Jump to content

sähköahdin on tätäpäivää


pile

Recommended Posts

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • TransNAM

    17

  • pile

    14

  • letkume

    8

  • GTATL

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Tuli viritystä testattua 244 Volvossa (megasquirt). Sai se jonkinlaisen piikin mappiin aikaiseks. Melkein 0,1bar :o  Vois vielä kokeilla rakentaa isomman version...

44411753_Sa776hko776fo776o776ni.jpg.bf031776c4700b1890ef3782ecedb8fa.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tuli viritystä testattua 244 Volvossa (megasquirt). Sai se jonkinlaisen piikin mappiin aikaiseks. Melkein 0,1bar :o  Vois vielä kokeilla rakentaa isomman version...

Paljos tuli hepoja lisää  ::)
Link to comment
Share on other sites

Tuli viritystä testattua 244 Volvossa (megasquirt). Sai se jonkinlaisen piikin mappiin aikaiseks. Melkein 0,1bar :o  Vois vielä kokeilla rakentaa isomman version...

Minkalaisilla moottorin kierroksilla kokeilitte?

Link to comment
Share on other sites

Paljos tuli hepoja lisää  ::)

Huimasti ;D ;D ;D Tuntui siinä pikku nykäisy takapuolessa... Pointti oli vaan kokeilla koko viritelmän toimivuus.

 

Minkalaisilla moottorin kierroksilla kokeilitte?

Tuossa kuvan käppyrässä on höllätty 3400rpm kohalla. Punainen käyrä MAP. Tuo Garretin 25 on alimittainen oikeanakin turbona puhumattakaan kun kierroksia on puolet oikeasta...

Vaparina jäi mappi 93-95 paikkeille ja puhallin päällä oli huiput 102 eli kuitenkin paineen puolella.

Alakierroksilla ois voinu jaksaa puhallella paremmin mut 70-luvun automaatilla vähän hankalaa.

IMG_2871.JPG.f5503733fe75eed858ef6e46b98ce0e5.JPG

Link to comment
Share on other sites

Huimasti ;D ;D ;D Tuntui siinä pikku nykäisy takapuolessa... Pointti oli vaan kokeilla koko viritelmän toimivuus.

Tuossa kuvan käppyrässä on höllätty 3400rpm kohalla. Punainen käyrä MAP. Tuo Garretin 25 on alimittainen oikeanakin turbona puhumattakaan kun kierroksia on puolet oikeasta...

Vaparina jäi mappi 93-95 paikkeille ja puhallin päällä oli huiput 102 eli kuitenkin paineen puolella.

Alakierroksilla ois voinu jaksaa puhallella paremmin mut 70-luvun automaatilla vähän hankalaa.

Oletko katsonut millä kierroksilla toi toimi pakokaasuahtimina? Siitähän voi yrittää laskea minkälaiseen kierroslukuun tartteis pyrkiä.

Link to comment
Share on other sites

Ei oikein auta pyrkiä kierroksiin jos halvalla haluaa päästä. Nuo RC-vehkeet kiertää jonkun max 45-55000. Tai sitten pitäis siirtyä erilaisiin moottoreihin.

Tuossa kierrosluokassa alkaa välitysten värkkääminen mennä jo hankalaks.

Millähän sais mitattua paljonko tuo nykyinen oikeasti pyörii? Näköjään Biltemasta sais laser-jenkamittarin...

Aattelin vielä koittaa rakentaa jostain isommasta aihiosta isommalla moottorilla eli sellainen aihio mitä ei tarvis käyttää täysillä kierroksilla että tekee jotain.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...