Jump to content

Chevrolet Camaro 1967 - 1969 keskustelua

Recommended Posts

• Replies 244
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• RS-68

35

• cam68

25

• -vellu

24

• BlackZ

17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Summitilta moottorin osia ja toimii komeesti ja maksu Amexilla. Pari kertaa on tullut joko vääriä osia tai on puuttunut jotain asennus ruuveja niin ovat lähettäneet ilmaiseksi ja väärät osat ovat jääneet mulle...

DSE osat kalliita mutta todella laadukkaita ja maksu Visalla, toimii kanssa hienosti.

NPD kautta olen ottanut lähinnä peltiosia ja jotain pientä ja Amed Trading kautta kontissa Suomeen, toimii komeesti. 2 kk tilauksesta niin osat haettavissa Hämeenlinnasta.

Ei ole ollut valittamista ulkomaisista likkeistä mutta hyvin toimii kanssa noi kotimaiset liikkeet.

Kirjoitettu

ricks firstgen, nopea ainakin pienillä paketeilla ja ei paha rahti..

summit ,perus osat hyvä palvelu ynm.

year one, kerran isosti.. osat ja rahti ei halvimpia mutta valikomaa löytyy..

classic industries, ok hinta ja palvelu ehkä hieman hitaampi kuin itärannikon puljut..

CPP classic performaceprducts,  \m/ todella hyvä palvelu.. alustanosat jarrut ynm. myyjä varmisti meilillä että varmasti on oikeanlaiset mitä olen tilaamassa.. halpa rahti ja nopea..

ja kaikki on hyviä kuhan vain kurssi on kohdillaan ;D

Kirjoitettu

siitä kaupat, on niin ralli kun olla voi.. ja tekniikoitahan löytyy mitä  vaan.. ei paha hintakaan.. \m/

Kirjoitettu

Oijoi, svedupettereillä olis aika makee 1-koppanen, täydellinen mulle: http://www.blocket.se/vi/20121430.htm?ca=11_s  :W \m/

Toki en tuota ruottia ymmärrä, saattaa olla että tulee ilman tekniikkaa tai jotain  :o ;D

säljes utan motor,manuel 4 vxl 12 bultad diffad 18" fram 20

Ilman moottoria,edessä 18", takana 20" vanteet

Kirjoitettu

säljes utan motor,manuel 4 vxl 12 bultad diffad 18" fram 20

Ilman moottoria,edessä 18", takana 20" vanteet

4 lovinen manuaali, 12 pulttinen lukkoperä

Kirjoitettu

od:n puolelta lainattua

www.kultakukko.fi

http://www.kultakukko.fi/kauppa/images/Hotrod/1968-Camaro.jpg

Kirjoitettu

Rick's First Generation Camaro coupon codella

$25-250 -   10%

$251-500  -12%

$500-       -15%

Place your order between 2/21 - 2/23/2009

Kimppaa?

Kirjoitettu

Rick's First Generation Camaro coupon codella

$25-250 -   10%

$251-500  -12%

$500-       -15%

Place your order between 2/21 - 2/23/2009

Kimppaa?

kimpassahan tuo olis hyvä idea,pitää vaan kiirettä tuon ajan suhteen

viimme syksystä asti tuolta on noita ale tarjouksia pukannut,taitaa alkaa lama puremaan  ::)

kuten jo tossa aikaisemmin totesin en oo saanut tehtyä yhtään tilausta tonne just rahdin kalliuden takia

esim. kun viimmeksi kysäsin osat "kevyttä nippeli  tavaraa"  $300 ja rahti $ 350 . painoa ehkä noin pari kiloa  :(

Kirjoitettu

www.kultakukko.fi

Tilasin sunnuntaina nettikaupasta, kello oli pk-seudulla tiistaina  :o

Kirjoitettu

www.kultakukko.fi

Tämäkin on kaupan Kultakukossa.  63€

24018.jpg}

Kirjoitettu

mulla olis tällainen käyttämätön.. kun ei tule poltettua mutta ostin v2003 kosovossa ollessani jenkkien leiristä oli niin komee.. ollu kokoajan kaapissa rojukorissa ;D

IMG_1688.JPG}

Kirjoitettu

mulla olis tällainen käyttämätön.. kun ei tule poltettua mutta ostin v2003 kosovossa ollessani jenkkien leiristä oli niin komee.. ollu kokoajan kaapissa rojukorissa ;D

Sait YV:n :)
Kirjoitettu

Goodmark steel cowl induction hoods

kellää kokemusta tietoa tollasesta 2" cowl hoodista ? saatavana myös 4"

onko tosiaa bolt on vai dream on ?

hinta vaan olis aikas etuusa  ::)

Tollasen ostin ja nyt varmaan laivassa. En ole ihan varma laitanko sitä itse, mutta sovitusmitat ainakin saadaan kohta puolin m/

Kirjoitettu

kaikki noi pelti pellit tulee samasta tehtaasta,kiinasta,  goodmark on kallein, reflexxion on reilusti halvempi, sopiviuus ja laatu on hyva, useita oon roudannu, hyvin ovat istuneet

Kirjoitettu

Tollasen ostin ja nyt varmaan laivassa. En ole ihan varma laitanko sitä itse, mutta sovitusmitat ainakin saadaan kohta puolin m/

no nythän rupes polttelemaan oiken kunnolla  :P pistät heti tietoa kun on saatavilla...jooko ? lopullista hintaa ja bolt on sopivuutta  m/ m/ m/

Kirjoitettu

kaikki noi pelti pellit tulee samasta tehtaasta,kiinasta,  goodmark on kallein, reflexxion on reilusti halvempi, sopiviuus ja laatu on hyva, useita oon roudannu, hyvin ovat istuneet

nyt jätkät rupes oikein urakalla kiusaamaan. taidat hommata mulle myös jos noin on  m/

Kirjoitettu

katotaan nyt eka mitä sieltä vellun kontista tulee... pitänee kysäistä peteriltä pietarsaaresta myös  :)

tarjouksia otetaan vastaan  ;D

Kirjoitettu

pitänee kysäistä peteriltä pietarsaaresta myös  :)

Tän kaverin kanssa asiat onnistuu kyllä aina hyvin ja mutkattomasti  m/

Kirjoitettu

Tän kaverin kanssa asiat onnistuu kyllä aina hyvin ja mutkattomasti  m/

Jep,  kannattaa asioida nyymannilla  ;)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...