Jump to content

trans am 5,0 gta targa

Guest Juspe

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tuollaaset kermaperseet täälä inisöö. Mun camaros ei oikeen yli 40km/h vauhdis enää puhumalla keskustella. Enkä aio yhtään kitistä aiheesta, kyllä maailmaan ääntä mahtuu, pääasia että joka kerta ku kytkimen nostaa ja oikian jalaan oikaasoo niin  :o

\m/ \m/ \m/

Jukka se osaa laittaa asiat aina oikeaan perspektiiviin.  m/ *clap* ;D

• Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Lady Firebird

13

• TexFinn

10

• Z-mo

10

• Chevy

9

Kirjoitettu

Tuollaaset kermaperseet täälä inisöö. Mun camaros ei oikeen yli 40km/h vauhdis enää puhumalla keskustella. Enkä aio yhtään kitistä aiheesta, kyllä maailmaan ääntä mahtuu, pääasia että joka kerta ku kytkimen nostaa ja oikian jalaan oikaasoo niin  :o

m/ \m/

Jukka ei useen sano mitään. Mutta sitten kun se sanoo jotaki niin se on melekeen jo asiaa  m/

Kirjoitettu

m/

Kirjoitettu

Johan mä ihmettelin, että oliko kaikilla ruuvit tallessa. Tuo sun vastaus selvensi, ei ollut, ei niin!  ;D

Kirjoitettu

Mutta tiedätkö, miksi Jukalla on asiat oikeassa persepektiivissä?  :o

Jukalla on perseessä reikä.

Kirjoitettu

Aijjaa se on tommonen rullaverho tyyppinen ???. Toi onkin vähä vaikeempi tehdä ;D.

täältä löytys käytetty rullaverho,http://thirdgenranch.com/-strse-691/82-dsh-92-Camaro-fdsh-Firebird-cargo-cover/Detail.bok

Kirjoitettu

Pitäis vaihtaa saranantapit pontiaciin ja yritin ettiä us centteriltä noita mutta en löytänyt :-\. Löytäisikö joku vaikkapa suoran linkin mistä löytyisi ja mielellään suomesta ::)?

Kirjoitettu

Pitäis vaihtaa saranantapit pontiaciin ja yritin ettiä us centteriltä noita mutta en löytänyt :-\. Löytäisikö joku vaikkapa suoran linkin mistä löytyisi ja mielellään suomesta ::)?

Kysy South West Tradesta. Ne myy myös käytettyjä osia jos uutena ei löydy.

http://www.southwesttrade.fi/

Kirjoitettu

Miltä tämmönen vehje näyttää ilman takaspoileria? Mietin kun tuossa on toi mikälie koko takapään kiertävä vaahtomuovi / kumispoikka, jossa on maalit kuoriutuneet ja kaikenlisäksi vielä revennyt irti parista kiinnikkeestä m-. Tietysti eniten silmääni miellyttää sellainen pienempi spoikka joita olen nähnyt jossain firebirdeissä / trans ameissa, mutta mistä tollasia sitten löytyisi?

Kirjoitettu

Miltä tämmönen vehje näyttää ilman takaspoileria? Mietin kun tuossa on toi mikälie koko takapään kiertävä vaahtomuovi / kumispoikka, jossa on maalit kuoriutuneet ja kaikenlisäksi vielä revennyt irti parista kiinnikkeestä m-. Tietysti eniten silmääni miellyttää sellainen pienempi spoikka joita olen nähnyt jossain firebirdeissä / trans ameissa, mutta mistä tollasia sitten löytyisi?

paremmalta se ainakin näyttää kuin revennyt kumiriekale vettyneenä kontin päällä..

Kirjoitettu

paremmalta se ainakin näyttää kuin revennyt kumiriekale vettyneenä kontin päällä..

Niin minäkin luulen ;D. Kiinnostaisi kuitenkin tuollanen onko se sitten -82-84 mallisen spoikka se pieni lirpake? ::)

Kirjoitettu

GM 1980-98

GM Cars 1998-80. Kit includes 1 pin and 2 bushings. Sizes: .342" x 3.863" (pin), .345" x .420" x .305" (bushing).

Hinta:  5,00 €

Onko tämä oikean lainen noista? :-\

Ainakin vuosimallin mukaan olisivat oikeat

Kirjoitettu

vaikkapa täältä,http://www.hawksthirdgenparts.com/firebirdused91-92rearspoiler82-86also.aspx 

Kirjoitettu

ei varsin ponu mutta kamaro näyttääs tältä

kamaronkuva_.jpg}

Kirjoitettu

En muistanukkaan kuinka kaunis se olikaan...

Kirjoitettu

89 ponu ilman takaspoikkaa

ja mielestäni vaatii jonkinlaisen spoikan

asdfgh.JPG}

Kirjoitettu

toi on oikeesti hieno \m/

Kirjoitettu

Kyllä minustakin se vaatii jonkunlaisen spoikan, näyttää tos kuvas perä niin järkyttävän pitkältä ilman ::).

Kirjoitettu

tai maltanristin

Kirjoitettu

Peräkontin sähkölukko lakkasi toimimasta, kun oli verhoilut irti takavalopolttimoiden vaihdon vuoksi ???. Johtoja yritin tutkia ja löysin yhden valkoisen johdon irrallaan jossa on liitin päässä mutta en löytänyt sille paikkaa mistään :o. Kyseinen johto siis haarautuu tuollaisen muoviklöntin sisällä.

Tietääkö joku mihin tuo johto kuuluu?

johorot.JPG}

Kirjoitettu

Peräkontin lukko toimii jälleen. Ei saanut vain maadoitusta kunnolla :).

Kirjoitettu

Peräkontin lukko toimii jälleen. Ei saanut vain maadoitusta kunnolla :).

Hienoa, että taas toimii  m/ *clap*

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...