pile Posted October 26, 2014 Author Share Posted October 26, 2014 \ ha ha ha haaaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TransNAM Posted October 26, 2014 Share Posted October 26, 2014 Tässä olisi valmis paketti Camaroon suunniteltu ja halvalla lisävoimaa: http://www.ebay.com/itm/Chevrolet-Electric-Performance-Air-Intake-Supercharger-Turbo-Fan-Kit-FREE-S-H-/261269240835?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Year%3A1993%7CMake%3AChevrolet%7CModel%3ACamaro%7CSubmodel%3AZ28%7CEngine+-+Liter_Display%3A5.7L&hash=item3cd4dc3c03&vxp=mtr Ei muuta ku kimppatilausta vetämään... ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
TransNAM Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 Tuli viritystä testattua 244 Volvossa (megasquirt). Sai se jonkinlaisen piikin mappiin aikaiseks. Melkein 0,1bar Vois vielä kokeilla rakentaa isomman version... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puuhis Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 Tuli viritystä testattua 244 Volvossa (megasquirt). Sai se jonkinlaisen piikin mappiin aikaiseks. Melkein 0,1bar Vois vielä kokeilla rakentaa isomman version... Paljos tuli hepoja lisää Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 Tuli viritystä testattua 244 Volvossa (megasquirt). Sai se jonkinlaisen piikin mappiin aikaiseks. Melkein 0,1bar Vois vielä kokeilla rakentaa isomman version... Minkalaisilla moottorin kierroksilla kokeilitte? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TexFinn Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 Dodii! Nyt saadaan dataa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TransNAM Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 Paljos tuli hepoja lisää Huimasti ;D Tuntui siinä pikku nykäisy takapuolessa... Pointti oli vaan kokeilla koko viritelmän toimivuus. Minkalaisilla moottorin kierroksilla kokeilitte? Tuossa kuvan käppyrässä on höllätty 3400rpm kohalla. Punainen käyrä MAP. Tuo Garretin 25 on alimittainen oikeanakin turbona puhumattakaan kun kierroksia on puolet oikeasta... Vaparina jäi mappi 93-95 paikkeille ja puhallin päällä oli huiput 102 eli kuitenkin paineen puolella. Alakierroksilla ois voinu jaksaa puhallella paremmin mut 70-luvun automaatilla vähän hankalaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 Huimasti ;D Tuntui siinä pikku nykäisy takapuolessa... Pointti oli vaan kokeilla koko viritelmän toimivuus. Tuossa kuvan käppyrässä on höllätty 3400rpm kohalla. Punainen käyrä MAP. Tuo Garretin 25 on alimittainen oikeanakin turbona puhumattakaan kun kierroksia on puolet oikeasta... Vaparina jäi mappi 93-95 paikkeille ja puhallin päällä oli huiput 102 eli kuitenkin paineen puolella. Alakierroksilla ois voinu jaksaa puhallella paremmin mut 70-luvun automaatilla vähän hankalaa. Oletko katsonut millä kierroksilla toi toimi pakokaasuahtimina? Siitähän voi yrittää laskea minkälaiseen kierroslukuun tartteis pyrkiä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TransNAM Posted December 10, 2014 Share Posted December 10, 2014 Ei oikein auta pyrkiä kierroksiin jos halvalla haluaa päästä. Nuo RC-vehkeet kiertää jonkun max 45-55000. Tai sitten pitäis siirtyä erilaisiin moottoreihin. Tuossa kierrosluokassa alkaa välitysten värkkääminen mennä jo hankalaks. Millähän sais mitattua paljonko tuo nykyinen oikeasti pyörii? Näköjään Biltemasta sais laser-jenkamittarin... Aattelin vielä koittaa rakentaa jostain isommasta aihiosta isommalla moottorilla eli sellainen aihio mitä ei tarvis käyttää täysillä kierroksilla että tekee jotain. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now