rstuning Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2014 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2014 Niin se Iltalehden "KITT" sai naurettavaa huomiota. Auto oli ränsistynyt Ponu jossa oli vain keulapala vaihdettu. Tyypillistä asiaan perehtymättömiltä perusjunteilta... Taas paripäivääsitte työkaverikin sanoi mulle "sun pitää laittaa sellanen kittin ledivalojuttu vielä keulaan siihen Pontiackiin"
Yorcci Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2014 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2014 Tyypillistä asiaan perehtymättömiltä perusjunteilta... Taas paripäivääsitte työkaverikin sanoi mulle "sun pitää laittaa sellanen kittin ledivalojuttu vielä keulaan siihen Pontiackiin" Arvaas vaan, kuinka moni on kysynyt tosta mun Vetelyksestä, että "Onks tää se Ritari Ässän auto?"... Tollaiselle perus-sukankuluttajalle riittää, että auto on amerikkalainen, hieman kiilamainen malliltaan ja musta väriltään => Ritari Ässän auto, kun ei ne mitään muuta auto(ist)a tiedä.
Bluehill Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2014 Jaahas, taitaa olla korkea aika aktivoitua taas. Kesä on mennyt ja hyvin vähälle jäi K.I.T.T.illä cruisailut Kylmän kesäkuun jälkeen tuli pistettyä kaveri liikennekäytöstäpoistoon ja seuraavalla viikolla alkoi helle. Ja kun lopulta päätin ottaa uudelleen liikennekäyttöön, loppuivat helteet... Mutta nyt ollaan uusin voimin taas liikkeellä ja projekti taas aloitettuna. Tavoitteena olisi uusia tuulilasi ja korjata alkavat ruostevauriot, ennenkuin on hitsaustöitä tiedossa. Eli ainakin tuulilasin kehys ja helmat menevät maalaukseen. Ylimaalauskin saattaa tulla kyseeseen jos virtaa riittää. Lisäksi tarkoituksena olisi parantaa äänieristystä ja tehdä uusiksi kojelaudan ja lisävarusteiden sähkötyöt, sillä nykyiseen sähköjärjestelmään on tullut tehtyä lisäyksiä tarpeen mukaan ja en ole enää tyytyväinen työnlaatuun ja siisteyteen. Lisäksi on muutama uusi "ässä" hihassa, joten katsotaan mitä talven aikana keksitään
Bluehill Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2014 Tänään pistin pienimuotoisen hiekkamyrskyn pystyyn ja puhalsin ruostekukkaset pois K.I.T.T.in oven alareunoista ja takasivuvalojen ympäriltä. Samalla sudin puhtaalle pellille mustaa (tietysti) myrkkymaalia, joten ainakaan niihin paikkoihin ei ruostepeikko iske vähään aikaan.
Soppa Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2015 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2015 Olikos tässä sama auto? http://www.stara.fi/2015/01/25/ritari-assa-tankkasi-k-i-t-t-auton-helsingissa/
Bluehill Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2015 Siinä on eestiläisen Alvar Seebergin auto. Kyselivät mun K.I.T.T.iä Hoffin käyttöön, mutta useammastakin syystä kieltäydyin. Olisin mm. joutunut kasaamaan ja maalaamaan auton uudelleen pikaisesti ja hankkimaan talvirenkaat. En ole antanut K.I.T.T. muutenkaan muiden ajettavaksi, joten en luottanut The Hoffiin ja talvikeliin Joten minä neuvoin telkkuporukan ottamaan yhteyttä Alvariin, hänen autonsa on minusta todella hieno ja ansaitsee enemmän huomiota kuin minun
avogta-89 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2015 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2015 Siinä on eestiläisen Alvar Seebergin auto. Kyselivät mun K.I.T.T.iä Hoffin käyttöön, mutta useammastakin syystä kieltäydyin. Olisin mm. joutunut kasaamaan ja maalaamaan auton uudelleen pikaisesti ja hankkimaan talvirenkaat. En ole antanut K.I.T.T. muutenkaan muiden ajettavaksi, joten en luottanut The Hoffiin ja talvikeliin Joten minä neuvoin telkkuporukan ottamaan yhteyttä Alvariin, hänen autonsa on minusta todella hieno ja ansaitsee enemmän huomiota kuin minun joo sun peli on jo paras tai parhaita... muillekkin pitää antaa mahis
Chevy Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2015 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2015 Siinä on eestiläisen Alvar Seebergin auto. http://www.knightriderarchives.com/news/2013/10/11/alvar-seebergs-stunning-knight-semi-replica/ http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/david-hasselhoff-show/uutiset/artikkeli/kuvat-asiakkaat-aimana-ritari-assa-katsasti-kitt-in-helsingissa/4723402
TransNAM Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2015 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2015 Rohkeaa porukkaa kun suomalaiselle konttorille vei... kas kun ei tullu punainen tarra ikkunaan kun kuvassa vielä skannerikin päällä... Suomen kilvissä olevalta ois löytyny jo monta syytä hylätä.
Bluehill Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2015 Huhhuu.... Pikkuisen nousi hiukset pystyyn, kun vaihdoin maalausprojektin takia alle varavanteet. Kun aloin oikeaa etupyörää vaihtamaan, avasin kaksi mutteria jonka jälkeen koko etupyörä irtosi. KOLME pinnapulttia oli napsahtanut siististi poikki! Eikä pultit olleet normaalia tiukemassa, että olisivat venyneet tai muuta. Ilmisesti se kärsi tässä laskeutumisessa
letkume Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2015 Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2015 Ohhoh? http://site3firearts.ca/wp-content/uploads/2012/05/safety-third_design-190x100.png
Bluehill Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2015 K.I.T.T. on nyt purettu maalausta varten ja osittain hiekkapuhallettu. Tällä hetkellä on hionta/k.i.t.t.ausvaihe menossa. Pitääpä ottaa kamera mukaan tallille, että saa projektikuvia tänne kaikkien iloksi (?). Ruostereikiä ei ole onneksi ollut, mutta useampaan kohtaan on ruoste pureutunut sen verran että tasoittelemista riittää.
