Jump to content

trans am 5,0 gta targa

Guest Juspe

Recommended Posts

Kirjoitettu

rengasmelua on joka autossa,jos ne on pakoääniltään hiljaisia

jos on kovat pakoäänet,rengasmelu ei kuulu  8)

• Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Lady Firebird

13

• TexFinn

10

• Z-mo

10

• Chevy

9

Kirjoitettu

rengasmelua on joka autossa,jos ne on pakoääniltään hiljaisia

jos on kovat pakoäänet,rengasmelu ei kuulu  8)

Fliitwuudissa on semmoset fyllit ettei kuulu mitään m/

Kirjoitettu

No tuota..Voin kertoa ettei ihan hiljaset ole ne pakoäänet nytkään...Ens kesänä odotan niitten olevan vähän "metallimaisemmat",rouskuttavat. Se on silti päivänselvä asia että noin leveet renkaat, jos sattuu olemaan vielä kova seos,ilmanlämpö alle 15,ja kontin pohja perämurikan takana+siitä suora yhteys ohjaamoon niin aikamoinen väitöstohtori saa olla että todistaa jottei sieltä mitään kuulu... :D

Kirjoitettu

Fliitwuudissa on semmoset fyllit ettei kuulu mitään m/

Voisin muuten melkein vaittaa etta tojotassa on viela paremmat fyllit.  :o Tai ainakin vahintaan yhta hyvat.  :W

Kirjoitettu

Voisin muuten melkein vaittaa etta tojotassa on viela paremmat fyllit.  :o Tai ainakin vahintaan yhta hyvat.  :W

tuo su editti on aika diplomaattinen  ;D

Kirjoitettu

tuo su editti on aika diplomaattinen  ;D

Joo. Piti vahan pehmentaa ettei mua kohta leimata ihan kokonaan tojotaukoksi...  :W

Kirjoitettu

Pantera taitaa haluta siltä käkkylämieheltä viime miitistä sen coolest cruiser pokan....Unohda liika kiillottelu,vihreetä fleimiä kylkeen... \m/ Ja oli muuten saakelin kiva heppu muutenkin.

Kirjoitettu

Pantera taitaa haluta siltä käkkylämieheltä viime miitistä sen coolest cruiser pokan....Unohda liika kiillottelu,vihreetä fleimiä kylkeen... \m/ Ja oli muuten saakelin kiva heppu muutenkin.

WOT ???

Kirjoitettu

Mä en tajuu mitään kun kohta saa pesää,turha multa kysyä... \m/ Mitä?

Kirjoitettu

Mulla ei ainakaan kuulu mikää muu melu kun auton pakoäänet. Satasen vauhdissa turha koittaa jutella vieruskaverin kanssa. Mut niin sen kuuluu jenkkiautoissa olla  m/ Ei näitten kuulu olla mitään huippumukavia kaikilta ominaisuuksiltaan. Ei nää oo mitään hiljasia japseja. Suosittelen lämpimästi auton vaihtoa johonkin hiljaiseen ja mukavaan  ::).

Kirjoitettu

Kommentoin jo tuota mutta piti poistaa ettei taas joku suutu...itse ehdin jo pikkasen suutahtaa kun takana on kuitenkin se 12 vuotta näitä härveleitä..Joskus jonkun muunkin kun mun pitäis miettiä kelle laukoo ja mitä.

Kirjoitettu

Mulla ei ainakaan kuulu mikää muu melu kun auton pakoäänet. Satasen vauhdissa turha koittaa jutella vieruskaverin kanssa. Mut niin sen kuuluu jenkkiautoissa olla  m/ Ei näitten kuulu olla mitään huippumukavia kaikilta ominaisuuksiltaan. Ei nää oo mitään hiljasia japseja. Suosittelen lämpimästi auton vaihtoa johonkin hiljaiseen ja mukavaan  ::).

LadyF, japskit ei kyllä osaa hiljasia autoja tehdä. Poislukien Lexus. Ainakaan ite en oo muihin hiljasiin japskeihin vielä törmänny.

Vanha koulukaveri kerto hyvän jutun, oli päässy Viperin kyytiin. "Kauhee meteli, ei pysty keskustelee jos vauhtia yli neljäkymppiä, hirvee paska!"

Tuli rakentavat keskustelut kaverin kanssa, ei vaan ymmärtäny että ehkä Viperiä ei oo tehty keskusteluympäristöks...

Jakella huono päivä?  ;D

Kirjoitettu

LadyF, japskit ei kyllä osaa hiljasia autoja tehdä. Poislukien Lexus. Ainakaan ite en oo muihin hiljasiin japskeihin vielä törmänny.

