Chevy Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2009 Sellaista tietoa olen kuullut, että ei kannattaisi leimalle tuollaisella ratilla viedä. Tosin en ole sitä lakipykälää itse nähnyt, joka varsinaisesti tuollaisen kieltää... Mutta kai se on aika paljon katsarista kiinni myös muistelen,etteivät edes hyväksy kettinkirattia konttorilla
Guest Ezzy Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2009 Omistaja on itse katsari, että eiköhän hän tiedä millä menee leimalle
rstuning Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2009 muistelen,etteivät edes hyväksy kettinkirattia konttorilla Se on liian kova törmäyksessä, mutta tohon KITT rattiin ei varmaan voi sitä kovuutta soveltaa
letkume Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2009 Mutta miten ihmeessä mä saan turboboostin toimimaan...? Eikös airridet ole nykyään lailliset?
CamRaato94 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2009 Elikäs projektin eteneminen on sellaisella asteella, että kojelauta alkaisi olla toimivana autossa, telkuista voi katsella Maikkelia ja Kittiä samalla kun ruuvaa. tai painella nappuloita ja kuunnella piippailua. Ei hullumpaa Mutta miten ihmeessä mä saan turboboostin toimimaan...? Kyllä on näyttävä! Tolla kelpaa ajella. Turbo boostiin pitää virittää ahtimen ohjaus, jolla tulee "kisapaineet" + joku cut outin avaus, että alkaa räimimään niin helv... Ja sitten takasiipi, joka nousee hieman ylös ja ja ja... Mitä budjetti ikinä antaakaan siellä periksi
peltzi80 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2009 Mutta miten ihmeessä mä saan turboboostin toimimaan...? Nossilla helposti
HFB Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2009 Nossilla helposti tai jonkin näkösiä ramppeja sinnetänne mut aplodit ohjaamolle
camaro1 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2009 tai jonkin näkösiä ramppeja sinnetänne mut aplodit ohjaamolle Just pääasia et lamppu palaa ei se maikkelillakaa joka kerta vissii toiminu, näyttäs et on hyppyreitä väsänny --> Mut ne "Saabin" penkit, beige sisus ja Camaron vaihekepin nuppi nii täydellinen. Ei muutako tsemppiä rojektii
HFB Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2009 Camaron vaihekepin nuppi nii täydellinen ei vaan -82 TA:n
camaro1 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2009 ei vaan -82 TA:n Just näi, misäs mallis noi "Sapukan" jakkarat on ollu? "Myös -82 TA:ssa ko/ kö?
HFB Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2009 Just näi, misäs mallis noi "Sapukan" jakkarat on ollu? "Myös -82 TA:ssa ko/ kö? meinannet niitä PMD-bucketteja mis on reikä selkänojas, niitä tais saaha näihi ekoihin 3gen. rastittamalla ruudun? jonkin sortin lisävaruste ne kait oli enivei. aika hyviä hintoja pyytäävät semmosista ku joskus ebayssa katellu
Bluehill Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2009 Rattikysymykseen ei ole selvää vastausta olemassa, riippuu vastaajasta, mutta kyllä mulla on sopiva -83 mallinen stunttiratti normaaliin käyttöön... Screen accurate, kuten englanniksi sanovat, näkyy välillä sellaisellakin ajelevan. Ja joskus jopa kovakattoisella vakiopenkkisellä, mihin on teipattu T-topin rajat Ehkä sitten pitäis tehdä vielä stunttiauto erikseen hyppyjä varten. Saattais olla hiukan liian kovaa kamaa nuo alastulot http://www.youtube.com/watch?v=AJnVa-A2c0U&feature=related PMD-jakkarat löytyy lisä varusteena seuraavista ponuista ja jos jollakulla moiset on, edes rungot, niin mieluusti otetaan vihjeitä vastaan! Tietty myös beiget sisustaosat kiinnostaa. 1982 Pontiac Firebird, SE, Trans Am 1982 Pontiac J2000, J2000 SE 1982 Pontiac 6000 1982 Pontiac Grand Prix 1983 Pontiac Firebird, SE, Trans Am 1983 Pontiac 6000 1983 Pontiac Grand Prix Että jos tiedossa on tälläisiä pelejä niin vilkaiskaa jos sattuu olemaan... Mahtais olla eri mielenkiintoista kun emäntä alkais täällä teitä jututtamaan
rstuning Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2009 Eikös airridet ole nykyään lailliset? OH MY GOD!!! Kuinkahan kestäis vanha TA ilman kevennyksiä ja vahvistuksia
Guest Ezzy Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2009 Knight Rider-forumeilta kannattaa katella noita penkkejä. http://www.knightrideruk.co.uk/forum/index.php http://www.knightreplicas.com/forums/default.asp pari muutakin noita oli mut ei just nyt tule mieleen.
