Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

Pitäsköhän laittaa transut myyntiin...  tekis mieli jotain muuta  :W

Ostajia tuntuu olevan riesaks asti näille jotka tarjoo pelkästään rahaa eikä vaihtoa.. ;D

Vai laittasko pelkästään ilmoituksen tänne meidän boardille, niin ainakin vois varmistua että ostaja on oikenlainen... ???

Hmmm..vaikeaa tämä auton myynti  :(

Kirjoitettu

Pitäsköhän laittaa transut myyntiin...  tekis mieli jotain muuta  :W

Ostajia tuntuu olevan riesaks asti näille jotka tarjoo pelkästään rahaa eikä vaihtoa.. ;D

Vai laittasko pelkästään ilmoituksen tänne meidän boardille, niin ainakin vois varmistua että ostaja on oikenlainen... ???

Hmmm..vaikeaa tämä auton myynti  :(

Laita autot myyntiin tälle boardille, niin alkaa kauppa käymään  m/

Kirjoitettu

Laita autot myyntiin tälle boardille, niin alkaa kauppa käymään  m/

Juu, täytyy vissiin laatia "ostettavissa"  ilmo  ;D

Kirjoitettu

Katta taskuun.  m/

vihree lt1.. ei taida olla mun juttu.. joku muu saa laittaa käden taskuun, toi oli ainakin summermiitissä koko rahan auto ja enemmän  m/

Kirjoitettu

vihree lt1.. ei taida olla mun juttu.. joku muu saa laittaa käden taskuun, toi oli ainakin summermiitissä koko rahan auto ja enemmän  m/

Onko se mikä väri sun juttu  ???

Kirjoitettu

Onko se mikä väri sun juttu  ???

no jaa.. emt.. vihree ei vaan nyt oo mun juttu.. eikä lt koppanen transu just nyt ekana mielessä.. eikä oikeestaan oo tota 7k€... mutta toi on ihan siisti auto kyllä, jos joku tollasta hakee, hakkaa huonon punasen tai mustan mennen tullen  \m/

Kirjoitettu

no jaa.. emt.. vihree ei vaan nyt oo mun juttu.. eikä lt koppanen transu just nyt ekana mielessä.. eikä oikeestaan oo tota 7k€... mutta toi on ihan siisti auto kyllä, jos joku tollasta hakee, hakkaa huonon punasen tai mustan mennen tullen  \m/

Ok  m/

Kirjoitettu

Mistähän te puhutte? Tuossahan tuo hinta on 16800 euroa.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...