Bluehill Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2015 Olipas puhdetta kerrakseen. Päätin korjata takaklaffin kannen sovituksen kohdalleen, sillä apukuskin puoleisessa reunassa oli kansi sentin verran korilinjan ulkopuolella ja minusta se näytti aika kamalalta. Lasin irroitus oli temppu sinänsä, sillä pelti oli joskus vaihdettu ja vedetty varmuuden vuoksi sikafleksillä kiinni oikein kunnolla. Sauma oli peräti kolme senttiä leveä ja tiukassa kuin mikäkin. Itseasiassa katkaisin kaksi ohutta lasiterää ja yhden rautasahanterän, ennenkuin päätin ottaa kovat konstit käyttöön. Eli paineilmaveitsellä varovaisesti jyrryttäen onnistuin irroittamaan kannen ilman että lasi meni uusimiskuntoon. Samassa ajassa kuin nyt meni irroitukseen olisin vaihtanut kaksi tuulilasia... Kannen pohjan puhdistin ja saumoissa olleet ruosteenalut hiekkapuhalsin puhtaaksi. Sitten maalasin kannentaustan kauttaaltaan mustaksi ruostumista hidastavalla maalilla. Nyt vain odotellaan maalin kuivumista... Sattumalta muuten piti hakea tuulilasi sekä K.I.T.T.iin että yhteen Skoda Fabiaan. Jaakko-Tuotteelta löytyi hyllystä lasi F-bodyyn, mutta Skodan meni tilaukseen
BlackZ Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2015 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2015 Sattumalta muuten piti hakea tuulilasi sekä K.I.T.T.iin että yhteen Skoda Fabiaan. Jaakko-Tuotteelta löytyi hyllystä lasi F-bodyyn, mutta Skodan meni tilaukseen Joo se on hyvä että on Ritari Ässöjen lasinvaihtoihin varauduttu, onhan se tavanomaisempaa kuin Skodan lasien vaihto varmasti..... ;D
Bluehill Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2015 Tänään tuli vihdoin sopiva keli hiomavärin maalaukselle. Ihan mukavasti onnistui ja pian pääsee taas hiomaan
Bluehill Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2016 Päivitetääs pitkästä aikaa jotain tänne... Eli K.I.T.T. sai mustan maalipinnan ja onnistui olosuhteisiin nähden hienosti. Pari roskaa, mutta kunhan kevät ehtii niin häivytän nekin myllyttämällä. Talven aikana on tullut kojelautaa päiviteltyä ja muokattua koko voiceboxin alue paremmin omaa näkemystä vastaavaksi. Ei siis ihan Screen Accurate, vaan siistimpi... Vielä pitäis saada fuusioitua kokonaisuus kasaan ennen kesää, mutta perheen 1 kk ikäinen mekaanikon alku vaatii myös isää hoitamaan vaipanvaihtoja. Toivottavasti kesä ei tule liian äkkiä
mikke Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2016 Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2016 hyvä että etenee ja jaksamista nuorempaan asentajaan
Puman Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2016 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2016 HUH! http://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/7874715
Bluehill Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2016 HUH! http://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/7874715 Tässä tuon KITTin autotalli! http://mykittreplica.com/semi-set-replica-gallery/ Se on viron pojan auto. Tällä Hoff kruisaili Suomessa. Suosittelin Alvarin replikaa tuotantotiimille kun kyselivät mun autoa lainaksi. Mun autolla kun ei ajele kukaan, jota en tunne sata prosenttisesti. Eikä sekään aina riitä. Viimeksi kun työkaveri ammatillisesta syystä ajoi K.I.T.T.iä, onnistui hän ruttaamaan sillä rakennuksen seinän. Tavallinen auto olisi kärsinyt vaurioita, mutta onneksi Molecular Bonded Shell suojasi autoa. Olisikohan pitänyt kytkeä Collision Avoidance System päälle?
Chevy Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2016 Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2016 Tavallinen auto olisi kärsinyt vaurioita, mutta onneksi Molecular Bonded Shell suojasi autoa. Olisikohan pitänyt kytkeä Collision Avoidance System päälle?
Puman Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2016 Tässä tuon KITTin autotalli! http://mykittreplica.com/semi-set-replica-gallery/ Se on viron pojan auto. Tällä Hoff kruisaili Suomessa. Suosittelin Alvarin replikaa tuotantotiimille kun kyselivät mun autoa lainaksi. Mun autolla kun ei ajele kukaan, jota en tunne sata prosenttisesti. Eikä sekään aina riitä. Viimeksi kun työkaveri ammatillisesta syystä ajoi K.I.T.T.iä, onnistui hän ruttaamaan sillä rakennuksen seinän. Tavallinen auto olisi kärsinyt vaurioita, mutta onneksi Molecular Bonded Shell suojasi autoa. Olisikohan pitänyt kytkeä Collision Avoidance System päälle? Kyllä minä olisin sinuna sallinut itse Ritari Ässä Hasselhofin autollani ajaa. Mikä ihme saa Alvarin kaltaisen totaali Die Hard Ässä-fanin laittamaan KITTinsä myyntiin? Rakentanut tallit ja kaikki. Seuraavaksi olisi hankkinut sen rekan.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään