerran, madmax camaro :P

Oli täällä kaverilla parivuotta

Kirjoitettu

Olis kyllä aika veikee tekniikka, tommonen pitäis laittaa johonki farmariin. Tai sit johonkin 60-luvun kevyeen Novaan tai Darttiin...

Tai sulattoon

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...