Bluehill Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2009 Kaikkia mahdollisia foorumeita koetan seurailla, tuotakin tulee lueskeltua http://knightfoundation.net/2008F0rum/ Mielessä on käynyt kyl joidenkin lähes samanlaisten selkänojien modifiointi uustuotantoverhoilulla ja toppauksella, mutta saa nyt nähdä miten ratkon ongelman... Tässä tältä aamulta ulkoilukuva, piti siirtää auto halliin, että saa laitella muitakin autoja...
HFB Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2009 awesome muistakseni usa-osalla heinolassa (purkaamo) oli beigesisustainen äffä. tosin kangasmateriaalit pilaantuu ulkona
Guest Knight Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2009 Onnittelut kojelaudan puolesta. Jonkin näköinen merkkipaalu saavutettu sitten senkin suhteen Suomen maalla Leimamiehen kommentit itseä kiinnostaa varsin paljon
Toni Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2009 Vaikka jokainen ilta viikosta on tallissa kulunutkin, tuntuu ettei suurtakaan edistystä tapahdu, vaikka sormet verillä on tullut johtoja vedettyä ja kolvi on lähes syttynyt palamaan... Emäntä kyllä jo eilen huomautti, että alkaa illat olla yksinäisiä, mutta enhän mä ollut kuin kerrosta alempana. Ja kai jokainen nyt puolen yön maissa tallista tulee sisälle... No pian ollaan viikko yhdessä lomalla, varmaan sitten jo komentaa talliin että saa olla rauhassa Elikäs projektin eteneminen on sellaisella asteella, että kojelauta alkaisi olla toimivana autossa, telkuista voi katsella Maikkelia ja Kittiä samalla kun ruuvaa. tai painella nappuloita ja kuunnella piippailua. Ei hullumpaa Mutta miten ihmeessä mä saan turboboostin toimimaan...? Ei vittu ,pakko nostaa hattua
Guest Ezzy Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2009 Leimamiehen kommentit itseä kiinnostaa varsin paljon Tää huvittaa mua kokoajan niin paljon, kun auton omistaja on itsekin katsari
Guest Knight Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2009 Tää huvittaa mua kokoajan niin paljon, kun auton omistaja on itsekin katsari No sittenhän ne hommat helpottuukin huomattavasti
avogta-89 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2009 ei varmaan.. mutta on toi auto pirun hieno
Guest Ezzy Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2009 No ei, vaan tekee sellaisen, että menee katsastuksesta läpi tarkasti vaikka mooses Katsastusmiehillä on tiukka moraali (ainakin mulla oli, sillon kun katsastin jokkis- ja ralliautoja) nimenomaan tarkoitin, että tietää mitä saa ja mitä ei saa tehdä paremmin kuin ehkä kadunmies ja mistä saa dokumentteja, jos jotain tarvii.
Vici Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2009 Saako katsastusmies katsastaa oman autonsa?
Guest Knight Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2009 Saako katsastusmies katsastaa oman autonsa? Eihän niitä omia tarvitsekaan katsastaa jos autot on vaikkapa veljen nimissä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään