TexFinn Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Tuollaaset kermaperseet täälä inisöö. Mun camaros ei oikeen yli 40km/h vauhdis enää puhumalla keskustella. Enkä aio yhtään kitistä aiheesta, kyllä maailmaan ääntä mahtuu, pääasia että joka kerta ku kytkimen nostaa ja oikian jalaan oikaasoo niin \ Jukka se osaa laittaa asiat aina oikeaan perspektiiviin.
Cujo Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Tuollaaset kermaperseet täälä inisöö. Mun camaros ei oikeen yli 40km/h vauhdis enää puhumalla keskustella. Enkä aio yhtään kitistä aiheesta, kyllä maailmaan ääntä mahtuu, pääasia että joka kerta ku kytkimen nostaa ja oikian jalaan oikaasoo niin Jukka ei useen sano mitään. Mutta sitten kun se sanoo jotaki niin se on melekeen jo asiaa
Lady Firebird Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Tuollaaset kermaperseet täälä inisöö. Mun camaros ei oikeen yli 40km/h vauhdis enää puhumalla keskustella. Enkä aio yhtään kitistä aiheesta, kyllä maailmaan ääntä mahtuu, pääasia että joka kerta ku kytkimen nostaa ja oikian jalaan oikaasoo niin
Sarita Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Tuollaaset kermaperseet täälä inisöö. Mun camaros ei oikeen yli 40km/h vauhdis enää puhumalla keskustella. Enkä aio yhtään kitistä aiheesta, kyllä maailmaan ääntä mahtuu, pääasia että joka kerta ku kytkimen nostaa ja oikian jalaan oikaasoo niin Johan mä ihmettelin, että oliko kaikilla ruuvit tallessa. Tuo sun vastaus selvensi, ei ollut, ei niin!
Z-mo Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Mutta tiedätkö, miksi Jukalla on asiat oikeassa persepektiivissä? Jukalla on perseessä reikä.
smokeybandit Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2009 Aijjaa se on tommonen rullaverho tyyppinen . Toi onkin vähä vaikeempi tehdä . täältä löytys käytetty rullaverho,http://thirdgenranch.com/-strse-691/82-dsh-92-Camaro-fdsh-Firebird-cargo-cover/Detail.bok
Guest Juspe Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2009 Pitäis vaihtaa saranantapit pontiaciin ja yritin ettiä us centteriltä noita mutta en löytänyt . Löytäisikö joku vaikkapa suoran linkin mistä löytyisi ja mielellään suomesta ?
Lady Firebird Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2009 Pitäis vaihtaa saranantapit pontiaciin ja yritin ettiä us centteriltä noita mutta en löytänyt . Löytäisikö joku vaikkapa suoran linkin mistä löytyisi ja mielellään suomesta ? Kysy South West Tradesta. Ne myy myös käytettyjä osia jos uutena ei löydy. http://www.southwesttrade.fi/
Cujo Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2009 http://www.nippelit.fi/1st/html/default.asp?id=198&editmode=showmain&s=1&p_id=60
Guest Juspe Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2009 http://www.nippelit.fi/1st/html/default.asp?id=198&editmode=showmain&s=1&p_id=60 GM 1980-98 GM Cars 1998-80. Kit includes 1 pin and 2 bushings. Sizes: .342" x 3.863" (pin), .345" x .420" x .305" (bushing). Hinta: 5,00 € Onko tämä oikean lainen noista?
Guest Juspe Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2009 Miltä tämmönen vehje näyttää ilman takaspoileria? Mietin kun tuossa on toi mikälie koko takapään kiertävä vaahtomuovi / kumispoikka, jossa on maalit kuoriutuneet ja kaikenlisäksi vielä revennyt irti parista kiinnikkeestä . Tietysti eniten silmääni miellyttää sellainen pienempi spoikka joita olen nähnyt jossain firebirdeissä / trans ameissa, mutta mistä tollasia sitten löytyisi?
balez Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2009 Miltä tämmönen vehje näyttää ilman takaspoileria? Mietin kun tuossa on toi mikälie koko takapään kiertävä vaahtomuovi / kumispoikka, jossa on maalit kuoriutuneet ja kaikenlisäksi vielä revennyt irti parista kiinnikkeestä . Tietysti eniten silmääni miellyttää sellainen pienempi spoikka joita olen nähnyt jossain firebirdeissä / trans ameissa, mutta mistä tollasia sitten löytyisi? paremmalta se ainakin näyttää kuin revennyt kumiriekale vettyneenä kontin päällä..
Guest Juspe Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2009 paremmalta se ainakin näyttää kuin revennyt kumiriekale vettyneenä kontin päällä.. Niin minäkin luulen . Kiinnostaisi kuitenkin tuollanen onko se sitten -82-84 mallisen spoikka se pieni lirpake?
Cujo Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2009 GM 1980-98 GM Cars 1998-80. Kit includes 1 pin and 2 bushings. Sizes: .342" x 3.863" (pin), .345" x .420" x .305" (bushing). Hinta: 5,00 € Onko tämä oikean lainen noista? Ainakin vuosimallin mukaan olisivat oikeat
smokeybandit Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2009 Miltä tämmönen vehje näyttää ilman takaspoileria? Mietin kun tuossa on toi mikälie koko takapään kiertävä vaahtomuovi / kumispoikka, jossa on maalit kuoriutuneet ja kaikenlisäksi vielä revennyt irti parista kiinnikkeestä . Tietysti eniten silmääni miellyttää sellainen pienempi spoikka joita olen nähnyt jossain firebirdeissä / trans ameissa, mutta mistä tollasia sitten löytyisi? vaikkapa täältä,http://www.hawksthirdgenparts.com/firebirdused91-92rearspoiler82-86also.aspx
Guest Jukka Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2009 Miltä tämmönen vehje näyttää ilman takaspoileria? Mietin kun tuossa on toi mikälie koko takapään kiertävä vaahtomuovi / kumispoikka, jossa on maalit kuoriutuneet ja kaikenlisäksi vielä revennyt irti parista kiinnikkeestä . Tietysti eniten silmääni miellyttää sellainen pienempi spoikka joita olen nähnyt jossain firebirdeissä / trans ameissa, mutta mistä tollasia sitten löytyisi? ei varsin ponu mutta kamaro näyttääs tältä
Z-mo Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2009 ei varsin ponu mutta kamaro näyttääs tältä En muistanukkaan kuinka kaunis se olikaan...
Cujo Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2009 89 ponu ilman takaspoikkaa ja mielestäni vaatii jonkinlaisen spoikan
avogta-89 Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2009 ei varsin ponu mutta kamaro näyttääs tältä toi on oikeesti hieno
Guest Juspe Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2009 89 ponu ilman takaspoikkaa ja mielestäni vaatii jonkinlaisen spoikan Kyllä minustakin se vaatii jonkunlaisen spoikan, näyttää tos kuvas perä niin järkyttävän pitkältä ilman .
Guest Jukka Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2009 89 ponu ilman takaspoikkaa ja mielestäni vaatii jonkinlaisen spoikan tai maltanristin
Guest Juspe Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2009 Peräkontin sähkölukko lakkasi toimimasta, kun oli verhoilut irti takavalopolttimoiden vaihdon vuoksi . Johtoja yritin tutkia ja löysin yhden valkoisen johdon irrallaan jossa on liitin päässä mutta en löytänyt sille paikkaa mistään . Kyseinen johto siis haarautuu tuollaisen muoviklöntin sisällä. Tietääkö joku mihin tuo johto kuuluu?
Guest Juspe Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2009 Peräkontin lukko toimii jälleen. Ei saanut vain maadoitusta kunnolla .
Mika Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2009 Peräkontin lukko toimii jälleen. Ei saanut vain maadoitusta kunnolla . Hienoa, että taas toimii
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään