Jump to content

Knight Industries Two Thousand

Recommended Posts

Kirjoitettu

Pistänpä kuvan pitkästä aikaa. Takavalojen blackout nro 1. paikoillaan.

26.6.2010_104.JPG}

• Replies 272
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Bluehill

87

• HFB

21

• avogta-89

11

• letkume

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

ei stana, onko joutunu laittaa tuommoset heijastimet taakse?  :o

kyllä noi piti olla 80-90 luvun taitteessa,mullakin oli -91:ssä

Kirjoitettu

kyllä noi piti olla 80-90 luvun taitteessa,mullakin oli -91:ssä

kurjaa  m- mullaki oli truckissa, ja ruuveilla tietenki  >:(

Kirjoitettu

Blackoutin takia ei alkuperäisiä heijastimia näy. Noilla homma hoituu. Olishan ne voinut laittaa puskurin alle erilliseen telineeseen, mutta laiskuus iski...

Kirjoitettu

Nyt saapui odotettu lähetys Amerikanmaalta!

Pitkältä tuntuneen kuukauden odotuksen jälkeen oli hiukan huvittavaa avata paketti, jonka päällä isolla teksti - extremely urgent. Mutta sisältö oli juuri mitä odotin, eli Comlink-rannekello!

Nyt kelpaa kaupungilla höpistä yksikseen, kunhan on puhuvinaan kellolleen  ;D

"KITT, where are you?"

30.6.2010_007.JPG}

Kirjoitettu

Pitkältä tuntuneen kuukauden odotuksen jälkeen oli hiukan huvittavaa avata paketti, jonka päällä isolla teksti - extremely urgent. Mutta sisältö oli juuri mitä odotin, eli Comlink-rannekello!

"KITT, where are you?"

Komiaa  \m/

Kirjoitettu

"KITT, where are you?"

ei juma  :D  "micro-jam this lock, Kitt!"  ;D

Kirjoitettu

Kaasupoljinta etsiskelen edelleen, kun ei tuo uudempi sovi KITTiin.

Pitäis löytää jostain se vanhempi. Yritin viime viikolla ostaakin sellaista erään asiakkaan -82 Recaro Editionista, mutta auton omistava  goottitar ei lämmennyt ajatukselle.

Oliskos kellään tiedossa tällaista pedaalia?

pedal1_large.jpg}

Kirjoitettu

mullahan on tommonen pedaali (ilman noita ledejä  ;D)

mut on kulunut niin että pien läpireikä tullut  :(

edit. missähän tään laitteen näkis viimein kokonaisuudessaan, siinähä pitäs olla se mun exshifterinnuppi?  8)

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Forssaan ollaan lähdössä, siellä näkee! ;)

no perkeles kun ei pääse sinne  :-\ olis ollu siisti nähä tää

• 5 weeks later...
Kirjoitettu

Eilen illalla pääsi K.I.T.T. maistamaan mallina oloa.

Kuvaussetti oli satamalaiturilla sateen uhan alla. Hieno seurata ammattilaista työssään. Sama kuvaaja on missienkin kanssa työskennellyt joten pidän hienona juttuna tällaista tilaisuutta :)

Saattaa myöhemmin tulla vielä toinenkin sessio. Yhden valmiin kuvan olen jo nähnytkin ja kyllä todella upealta näytti.

Kirjoitettu

Eilen illalla pääsi K.I.T.T. maistamaan mallina oloa.

Kuvaussetti oli satamalaiturilla sateen uhan alla. Hieno seurata ammattilaista työssään. Sama kuvaaja on missienkin kanssa työskennellyt joten pidän hienona juttuna tällaista tilaisuutta :)

Saattaa myöhemmin tulla vielä toinenkin sessio. Yhden valmiin kuvan olen jo nähnytkin ja kyllä todella upealta näytti.

Helmee! m/

• 7 months later...
Kirjoitettu

Mitäs tälle prokkikselle nykyään kuuluu?? Jäi liian jännään paikkaan :) Missä päin muuten pirssi majailee? Ei muuten mitään mutta olisi kiva livenä nähdä.

Kirjoitettu

Jos en ihan vaarin muista, niin Lapissahan tuo sijaitsee.  m/ \m/ Etelan Lapissa siis.  ;)

Kirjoitettu

Jos en ihan vaarin muista, niin Lapissahan tuo sijaitsee.  m/ \m/ Etelan Lapissa siis.  ;)

;D m/

Kirjoitettu

itekkin pitäs nähä tää... onhan siinä sentään mun entinen osa merkittävässä tehtävässä  :D

Kirjoitettu

onhan siinä sentään mun entinen osa merkittävässä tehtävässä  :D

Tuohon en sitten kommentoi... :-X

Kirjoitettu

itekkin pitäs nähä tää... onhan siinä sentään mun entinen osa merkittävässä tehtävässä  :D

Niin 82 vaihteenvalitsimen nuppi? Entä sitten.

Knight Industries Two Thousand is best. m/

Kirjoitettu

Niin 82 vaihteenvalitsimen nuppi? Entä sitten.

sitä se kuski puristelee joka kerta kun meinaa ajella, erittäin merkittävää  8)

• 1 month later...
Kirjoitettu

Päivitelläänpä ( ;D) pitkästä aikaa tilannetta.

Lapissahan sitä sijaitaan, että jos nurkilla pyöritte niin saa poiketa morjestamaan.

Muut projektit on olleet tässä ohessa: Lincoln, lapset ja talo, joten K.I.T.T. lähes mukisematta hoidellut käyttöharrasteen tehtäviä.

Syksyn viimeisillä ajoilla startti vinkaisi viimeisen kerran ja laakereista ei ollut jäljllä kuin pölyä. Siispä vaihdoin koko murikan alkuperäisenmalliseen.

Ihmeempiä parannuksia ei talven aikana syntynyt, ideoita kyllä vaikka muille jakaa.

Nyt sitten viimeisen parin viikon aikana olen asentanut uutta releohjausjärjestelmää kojelautaan ja alkaa näyttää aika hyvältä. Kunhan saan kojelaudan jälleen kasaan pistän kuvia tai videonpätkän.

Kirjoitettu

Päivitelläänpä ( ;D) pitkästä aikaa tilannetta.

Lapissahan sitä sijaitaan, että jos nurkilla pyöritte niin saa poiketa morjestamaan.

Muut projektit on olleet tässä ohessa: Lincoln, lapset ja talo, joten K.I.T.T. lähes mukisematta hoidellut käyttöharrasteen tehtäviä.

Syksyn viimeisillä ajoilla startti vinkaisi viimeisen kerran ja laakereista ei ollut jäljllä kuin pölyä. Siispä vaihdoin koko murikan alkuperäisenmalliseen.

Ihmeempiä parannuksia ei talven aikana syntynyt, ideoita kyllä vaikka muille jakaa.

Nyt sitten viimeisen parin viikon aikana olen asentanut uutta releohjausjärjestelmää kojelautaan ja alkaa näyttää aika hyvältä. Kunhan saan kojelaudan jälleen kasaan pistän kuvia tai videonpätkän.

Hyvä. Jäämme siis odottelemaan KITT istä kuvia. m/
  • 1 month later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...