Vanha koulukaveri kerto hyvän jutun, oli päässy Viperin kyytiin. "Kauhee meteli, ei pysty keskustelee jos vauhtia yli neljäkymppiä, hirvee paska!"

Tuli rakentavat keskustelut kaverin kanssa, ei vaan ymmärtäny että ehkä Viperiä ei oo tehty keskusteluympäristöks...

Jakella huono päivä?  ;D

Nii, siis on Mazda hiljasempi ku Ponu. Sitä meinasin, ettei pidä niin kovaa meteliä  ::)

Kirjoitettu

...Ja siihen justiin tarjoilin lääkkeeks sitä väliseinää.On ollu Mazdojakin 7kpl.Ja eikä ole päiväkään ihan parhaasta päästä mutta näillä mennään.. ;) Ei viitti alkaa taas saarnaamaan kuinka tää harrastus on lähteny 6-vuotiaasta asti Bel-air+valiant osaston myötä,noita japseja/euroja oli hyvä siinä mielessä olla että jotain autoilun perusteita oppi.

Kirjoitettu

Niin ja z-mo tietää tietenkin että 5-finger death punchia ei kuunnella kun tietyissä olosuhteissa,vai mitä..? ;)

Kirjoitettu

Niin ja z-mo tietää tietenkin että 5-finger death punchia ei kuunnella kun tietyissä olosuhteissa,vai mitä..? ;)

Kyllä se näin on, jonain päivinä se vaan vaatii "pää seinään" meininkiä.

Jos sitä kikkaretta pitää saada hiljemmaksi niin ennenkuin alkasin mitään väliseinä-virityksiä duunaamaan, niin matto pois ja eristysmattoa auton pohja täyteen.

Kirjoitettu

Se vois toimia kyllä.On tässä koneenrakennuspuolessa ollu ne hyvät päivät aika harvassa eikä osaa keskittyä oikeen mihinkään muuhun...Sisustaankin pitäis jotain tehdä,katto,lattia...Pitäis,pitää,pitää...Tehdä,tehdä,...Välillä kiristää pantaa.

Kirjoitettu

Ai niin sori,ei kai tämä mun avautumisketju ollu,takasin asiaan.. :-[

Kirjoitettu

Poislukien Lexus.

:W

Muttajoo... Ei tuosta sitten sen enempaa. Muuta kuten Z-mo jo totesi, niin jos haluaa aanet pienemmiksi, niin kannattaa tosiaan ensin levitella eristemattoa pitkin lattioita ja seinia ennen kuin alkaa mitaan valiseinaa vasaamaan.

En tieda enka ota kantaa siihen kuinka nappara Jake on kasistaa tuollaista valiseinaa tekemaan, mutta jotenkin vaan on sellainen olo, etta ei siita kylla mitaan kovin siistin nakoista tule. Mutta jos tulee, niin hyva niin.  m/

Kirjoitettu

Kommentoin jo tuota mutta piti poistaa ettei taas joku suutu...itse ehdin jo pikkasen suutahtaa kun takana on kuitenkin se 12 vuotta näitä härveleitä..Joskus jonkun muunkin kun mun pitäis miettiä kelle laukoo ja mitä.

älä vedä herneitä nenään  :)  täällä saat aina vähintään 5 erilaista neuvoa samaan asiaan  ;D

Kirjoitettu

Olis kyllä hieno homma jos sais jollainlailla ummistettua ton kontin osuuden,vähenis aika paljon sisämelusta. Plexittää selkänojien ja katon takareunan kohdalta?Ainakin jos on musta takalasi niin ei edes näkyis ulospäin.

Paras äänihän näistä kuuluu juuri takaa. \m/ \m/ \m/Ja aika hiljaisiahan nämä pari-kolmekymppiset ovat  m/

Näissä vanhoissa kaasarivehkeissä on yksi hyvä ääni joka puuttuu nykypeleistä:se kun availee sieraimia eli kunnon imuäänet.  8)

Kirjoitettu

älä vedä herneitä nenään  :)  täällä saat aina vähintään 5 erilaista neuvoa samaan asiaan  ;D

Earit m/ fyllien hinnalla saa monta pakettia 8)

Kirjoitettu

ja jos isoin ongelma on rengasmelu.. niin saatanan vähällä on päässyt m/

Kirjoitettu

Tuollaaset kermaperseet täälä inisöö. Mun camaros ei oikeen yli 40km/h vauhdis enää puhumalla keskustella. Enkä aio yhtään kitistä aiheesta, kyllä maailmaan ääntä mahtuu, pääasia että joka kerta ku kytkimen nostaa ja oikian jalaan oikaasoo niin  :o

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...