Sarita Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2009 Onko lähistöllä soveliaita hotelleja ? Pääsit juuri alivuokralaiseksi.
Senior Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2009 Pääsit juuri alivuokralaiseksi. http://www.cosgan.de/images/midi/verschiedene/f040.gif
tarmo68 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2009 etsintä kuulutus.. pohjois-karjalan suunnalta pariskuntia jotka suunnittelee tuonne lähtöä? vaimo tuumas että minkään jätkäporukan seuraksi mökkiin ei lähde hö. ihmeellinen nainen ja voishan sitä ajella täältä itäsuomesta peräkkäin jos nyt joku muu olis tuonne lähdössä?? Mä voin perustaa sellaisen tyttöystävä/vaimo parkin johon voitte jättää emäntänne mun hoitoon sillä aikaa kun itse vedätte viinaa ja puhutte autoista. Eikös joka tapahtumissa olekkin jotain lapsiparkkeja ym. Ensi vuonna ne suorastaan huutaa kesä meetingiin. Heh heh. Uskaltaako kukaan?
selli Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2009 Alueellahan on lauantaina se mäkikisa joka kuulemma on tänävuonna vähän paremmalla tiellä ku normaalisti. Mää osallistuin slalomiin kerran ja kivaa oli hiekalla pästää menemään Tosin eihä tuo ole nopeukisa mutta saa siellä ajaa niinkovaa ku uskaltaa. Mää varasin mökin jo. Eli n.5mahtuu mukaan mökkiin jos on halukkaita. Otin Alppihimos 41:n Ite tapahtumassa olen ollu aikamonesti ja kivaa on ollu!! Kumipolttopaikkaa tuolle ei ole erikseen ikinä ollut mutta näkyy siellä kumisulavan vähän siellä täällä jokavuos vaikkeis se "tiellä olekkaan sallittua" Itse itseäni lainaten. Tää mökki on nyt täynnä. Vähän riippuu sitte millä nupa tulee onko mitenkä genit edustettuna meidän mökissä
camaro82 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2009 Itse itseäni lainaten. Tää mökki on nyt täynnä. Vähän riippuu sitte millä nupa tulee onko mitenkä genit edustettuna meidän mökissä Jos millään muodoin mahdollista ja jos mökin pohjapiirrosta oikein tulkitsin niin saataisko me vaimokkeen kans tuo makuuhuone. Olis koirien kannalta paras. Ja eihän kellään oo allergioita?
Nupa Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2009 Jos millään muodoin mahdollista ja jos mökin pohjapiirrosta oikein tulkitsin niin saataisko me vaimokkeen kans tuo makuuhuone. Olis koirien kannalta paras. Ja eihän kellään oo allergioita? Joudutaan varmaan arpomaan tuo makuuhuone Ja on allergiaa mut otetaan myös lääkettä
98Camu Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2009 Ei tarvi arpoa,mä voin mennä sinne yksin. Ei vaan,mulle on sama missä mä nukun eikä ole allergiaa.
camaro82 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2009 Joudutaan varmaan arpomaan tuo makuuhuone Ja on allergiaa mut otetaan myös lääkettä Arvotaan vaan Hyvä että allergiaan on sit lääke. Otamme koirille häkit niin ne ei oo kokoajan jaloissa ja ovesta uloslivahtaminen vähenee radikaalisti Ei tarvi arpoa,mä voin mennä sinne yksin. Ei vaan,mulle on sama missä mä nukun eikä ole allergiaa. Sovitaan sit paikanpällä kuka mitä missä ja häh Kyllä mekin voidaan parvella olla, nou problem
mikke Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2009 koirista puheen ollen onhan niistä mainittu mokkiä varattaessa että on semmonen mökki mihin saa lemmikin tuoda.
Cujo Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Pitäähän tänne nyt lähtee. Tarvii järjestelyitä ja hieno säätöä, mutta kuitenkin.
selli Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 koirista puheen ollen onhan niistä mainittu mokkiä varattaessa että on semmonen mökki mihin saa lemmikin tuoda. Mää kysyn tän tuolta Himokselta suoraan.
Guest Camarotti Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Himos on kelpo paikka,on tullut käytyä useita kertoja erään toisen harrastuksen puitteissa,nyt jää väliin muiden tapahtumien vuoksi
gmc63 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Joo vois tonne kesämeettiin nyt tullakki
balez Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 odotellaan sähköposti vastausta mutta ei kuulu
5.7targa Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 odotellaan sähköposti vastausta mutta ei kuulu eipä oo tännekkään tullu, taitaa tulla vahvistus laskun muodos, kai, vai, kö, MIKKE kerro tuleeko vahvistus vai ei!?
accident Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Rannekkeet maksettu, kalenteri päivitetty, lapsille hoito varattuna ja kaljat kylmässä...
mikke Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 eipä oo tännekkään tullu, taitaa tulla vahvistus laskun muodos, kai, vai, kö, MIKKE kerro tuleeko vahvistus vai ei!? pitäs tulla sähköposti vahvistus näin ovat ilmottaneet omaani odottelen kans.
Guest Jukka Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Patja lavalle ja nukumma lavakatteen alla. hjuva ja halbba
Jii Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Patja lavalle ja nukumma lavakatteen alla. hjuva ja halbba Pääseeks viereen?
Zuski Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Pääseeks viereen? Saaks kuvia?
Senior Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2009 Saaks kuvia? Saat videopätkän...
Cosa Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2009 Rannekkeet maksettu, kalenteri päivitetty, lapsille hoito varattuna ja kaljat kylmässä... Älä pidä niitä kaljoja siellä kylmässä liian kauan. Voi mennä päiväys vanhaksi
accident Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2009 Älä pidä niitä kaljoja siellä kylmässä liian kauan. Voi mennä päiväys vanhaksi Juu, aika hyvin on tuo "tavara" kiertänyt kylmävarastossa...
camaro82 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2009 koirista puheen ollen onhan niistä mainittu mokkiä varattaessa että on semmonen mökki mihin saa lemmikin tuoda. Hyvä pontti. sellin vastausta odotellessa..
selli Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2009 Hyvä pontti. sellin vastausta odotellessa.. Hoh,mitä touhua.Noi meidän mökit on eri firmojen alaisina ja nyt pitäs metästä minkä puljun alaisena tuo meidän 41 mökki on...Ton yhen mökkirykelmän edustaja sanoi että jos niiden mökki on ni saa tuoda veloituksetta lemmikit mukaan.Täytyy nyt kysellä kenen puljun alaisena toi sitte on.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään