Jump to content

Vs: -87 trans am LS1+T56 swappi lähenee

Recommended Posts

Kirjoitettu

Eli nyt sitten se on pihassa. Tuli jo aikoja sitte sovittua kauppa moisesta. konehuoneesta kaikki piuhat vaihtokunnossa. ja kaikki muutenkin sulanut, itse maalipinta ei kamalan paha sentäs konehuoneen puolella ole

noname

• Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Jani

36

• Mika

14

• Z-mo

9

• camaro1

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

eikös tämäkin oo jonkun kerholaisen vanaha? ja ompahan tuota itekkin tullu nettiautos katteltua... Ei muutaku innolla vaikka sitä suurta ja mahtavaa ls1stä keulalle!  m/

Kirjoitettu

mikan  ex tranushan toi ja täällä kokkolassa ollu useampi vuosi projektiasteella...

hyvä kun joku viimen pelasti m/

Kirjoitettu

no juu, ls1+t56 olisi tarkoitus tuoho istuttaa, kun tässä kerkee niin pitkälle, ja löytää sen tekniikan. pitää koppa laittaa ihan ensimmäisenä kuntoon. uusi väri jokapaikkaan, sekä verhoilu. tuli jo tänään sisustaa purettua.

Kirjoitettu

Toi poltteli mua siinä mielessä, että kori ja sisusta ois ollu mun mieleen ja tekniikka ois löytyny omasta tallista. Kovaa jaakobin painia käytiin tuon suhteen.

Pääasia, että joku pelasti tuon.

Kirjoitettu

Toi poltteli mua siinä mielessä, että kori ja sisusta ois ollu mun mieleen ja tekniikka ois löytyny omasta tallista. Kovaa jaakobin painia käytiin tuon suhteen.

Pääasia, että joku pelasti tuon.

Kori tuossa on mielestäni erittäin hyvä. ruostetta ei pahemmin ole. Sisusta on sitten tosi huono. Siinä ei hyvää sanottavaa ole, muuta kuin että koetaulun päälinen on ehjä  ;D ja mittaristo sekä konsoli. kattoverhoilu, pahvia myöten puurona, lattiamatto aivan kamala(kokeilen kuumavesipainepesuria siihen) ovipahvit loppu, etupenkit aivan järkyt.

Tarkoitus on, että tuoho tulee vaaleaharmaa/sähkönsiniset nahkapenkit, samaa sävyä sisustapaneeleita jne. Sekä varmaa auton väri vaihtuu. Mielessä nyt käynyt candy sininen, tai sitten joku kamalaontti  ;D   tässä tämä candysininen  http://www.customcoating.net/candy/Kuva-101.jpg

Kyllä tämä mielestäni on AVK:n kautta kiertänyt.

Mutta tuo digimittariston saaminen toimintaa, yhdessä LS1 kanssa mietityttää, etenkin kun joutuu konehuoneen lähinnä nollasta tekee. Kytkiksiä tässä varmaa tulee tarvimaa.

Miten tuo digi ottaa minkäkin tiedon, ja miten ja missää kohtaa se muutetaan tuonne mittaristoon sopivaksi sähköksi.

Ja joku voisi laittaa kuvan ehjästä konehuoneesta. näkisin mitä siellä missäkin kohtaa pitää olla  ;D  moottorin ehkä osaan laittaa kohdalleen ilman kuvaakin  :o

Kirjoitettu

Pari autoo sieltä ostaneena nii molemmissa ollu ehdoissa "korjattava 2:den vuoden sisään muuten lopullinen poisto" ::) En kuitenkaa löytäny nyt niist paperii, mut toivottavasti se ei tähän liity.

Ei muutako tsemppii projektokseen.. m/

Kirjoitettu

Kori tuossa on mielestäni erittäin hyvä. ruostetta ei pahemmin ole. Sisusta on sitten tosi huono. Siinä ei hyvää sanottavaa ole, muuta kuin että koetaulun päälinen on ehjä  ;D ja mittaristo sekä konsoli. kattoverhoilu, pahvia myöten puurona, lattiamatto aivan kamala(kokeilen kuumavesipainepesuria siihen) ovipahvit loppu, etupenkit aivan järkyt.

Tarkoitus on, että tuoho tulee vaaleaharmaa/sähkönsiniset nahkapenkit, samaa sävyä sisustapaneeleita jne. Sekä varmaa auton väri vaihtuu. Mielessä nyt käynyt candy sininen, tai sitten joku kamalaontti  ;D   tässä tämä candysininen  http://www.customcoating.net/candy/Kuva-101.jpg

Kyllä tämä mielestäni on AVK:n kautta kiertänyt.

Mutta tuo digimittariston saaminen toimintaa, yhdessä LS1 kanssa mietityttää, etenkin kun joutuu konehuoneen lähinnä nollasta tekee. Kytkiksiä tässä varmaa tulee tarvimaa.

Miten tuo digi ottaa minkäkin tiedon, ja miten ja missää kohtaa se muutetaan tuonne mittaristoon sopivaksi sähköksi.

Ja joku voisi laittaa kuvan ehjästä konehuoneesta. näkisin mitä siellä missäkin kohtaa pitää olla  ;D  moottorin ehkä osaan laittaa kohdalleen ilman kuvaakin  :o

No ehkä ois tullukin tuosta turhan iso projekti. Jos oisin nähnyt livenä niin ois jäänyt ilmeisesti ostamatta. Omassa kumminkin kaikki suht koht ehjää. Kuvissa näytti kaikki niin ehjältä.

Kirjoitettu

No ehkä ois tullukin tuosta turhan iso projekti. Jos oisin nähnyt livenä niin ois jäänyt ilmeisesti ostamatta. Omassa kumminkin kaikki suht koht ehjää. Kuvissa näytti kaikki niin ehjältä.

Kuvissa näytti sisusta paljon paremmalta. Mutta eipä tuo ole kun verhoilua, Sitä saa kuitenkin aika helposti uutta, ainakin rullatavarana  ;D

Nyt jos jollain löytyy osia ylimääräisenä, tarjoaa tänne vaan niitä :) jarrutehostaja sylintereineen olisi myös yksi monista kohteista mitä tarvitaan

Kirjoitettu

Joo, meidän entinen Trans Am se näkyy olevan  m/ Itse olen sen maahantuonut aikoinaan ja olisi se sisusta vielä myydessä ihan ok kunnossa.... :-\

Kirjoitettu

Onko tuo mistä päin tuotu?

Mahtaisiko löytyä kuvia jostain kätköistä, mitä voisi vaikka tähä viestiketjuun lisätä?

Mistä tuo palo tuossa saanut alkunsa?

Laitoin vähän kyselyä jo verhoilijoille. kärsinyt kosteudesta niin paljon tuo nykyinen.

voipi olla, että jo ensi vkl aikana konehuone kokee hiekkapuhalluksen.

Kirjoitettu

Onko tuo mistä päin tuotu?

Mahtaisiko löytyä kuvia jostain kätköistä, mitä voisi vaikka tähä viestiketjuun lisätä?

Mistä tuo palo tuossa saanut alkunsa?

Laitoin vähän kyselyä jo verhoilijoille.

voipi olla, että jo ensi vkl aikana konehuone kokee hiekkapuhalluksen.

Saksasta hommasin sen f-body harrastajalta. En tiedä mistä palo on saanut alkunsa, mutta se on tapahtunut edellisen omistajan aikana, jolle sen myin. Lieneekö muusikko yrittänyt tehdä huoltohommia autolle... ::)

Kuvia löytyy kohtuullisesti ja voin laittaa tulemaan joko tähän topiciin jatkoksi tai suoraan sinulle meilillä.

Kirjoitettu

Saksasta hommasin sen f-body harrastajalta. En tiedä mistä palo on saanut alkunsa, mutta se on tapahtunut edellisen omistajan aikana, jolle sen myin. Lieneekö muusikko yrittänyt tehdä huoltohommia autolle... ::)

Kuvia löytyy kohtuullisesti ja voin laittaa tulemaan joko tähän topiciin jatkoksi tai suoraan sinulle meilillä.

laita vaa tähä topiccii. näkee millainen tuo on ollut kunnossa :)

Kirjoitettu

laita vaa tähä topiccii. näkee millainen tuo on ollut kunnossa :)

Ok, laitan tässä illan päälle, kun pääsen kotikoneelle... ::)

Kirjoitettu

Tuli vaan mieleen täs kun lukasin et pistäpä Vesballe YV:tä. Oon sille lahjoittanut ainakin yhden piuhasarjan vm.85 t/a:sta ja sillä taitaa olla pari purettua camaron piuhasarjaa hyllyssä joten siitä voisi irrota liittimiä, piuhat, releet jne. Ellei ole sitten pistänyt niitä jo kierrätykseen.

Kirjoitettu

Tuli vaan mieleen täs kun lukasin et pistäpä Vesballe YV:tä. Oon sille lahjoittanut ainakin yhden piuhasarjan vm.85 t/a:sta ja sillä taitaa olla pari purettua camaron piuhasarjaa hyllyssä joten siitä voisi irrota liittimiä, piuhat, releet jne. Ellei ole sitten pistänyt niitä jo kierrätykseen.

pukkasin Vesballe yv:n Toivotaa että jostai löytyy osaset. Olisiko kenelläkään ehjästä konehuoneesta kuvaa laittaa

Kirjoitettu

pukkasin Vesballe yv:n Toivotaa että jostai löytyy osaset. Olisiko kenelläkään ehjästä konehuoneesta kuvaa laittaa

Saattaa löytyä kuva jopa tuosta samasta konehuoneesta ennen tuota paloa...pitääpä etsiä.... ::)

Kirjoitettu

LS1tech.com boardila on myytävänä LS1+T56 paketteja aika usein  m/

Kirjoitettu

pitää tuotaki tutkailla. Lisäksi olen katsellut semmoista sivustoa, kun ridesafely.com . siellä kolariautoja huutokaupan. Nytkin olisi yksi kolaroitu 02 trans am sopivalla tekniikalla. Saisi kyllä samalla uudemman mallin penkit  :W

Kirjoitettu

jos tarviit sinistä lattiaverhoilua niin mulla on ylimääräisenä hiukka haalistunu mutta ehjä. voin laittaa kuvia jos kiinnostaa?

Kirjoitettu

kattelin kaa tätä varaosa autoks,ois ollu saman värinen kuin nykyinen.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...