Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

´90 SS, 230 hp ja 522 nyyttonia, koeajettu ja ilmeisesti kaikki on tallellakin.

Ton pitäis olla vakio, paitsi peltisarjat.  Ihan hyvin kelas ja hienot äänet  \m/

Koeajettu pari muutakin Fleetsidea ja ...  :-\  kattoos ny  ::)

Kirjoitettu

Kyllähän tollanen ss-pikkari on ihan nopsa lavuri, niissä  on 4.10 välitykset jos oodee lootalla ja 3.73 jos nelisatasella.

Ainut vaan ettei noita viimesimpiä ole tuotu kun paku lait muuttu olikse -92 kesällä ???

Se mitä nuilla oon ajanu niin kiva kaupungissa, suttaa kakkosellakin, mutta onneton maantiellä...

offariks menee mut...

niin, onkos se maantieajettavuus huono sitte raskaamman tekniikan/keulan takia vai mikäs?

ihan mielenkiinnosta. ite ku enno ajanu ku 4,3 fleetsidellä ja se ainaki oli mahtava ajella missä vaa sillä mahtuu ajelee  m/

lukuunottamatta sitä tekniikan "pienuutta"  ;)  se olis mulla varmaan edellee jos olis ollu ns. täydellisempi... ehkä joskus tosiaan viel tulee täysmoottorinen truck itelleki

Kirjoitettu

offariks menee mut...

niin, onkos se maantieajettavuus huono sitte raskaamman tekniikan/keulan takia vai mikäs?

ihan mielenkiinnosta. ite ku enno ajanu ku 4,3 fleetsidellä ja se ainaki oli mahtava ajella missä vaa sillä mahtuu ajelee  m/

lukuunottamatta sitä tekniikan "pienuutta"  ;)  se olis mulla varmaan edellee jos olis ollu ns. täydellisempi... ehkä joskus tosiaan viel tulee täysmoottorinen truck itelleki

no ei se huonompi oo ku muutkaan,puskee mutkissa selvasti enemmän kuin pikkulohkoveljensä,  kone  huutaa normi maantienopeuksissa  tiheen perän ja loikkariinpuutteen takia ja ei semmosta oo kiva kuunnella tunnista toiseen, huiippuja abaut 140kmh,  ::)4

Kirjoitettu

nää on näitä juttuja mitä ei ehkä pidä ruveta miettii  ::)

Äkkii käy vielä niin, ettei '99-mallii vanhemmat oo enää vaihtoehtoja.

Kirjoitettu

2 hengen kottarit. ;D

Ei, kun nua on just oikeen MIEHEKKÄÄT. Noi on ihan suhteessa thyningien 1.3 litrasten pakoputkiin...  Kuten tosin olen itse sanonut jo ainakin seitsemän kertaa: Äänen pitää kuulua, ei näkyä.  Pitäis oikeestaan BlackBettyyn vaihtaa takaisin se vaatimaton originaali  2" putki
Kirjoitettu

joo nuo on noita yksii päätyvaimentimia... ei oikee istu kaikenlaisii periin. pitäs saaha syvemmälle tonne ni menettelis  :-X

Kirjoitettu

On m/  Tossa on tosiaankin tyyliä  8)

Tosta bläkille moppe  :W

ja samanlaista ei pitäis joka päivä tulla vastaan!

Kirjoitettu

On m/  Tossa on tosiaankin tyyliä  8)

Tosta bläkille moppe  :W

Hahhaaa  :o ;D ;D ;D Just just...

Ihan hieno joo vaan ihan "pikkusen" äijempää peliä oon kuitenki katellu, tai no siis onhan se jo tilattu ku sais vaan sen lähtee Suomea kohti tässä vielä  :P

Kirjoitettu

Hahhaaa  :o ;D ;D ;D Just just...

Ihan hieno joo vaan ihan "pikkusen" äijempää peliä oon kuitenki katellu, tai no siis onhan se jo tilattu ku sais vaan sen lähtee Suomea kohti tässä vielä  :P

Sä et kehtais ajaa tolla ... ;D

Kirjoitettu

Sä et kehtais ajaa tolla ... ;D

No kehtaisin mutta ei tuo nyt oo ihan mun tyyliä  ;D ;D ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...