Jump to content

Darkest Knight-formula by Ezzy

Recommended Posts

Kirjoitettu

hiekka myrsky taitaa olla liian rankka toimenpide ku ko osa on muovia vai onko :-\

• Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Salkki

5

• Shadowcast

3

• HFB

3

• camaro82

2

Kirjoitettu

pitää tsiigaa mitä ammattilainen tohon sanoo...sen mukaan sit edetään.

Kirjoitettu

Aiotko laittaa huomiovalot tms. ritilöiden alle? Vai miten hanskaat sen, ettei päivällä tarvii pitää luukkuvaloja auki, vai aiotko ajella aina ne auki?

Mullahan tulee eteen sama projekti, kun toi oma uus-vanha keula pitää työstää. Toihan on muuten samanlainen ku se sun uusin hankinta, paitsi että luukut on sileät ja alas kuuluu erillinen levikepala. Siihen levikepalaan ajattelin upottaa huomiovalot samoille kohdille kun ne tossa mun GTA:n keulassa on. Kun niistä nykysistä sumari-valojen paikoista on oikein erillispäätös mun rek. otteessa ni luulis ettei katsastusukkokaan niistä mäkätä ::)

Kirjoitettu

Joo ei hiekkapuhallusta. Lasikuulapuhalluskin on liian rankka. Joudut hiomaan käsin ja sillonkin hienolla paperilla (min 200)

Kirjoitettu

paljonko keula makso? täytyis tehdä sama homma...

200ekii kuljetuksineen.

Kirjoitettu

Aiotko laittaa huomiovalot tms. ritilöiden alle? Vai miten hanskaat sen, ettei päivällä tarvii pitää luukkuvaloja auki, vai aiotko ajella aina ne auki?

Mullahan tulee eteen sama projekti, kun toi oma uus-vanha keula pitää työstää. Toihan on muuten samanlainen ku se sun uusin hankinta, paitsi että luukut on sileät ja alas kuuluu erillinen levikepala. Siihen levikepalaan ajattelin upottaa huomiovalot samoille kohdille kun ne tossa mun GTA:n keulassa on. Kun niistä nykysistä sumari-valojen paikoista on oikein erillispäätös mun rek. otteessa ni luulis ettei katsastusukkokaan niistä mäkätä ::)

Ajattelin laittaa huomiovalot alle joo, pitää tsiigaa millanen viritelmä tulee. Vanhalla nokalla ajattelin vielä katsastaa tässä lähipäivinä. Ja työstämisestä pitää jutella maalarin kanssa vielä.

Kirjoitettu

Tässä tuosta uudesta taka-akselistakin kuvia.

"kun ei auton pintaan sovi liekit, niin sitten muualle" ;D

http://hiredcam.com/misc/ponu/rear_axle.jpg

uus vaimennin:

http://hiredcam.com/misc/ponu/new_muffler.jpg

vanha vaimennin:

http://hiredcam.com/misc/ponu/old_muffler.jpg

Kirjoitettu

Jaahas! Tuo kuuluisa "liekkiperä" päätyi sitten ezzylle. Edelleen hieno maalaus.

Kirjoitettu

Jaahas! Tuo kuuluisa "liekkiperä" päätyi sitten ezzylle. Edelleen hieno maalaus.

missäs kaikkialla se on kiertänyt ;D

• 2 months later...
Kirjoitettu

pistetään nyt tääkin tänne eli Taiteilijan (minun) näkemykseni ponusta uudella keulalla ;D

ennen:

http://ezzy.1g.fi/kuvat/Firebird/landee.jpg/full

Jälkeen:

http://ezzy.1g.fi/kuvat/Firebird/new_nose.jpg/full

Kirjoitettu

Huomattavasti siistempi 8)

Ainoo taitaa olla toi rekisterikilven sijotus, sehän tulee osittain peittämään noita ritilöitä... :(

Mulle tulee samanlainen keula, se on ollu jo vuoden meitsin tallissa, mutta sillä poikkeuksella että noi ritilät on sileet ja siihen kuuluu levike.

Paljos keulan maalauttaminen makso / maksaa ja missä teetit?

Kirjoitettu

ei o vielä maalattu, sattu netistä löytymään melkein oikeassa kulmassa oleva kuva keulasta, joten editoin.

rekkari tulee keulan alle saranoilla, ei tohon päälle.

• 2 months later...
Kirjoitettu

Pistetään nyt tännekin hieman tarinaan jatkoa eli tuli hankittua käytettyä rautaa kärryyn:

Edelbrock T.E.S pakosarjat

SLP 3" Cat-back putkisto

Alukardaani

Portattu läppärunko

B&M Megashifter

83:een keulaan tuli kanadasta ritilät (kesti vaan 8vko meriteitse) :o

ja sitten vois jäädä odottelemaan, että tili karttuis LT1:n ja lootanvahvistuksen verran...hohhoijaa 8)

Kirjoitettu

pistetään nyt tääkin tänne eli Taiteilijan (minun) näkemykseni ponusta uudella keulalla ;D

Jos tuon näköinen tulee oleen oikea versio niin ei muuta kuin hattua päästä! ON HIENO!! Saranoitu etukilpi on muuten hyvä idea. Niitä on yleensä vain takana
Kirjoitettu

Jos tuon näköinen tulee oleen oikea versio niin ei muuta kuin hattua päästä! ON HIENO!! Saranoitu etukilpi on muuten hyvä idea. Niitä on yleensä vain takana

Tulee kuule hienompi ku kuvassa 8)

Kirjoitettu

Sehä on sitte vain plussaa kurkulle jos vielä hienompi tulee. Toivottavasti näen autosi joskus livenä!

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Noniin, ponu on ajossa uuden akun voimalla, kiitos Takky lainasta.

Pientä kosteusongelmaa ollut talvella, koska ainakin tyrvavyöt ovat hieman homeisia...

Muuten käy ja kukkuu täydellisesti. Eläköön kevät 8)

Kirjoitettu

Sopiiko tuo vanhan mallin puskuri paikoilleen heittämällä, helpohkosti vai vitutuksella? :)

Kirjoitettu

Sopiiko tuo vanhan mallin puskuri paikoilleen heittämällä, helpohkosti vai vitutuksella? :)

Pitäisi mennä suht helposti. Harvemmin tosin mikään projekti on helppo...Toivon ainakin parasta =)

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Mites on ezzy projekti menossa, onko puskuri paikoillaan? pistäs sitte kuvaa tulee ku oot saanut puskurin kuntoon.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...