cam68 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2009 höh. eikö kukaan muu ole täältä itäsuomesta kiinnostunut lähtemään?? onko niitä mökkejä vielä vapaana
mikke Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2009 höh. eikö kukaan muu ole täältä itäsuomesta kiinnostunut lähtemään?? onko niitä mökkejä vielä vapaana on siel mökkejä pistä tilaus vaan menemään
Chonder Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2009 Voisin tulla johonki mökkiporukkaan mukaan jos löytyy vapaita paikkoja
gmc63 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 Voisin tulla johonki mökkiporukkaan mukaan jos löytyy vapaita paikkoja Sama juttu
5.7targa Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 pitäs tulla sähköposti vahvistus näin ovat ilmottaneet omaani odottelen kans. Tuli sp. vahvistus joka pitää vielä vahvistaa sinnepäin , ja mökki jota yritin varata ei ole niiden varauslistalla.... . Anyway H17 nyt varattu
HFB Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 höh. eikö kukaan muu ole täältä itäsuomesta kiinnostunut lähtemään?? onko niitä mökkejä vielä vapaana vähän kahen vaiheilla...
Nupa Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 vähän kahen vaiheilla... Etkä ole, sinne nyt.
camaro82 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2009 Hoh,mitä touhua.Noi meidän mökit on eri firmojen alaisina ja nyt pitäs metästä minkä puljun alaisena tuo meidän 41 mökki on...Ton yhen mökkirykelmän edustaja sanoi että jos niiden mökki on ni saa tuoda veloituksetta lemmikit mukaan.Täytyy nyt kysellä kenen puljun alaisena toi sitte on. Jos millään viitsit selvittää niin hienoa Vaiva korvataan toki
Sarita Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2009 Jos millään viitsit selvittää niin hienoa Vaiva korvataan toki Kattelin tuolta muuten, että koiramaksu on 15 euroa / karvaturri.
AnttiK Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2009 Tuloilla ollaan, pääsee mukavasti suoraan töistä ja oman auton voi jättää firman pihaan odottelemaan maanantaita!
camaro82 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2009 Kattelin tuolta muuten, että koiramaksu on 15 euroa / karvaturri. Mä löysin tuolta sivuilta hinnaksi 17€ mutta jokatapauksessa alkaa koirahoitajan etsintä kääk
TexFinn Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2009 Voi perkkele kun taas jaa valiin...
selli Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2009 Mä löysin tuolta sivuilta hinnaksi 17€ mutta jokatapauksessa alkaa koirahoitajan etsintä kääk Joo totta näin on eli tää on kopio himoksen infosta "Lemmikin tuonnista lomakohteeseen on aina ilmoitettava HimosLomille. Lemmikin tuonnista veloitamme 17 € / lemmikki / varaus. Luvatta tuoduista lemmikeistä peritään 40 € / lemmikki/vrk lisämaksu"
Senior Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2009 Voi perkkele kun taas jaa valiin... Tekaistu työmatka ?
Sarita Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2009 Mä löysin tuolta sivuilta hinnaksi 17€ mutta jokatapauksessa alkaa koirahoitajan etsintä kääk Ai jaa. Mä sain viestin, että: Lisämaksusta LIINAVAATESETTI 8€/setti, LOPPUSIIVOUS 50€/mökki KOIRAMAKSU 15€/koira - LEMMIKKIELÄIMET ON ILMOITETTAVA ETUKÄTEEN KOSKA KAIKKIIN MÖKKEIHIN EI SAA OTTAA ELÄIMIÄ
camaro82 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2009 Ai jaa. Mä sain viestin, että: Lisämaksusta LIINAVAATESETTI 8€/setti, LOPPUSIIVOUS 50€/mökki KOIRAMAKSU 15€/koira - LEMMIKKIELÄIMET ON ILMOITETTAVA ETUKÄTEEN KOSKA KAIKKIIN MÖKKEIHIN EI SAA OTTAA ELÄIMIÄ No rauhallisesti nyt vain Nitten sivuilla oli eri tietoa mutta so what. Nyt pitäis sitten selvittää saako tuonne mökkiin 41 ollenkan viedä haukkuja LAITOIN TUONNE MEILIÄ ASIAN TIIMOILTA JA ON SE NY KERPELE JOS EI TIETOA TIPU
camaro82 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2009 Jeps, tuonne 41:seen saa tuoda lemmikkejä. yritämme vielä saada hoitopaikkaa edes parille haukulle niin olis kaikinpuolin parempi. Laitoin vielä kyselyä että koska viimeistään pitää lukumäärä ilmoittaa.
Sarita Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2009 No rauhallisesti nyt vain En mä huutanut! Mä vain lainasin tekstiä ja oli isoilla kirjaimilla!
camaro82 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2009 En mä huutanut! Mä vain lainasin tekstiä ja oli isoilla kirjaimilla! Jaaha, jaaha, no hyvä on. Uskotaan
Sepe Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2009 No voihan nyt vittu Ilman muutan mukana oltas "uutena" jäsenenä camarolla ,mutta perkeles sattuupa JUURI samaan aikaan Provinssirockin kanssa päällekkäin
Senior Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2009 No voihan nyt **sviddu** Ilman muutan mukana oltas "uutena" jäsenenä camarolla ,mutta perkeles sattuupa JUURI samaan aikaan Provinssirockin kanssa päällekkäin Provinssirock on vaatimaton tapahtuma verrattuna summermeettiin....
Lady Firebird Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2009 Väliin jää tänäkin vuonna
Senior Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2009 Väliin jää tänäkin vuonna No mutta ?
Guest Camarotti Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2009 No mutta ? Paraskin ihmettelijä Öh tuota ei pääse itsekään, sattui päällekkäistapahtuma
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään