Jump to content

trans am 5,0 gta targa

Guest Juspe

Recommended Posts

Kirjoitettu

.

:) nätti rauta, katu-uskottavuutta enemmän kuin tehokkaalla nissanilla  m/

• Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Lady Firebird

13

• TexFinn

10

• Z-mo

10

• Chevy

9

Kirjoitettu

:) nätti rauta, katu-uskottavuutta enemmän kuin tehokkaalla nissanilla  m/

Niimpä kyllä sillä päät kääntyy ihan eri tyyliin kun nissanilla m/

Kirjoitettu

Kyllahan tuolla varmasti ajelee mieluummin kuin nitsanilla.  m/

Kirjoitettu

m/

Nyt vielä kun siirrät nää tuonne projekti osioon niin on  hyvä alku rojekti höpöttelyllä  m/

Kirjoitettu

(tai niinku likat meilläpäin on mun käynnin jäläkeen tavannu tuumata että piree on paree)

eli tottuneet pidempään

Kirjoitettu

Eikös näissä kuulu olla jonkinlainen hattuhyllykin? Sattuisko kellään olla kuvaa miten hattuhyllyn takareuna menee alunperin? Tekisin hattuhyllyn itse sinne kun saisi vähän kuvasta otettua mallia :).

Kirjoitettu

Löysin otteesta tällaisen erikoisehdon: PAKOPUTKISTO VARUSTETTU 2 MEKES M12 LISÄVAIMENTIMELLA :o mitäs tää niinkun suomeksi tarkoittaa? Lähinnä mietin että voiko tähän tehdä putkiston itse, kun suunnittelin että tekisi kahdella putkella alusta loppuun ::).

Kirjoitettu

Löysin otteesta tällaisen erikoisehdon: PAKOPUTKISTO VARUSTETTU 2 MEKES M12 LISÄVAIMENTIMELLA :o mitäs tää niinkun suomeksi tarkoittaa? Lähinnä mietin että voiko tähän tehdä putkiston itse, kun suunnittelin että tekisi kahdella putkella alusta loppuun ::).

Mulla oli Irocissa sama teksti otteessa. Ko. pönttöjä vaan ei ole valmistettu enää pitkään aikaan ;D joten katsuri ei niitä voinut "vaatia". Poistivat turhat höpinät otteesta konttorilla vuosikatsastuksen yhteydessä, auto oli jo silloin tuplaputkilla varusteltu ;)

Kirjoitettu

Tarkottaa sitä, että jos on tiukka katsuri eikä sulla ole siellä tuollasta lisävaimentajaa niin ei tule leimaa  m-

http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=1583.15 ja sieltä lainaus "Kuten käyttäjä elkei aikaisemmin jo totesi, on Mekes nykyään M-Filter.

Tekivät ystävällisesti kirjallisen todistuksen siitä, että kyseisen vaimentimen valmistus on lopetettu vuonna 1988, eikä sitä ole enää saatavilla. Onpahan mustaa valkoisella, jos tulevaisuudessa sattuu kohdalle  liian kirjaimellinen katsastaja"

Kirjoitettu

Eikös näissä kuulu olla jonkinlainen hattuhyllykin? Sattuisko kellään olla kuvaa miten hattuhyllyn takareuna menee alunperin? Tekisin hattuhyllyn itse sinne kun saisi vähän kuvasta otettua mallia :).

trunk.jpg}

Kirjoitettu

Aijjaa se on tommonen rullaverho tyyppinen ???. Toi onkin vähä vaikeempi tehdä ;D.

Kirjoitettu

Olis kyllä hieno homma jos sais jollainlailla ummistettua ton kontin osuuden,vähenis aika paljon sisämelusta. Plexittää selkänojien ja katon takareunan kohdalta?Ainakin jos on musta takalasi niin ei edes näkyis ulospäin.

Kirjoitettu

Olis kyllä hieno homma jos sais jollainlailla ummistettua ton kontin osuuden,vähenis aika paljon sisämelusta. Plexittää selkänojien ja katon takareunan kohdalta?Ainakin jos on musta takalasi niin ei edes näkyis ulospäin.

Ma noista kolmosgennereista niin paljoa tieda, mutta eikos se Notchback ollut vahan tuohon malliin? ???

Kirjoitettu

En kyllä tarkottanu ihan tuota.. :)Ei tuo notchi ole oikein nätti.Tarkotin että ihan tonne lasin sisälle semmonen "väliseinä". Vaikeehan se on tarkkaan mitata tietenkin se kaarevuus..Omaan ajattelin jonkinlaisen väliseinän tehdä,lasi on musta ja pystyyhän sitä muitakin autoja peruuttelemaan ilman takaikkunanäkyvyyttä..Niin melkein sama tehä mistä vaan,kunhan sisälle ei oo rumannäkönen.Katastusmies voi ehkä puuttua asiaan,en tiedä.

Kirjoitettu

Mistä sisämelusta ?  ::)

Kirjoitettu

Mistä sisämelusta ?  ::)

Lieneekö kyseessä ajoittainen sisämelu, joka kovenee vauhdin kasvaessa.... ::)

Kirjoitettu

Tommonen 245 halparengas kaiuttelemassa konttiin,ja kontin ollessa yhtä matkustamon kanssa...En tiiä jos ei teillä kuulu mutta mulla on sen verran hyvä kuulo että kuuluu.. ;) Onko muuten neloskopassakin yhtä huonetta kontti ja ohjaamo?

Kirjoitettu

Onko muuten neloskopassakin yhtä huonetta kontti ja ohjaamo?

On.

Kirjoitettu

Aiheeseen liittyvä hauska muisto: Olin vaihtamassa aikoinaan 156:sta tähän,ja istuin silloisen omistajan kyydissä.Ensimmäinen kommenttini oli että "onko takaluukku auki vai vetääkö noista ikkunatiivisteistä"... ;D. Onhan tässä paljon karsittavaa melun suhteen,auto sinänsä on suht hiljanen mutta kontista ja tosiaan noista ikkunatiivisteistä kuuluu,pitää talven mittaan Niemensivulta hommata ovitiivarit ja heittää vielä silikonisprayt perään m/. Eikä tietysti haittais kun saranatkin olis kohillaan näissä karmittomissa.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...