Jump to content

Summermeet 12. - 14.6. 2009

Recommended Posts

Kirjoitettu

Onko lähistöllä soveliaita hotelleja ?

Pääsit juuri alivuokralaiseksi.  ;D

• Replies 477
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• camaro82

38

• mikke

28

• selli

28

• Senior

27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Pääsit juuri alivuokralaiseksi.  ;D

http://www.cosgan.de/images/midi/verschiedene/f040.gif

Kirjoitettu

etsintä kuulutus.. pohjois-karjalan suunnalta pariskuntia jotka suunnittelee tuonne lähtöä?  vaimo tuumas että minkään jätkäporukan seuraksi mökkiin ei lähde ::) hö. ihmeellinen nainen ;D ja voishan sitä ajella täältä itäsuomesta peräkkäin jos nyt joku muu olis tuonne lähdössä??

Mä voin perustaa sellaisen tyttöystävä/vaimo parkin johon voitte jättää emäntänne mun hoitoon sillä aikaa kun itse vedätte viinaa ja puhutte autoista.

Eikös joka tapahtumissa olekkin jotain lapsiparkkeja ym.

Ensi vuonna ne suorastaan huutaa kesä meetingiin. Heh heh.

Uskaltaako kukaan?

Kirjoitettu

Alueellahan on lauantaina se mäkikisa joka kuulemma on tänävuonna vähän paremmalla tiellä ku normaalisti. Mää osallistuin slalomiin kerran ja kivaa oli hiekalla pästää menemään :) Tosin eihä tuo ole nopeukisa mutta saa siellä ajaa niinkovaa ku uskaltaa.

Mää varasin mökin jo. Eli n.5mahtuu mukaan mökkiin jos on halukkaita. Otin Alppihimos 41:n

Ite tapahtumassa olen ollu aikamonesti ja kivaa on ollu!!

Kumipolttopaikkaa tuolle ei ole erikseen ikinä ollut mutta näkyy siellä kumisulavan vähän siellä täällä jokavuos vaikkeis se "tiellä olekkaan sallittua" :)

Itse itseäni lainaten. Tää mökki on nyt täynnä.

Vähän riippuu sitte millä nupa tulee onko mitenkä genit edustettuna meidän mökissä :)

Kirjoitettu

Itse itseäni lainaten. Tää mökki on nyt täynnä.

Vähän riippuu sitte millä nupa tulee onko mitenkä genit edustettuna meidän mökissä :)

Jos millään muodoin mahdollista ja jos mökin pohjapiirrosta oikein tulkitsin niin saataisko me vaimokkeen kans tuo makuuhuone. Olis koirien kannalta paras.

Ja eihän kellään oo allergioita?

Kirjoitettu

Jos millään muodoin mahdollista ja jos mökin pohjapiirrosta oikein tulkitsin niin saataisko me vaimokkeen kans tuo makuuhuone. Olis koirien kannalta paras.

Ja eihän kellään oo allergioita?

Joudutaan varmaan arpomaan tuo makuuhuone  :W

Ja on allergiaa mut otetaan myös lääkettä  m/

Kirjoitettu

Ei tarvi arpoa,mä voin mennä sinne yksin.  ;D Ei vaan,mulle on sama missä mä nukun eikä ole allergiaa.

Kirjoitettu

Joudutaan varmaan arpomaan tuo makuuhuone  :W

Ja on allergiaa mut otetaan myös lääkettä  m/

Arvotaan vaan ;) Hyvä että allergiaan on sit lääke.

Otamme koirille häkit niin ne ei oo kokoajan jaloissa ja ovesta uloslivahtaminen vähenee radikaalisti ;D

Ei tarvi arpoa,mä voin mennä sinne yksin.  ;D Ei vaan,mulle on sama missä mä nukun eikä ole allergiaa.

Sovitaan sit paikanpällä kuka mitä missä ja häh m/ Kyllä mekin voidaan parvella olla, nou problem
Kirjoitettu

koirista puheen ollen onhan niistä mainittu mokkiä varattaessa että on semmonen mökki mihin saa lemmikin tuoda.

Kirjoitettu

Pitäähän tänne nyt lähtee. Tarvii järjestelyitä ja hieno säätöä, mutta kuitenkin.

Kirjoitettu

koirista puheen ollen onhan niistä mainittu mokkiä varattaessa että on semmonen mökki mihin saa lemmikin tuoda.

Mää kysyn tän tuolta Himokselta suoraan. 

Kirjoitettu

Himos on kelpo paikka,on tullut käytyä useita kertoja erään toisen harrastuksen puitteissa,nyt jää väliin muiden tapahtumien vuoksi  :-\

Kirjoitettu

odotellaan sähköposti vastausta mutta ei kuulu  ::)

eipä oo tännekkään tullu, taitaa tulla vahvistus laskun muodos, kai, vai, kö, MIKKE kerro tuleeko vahvistus vai ei!?
Kirjoitettu

Rannekkeet maksettu, kalenteri päivitetty, lapsille hoito varattuna ja kaljat kylmässä...  :D

Kirjoitettu

eipä oo tännekkään tullu, taitaa tulla vahvistus laskun muodos, kai, vai, kö, MIKKE kerro tuleeko vahvistus vai ei!?

pitäs tulla sähköposti vahvistus näin ovat ilmottaneet omaani odottelen kans.

Kirjoitettu

Patja lavalle ja nukumma lavakatteen alla. hjuva ja halbba

Pääseeks viereen? :W

Kirjoitettu

Rannekkeet maksettu, kalenteri päivitetty, lapsille hoito varattuna ja kaljat kylmässä...  :D

Älä pidä niitä kaljoja siellä kylmässä liian kauan. Voi mennä päiväys vanhaksi  ;D

Kirjoitettu

Älä pidä niitä kaljoja siellä kylmässä liian kauan. Voi mennä päiväys vanhaksi  ;D

Juu, aika hyvin on tuo "tavara" kiertänyt kylmävarastossa...  :W

Kirjoitettu

Hyvä pontti. sellin vastausta odotellessa..
Kirjoitettu

Hyvä pontti. sellin vastausta odotellessa..

Hoh,mitä touhua.Noi meidän mökit on eri firmojen alaisina ja nyt pitäs metästä minkä puljun alaisena tuo meidän 41 mökki on...Ton yhen mökkirykelmän edustaja sanoi että jos niiden mökki on ni saa tuoda veloituksetta lemmikit mukaan.Täytyy nyt kysellä kenen puljun alaisena toi sitte on.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...