Jump to content

Chevrolet Camaro 1967 - 1969 keskustelua

Recommended Posts

Kirjoitettu

Jos joku on tekemäs tilausta, ite vosin ottaa kans yhden tuollaisen kiinan konepellin varuiks!

• Replies 244
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• RS-68

35

• cam68

25

• -vellu

24

• BlackZ

17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

classikilta sais varmaan traden kautta

http://www.classicindustries.com/controller.cfm?type=product&action=productDetail&keyword=hood&productYearId=2&startRow=21&sortBy=1&sortOrder=1&resultsPerPage=10&currentPage=3&productId=70556&productSearchCatalogId=1

käsi pystyy kenellä kiinnostusta... voisin kysyä hintaa toimitettuna summaan (haminaan)  ::)

Anttik vissiin ja mä ...muita ??

ootellaan viikko löytyykö kiinnostusta  :)

edit: tai pari viikkoaa niin saadaan peteriltäkin tarjous (reissussa parhaillaan)

niin ja kyse on siis konePELLISTÄ ,ei lasikuidusta eikä hiilikuidusta.  ;D

Kirjoitettu

Onkos kukaan täällä läsnäolevista vielä mallintanut, teettänyt tahi itse koneistanut noita konepeltien saranoita?

Kirjoitettu

Jos itse tilaisin niin toimisin seuraavasti: NPD Floridaan tilaus ja toimitus Amer Tradinkin toimistoon Floridaan ja siellä pojat pakkaa konttii ja max 2 kk niin osat Hämeenlinnassa.

Oma paketti tilattu 16.1 ja ensiviikolla kontti Hämeenlinnassa, hyvin toimii.

Tietysti kannatta kysella muitakin mutta toi toimii.

Sarana kyselyyn Anttik niin kun huomenna tulet käymään niin tälläistä voisin sulle näyttää.

http://www.detroitspeed.com/productpages/indproduct/bodyprod/hood_hinges_prod.htm

Kirjoitettu

Jos itse tilaisin niin toimisin seuraavasti: NPD Floridaan tilaus ja toimitus Amer Tradinkin toimistoon Floridaan ja siellä pojat pakkaa konttii ja max 2 kk niin osat Hämeenlinnassa.

Oma paketti tilattu 16.1 ja ensiviikolla kontti Hämeenlinnassa, hyvin toimii.

Tietysti kannatta kysella muitakin mutta toi toimii.

toimii varmaan..mutta tollasten isojen osien tilaamisessa mulle ainakin riittää yks puhelin soitto alan ammattilaiselle kotimaahan.

ei viitti ruveta takkuamaan osia sinne tänne huonolla enklannilla,menee vielä rahat ja jää osakin saamatta  :-[

varo vaan voin soittaa myös sullekin,kun sulla on toi homma hallussa  m/

Kirjoitettu

toimii varmaan..mutta tollasten isojen osien tilaamisessa mulle ainakin riittää yks puhelin soitto alan ammattilaiselle kotimaahan.

ei viitti ruveta takkuamaan osia sinne tänne huonolla enklannilla,menee vielä rahat ja jää osakin saamatta  :-[

varo vaan voin soittaa myös sullekin,kun sulla on toi homma hallussa  m/

Ei siinä tarvii sanoa sanaakaan kun tekee tilauksen netissä.Ja apua en anna sitten ollenkaan noissa jutuissa.Viime kesänä oli ns, hyvä sydämminen ja luotin kaveriin ja siinä sitten jäi 600 euroa saamatta. Osat vein vielä sen kotiin.

Älä luota kaveriin enää.

Kirjoitettu

Joo,mut noi ei ookkaan billettiä

olihan se pitänyt arvata,notta billettiähän se olla pitää  ;D

ja vielä noista tilauksista,kun antaa isomman (ei rahallisesti) tilauksen hoitaa jonkun muun kotimaassa,niin lompsa kevenee vasta siinä vaiheessa  kun rojut on naaman edessä  ;)

Kirjoitettu

Ja mikä helvetin matkalaukku siel konehuoneessa lepäs vai näinkö väärin  :o

Kirjoitettu

Ja mikä helvetin matkalaukku siel konehuoneessa lepäs vai näinkö väärin  :o

toi on se toyotan pata  :-X

Kirjoitettu

toi on se toyotan pata  :-X

Tuossa otetaan dynossa matkalaukusta tehoa irti...
Kirjoitettu

Tuossa otetaan dynossa matkalaukusta tehoa irti...

Ihan sama vaik ois 60000000000000hp:tä,niin ei jumalauta tommosta voi tunkee klassikkoon.Oisivat sit laittaneet sen johonkin 70 lukulaiseen Celicaan,niin ois jees
Kirjoitettu

Ihan sama vaik ois 60000000000000hp:tä,niin ei jumalauta tommosta voi tunkee klassikkoon.Oisivat sit laittaneet sen johonkin 70 lukulaiseen Celicaan,niin ois jees

Samaa mieltä täysin!  (Etuvetoinen Diisseli olisi vielä parempi/pahempi)
Kirjoitettu

miksei voi ??? onko tommonen  40v vanha  satojatuhansia valmistettu kansanauto muka  joku pyhä jeesusmetallista tehty aarre johon ei saa laittaa ku sevymetallia ::) 

:W

Kirjoitettu

Just nii,eikös tuo nimenomaan oo sitä hotrottinkia.Dare be difference vai miten ne sanoo...

Kirjoitettu

miksei voi ??? onko tommonen  40v vanha  satojatuhansia valmistettu kansanauto muka  joku pyhä jeesusmetallista tehty aarre johon ei saa laittaa ku sevymetallia ::) 

:W

Se on juurikin se pyhä aarre mihin ei laiteta kuin mainitsemaasi metallia,piste
Kirjoitettu

mitö noista.. ykköskoppasia rakennellaan enemmän kun koskaan.. kohta on jo kaikki nähty.. vielä puuttuu se cedricin diisseli mitä on nähty 3geneissä

Kirjoitettu

Se on juurikin se pyhä aarre mihin ei laiteta kuin mainitsemaasi metallia,piste

sä oot vähä suppeella...... :-X

Kirjoitettu

Kyllä tuossa toyota-camarossa pitäisi olla vielä tämmöinen  ;D

1969_chevrolet_camaroright_rear_view.jpg}

Kirjoitettu

Kyllä tuossa toyota-camarossa pitäisi olla vielä tämmöinen  ;D

tossa vehkeessä on hyvä stance m/

siipi on  "a bit over"  :o mutta sopii kuitenkin yleisilmeeseen, mun mielestä

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...