Jump to content

American Beauty Car Show Haapsalu 2010 - 9.-11.07.2010

Recommended Posts

Kirjoitettu

mää luulin , et "kirkonmiäs" on järjestäjä väkkee:)

• Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Senior

28

• -vellu

20

• z 28 jari

10

• set28

10

Kirjoitettu

mää luulin , et "kirkonmiäs" on järjestäjä väkkee:)

On se kova junailemaan vaan ei Eestin puolella...  mitä nyt terassipalavereita...  :W

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Tässä topikissa aiemmin joku kysyi tapahtuman esiintyjistä.. sen verran selvinnyt, että tuolla esiintyy ainakin Flat Top Rockets eli sama bändi, jota eilen kuunneltiin puntti vipottaen Ruukissa. Hyvä valinta, ihan loistava  m/

Kirjoitettu

Tässä topikissa aiemmin joku kysyi tapahtuman esiintyjistä.. sen verran selvinnyt, että tuolla esiintyy ainakin Flat Top Rockets eli sama bändi, jota eilen kuunneltiin puntti vipottaen Ruukissa. Hyvä valinta, ihan loistava  m/

Itseasiassa tämä ei ole ihan kiveen hakattu asia vielä..  :-X

Toivotaan, että tulevat.

Kirjoitettu

Itseasiassa tämä ei ole ihan kiveen hakattu asia vielä..   :-X

Toivotaan, että tulevat.

Oukki, naamakirjassa tuota toitotettiin varmana tietona erään harrastajan toimesta.. Nyt sitten vaan toivotaan parasta, että Flat Top Rocketseja tuolla kuultaisiin !

Kirjoitettu

Onkos väki tilaillut jo laivalippuja ts. milloinkas sitä lähdettäisiin ? Perjantaina aamupäivällä ?

Kirjoitettu

Onkos väki tilaillut jo laivalippuja ts. milloinkas sitä lähdettäisiin ? Perjantaina aamupäivällä ?

Pe aamupäivä,niinku viim kesänä
  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Tervehdys kaikille ähväläisille tasapuolisesti. Ajattelin tiedustella, että olisiko jollain mahdollista tarjota kyytiä vanhalle Haapsalun sotaratsulle/puliukolle? Olen tähän asti kulkenut kumppanini Haten kyydissä (ei suinkaan elämänkumppani) mutta tänä vuonna Hate on ruvennut epäröimään osallistumistaan. Olen valmis maksamaan kyydin luonnossa, kuten olen maksanut Hatellekkin, eli jos kiinnostus heräsi, niin tarjolla olisi karvaista p.....rsettä ja räävittömiä juttuja. Täällä kirjoittaa eronnutpoikamiesleski, tumman salskea lihaskimppu, taiteellinen oon ja humoreski, runonlausujaa on myös himppu.

Ps. Tänä vuonna olisi tarkoitus panna Reeli polvilleen. \m/

Kirjoitettu

Tervehdys kaikille ähväläisille tasapuolisesti. Ajattelin tiedustella, että olisiko jollain mahdollista tarjota kyytiä vanhalle Haapsalun sotaratsulle/puliukolle? Olen tähän asti kulkenut kumppanini Haten kyydissä (ei suinkaan elämänkumppani) mutta tänä vuonna Hate on ruvennut epäröimään osallistumistaan. Olen valmis maksamaan kyydin luonnossa, kuten olen maksanut Hatellekkin, eli jos kiinnostus heräsi, niin tarjolla olisi karvaista p.....rsettä ja räävittömiä juttuja. Täällä kirjoittaa eronnutpoikamiesleski, tumman salskea lihaskimppu, taiteellinen oon ja humoreski, runonlausujaa on myös himppu.

Ps. Tänä vuonna olisi tarkoitus panna Reeli polvilleen. \m/

;D ;D ;D eiköhän sulle jonkun "TAKA"luukusta löydy paikka ;D

Mikäs Hatea riivaa? Ei ole äijää näkynyt ???

-e- Niin ja Reeli m/

Kirjoitettu

;D ;D ;D eiköhän sulle jonkun "TAKA"luukusta löydy paikka ;D

Mikäs Hatea riivaa? Ei ole äijää näkynyt ???

-e- Niin ja Reeli m/

Taitaa Hatea pitkä ja pimeä talvi väsyttää, ehkä se kevään mittaan virkoaa ja alkaa taas janottaa. Mukavaa kuulla, että on "takaluukkua" tarjolla, niin ei tule ihan kuiva reissu  ;D

Kirjoitettu

Ajattelin tiedustella, että olisiko jollain mahdollista tarjota kyytiä vanhalle Haapsalun sotaratsulle/puliukolle?

Haa... Into Himonen ilmestyi boordille. No jos Hate on ny sit tullut vanhaksi/rakastunut/menettänyt mielenkiintonsa Haapsalu-retkuiluun eikun retkeilyyn, niin kyllähän Sä meidän siistissä ja turvallisessa kyydissä Haapsaluun pääset ( = lue että täällä hihkutaan, että jeeee, ny meillä on kerrankin juoppokuski ja voidaan itse istua takapenkillä hoilottamassa ja huutamassa, että HANAA !) Ja mitä tuohon Sun poikamieheyteen ja leskeyteen tulee, niin toisaalla olin lukevinani jotain ihan muuta kiäh kiäh.. elikkäs lähde ny följyyn vaan, niin saat pientä breikkiä siihen kakkivaipanvaihtoon vaimitensenytoli..

Kirjoitettu

Taitaa Hatea pitkä ja pimeä talvi väsyttää, ehkä se kevään mittaan virkoaa ja alkaa taas janottaa. Mukavaa kuulla, että on "takaluukkua" tarjolla, niin ei tule ihan kuiva reissu  ;D

Mä jo luulin tota lukiessani että Hate pettyi niin perusteellisesti viimevuoden pieneen pitsaan että päätti skipata koko reissun...

Kirjoitettu

Vihjeitä laivasta jolla väki lähtee  ( ja palaa ).... perjantaina siis lähtö.

Haapsaluun.jpg}

Kirjoitettu

Mukava kuulla, että kyytiä on tarjolla, toivottavasti monessa eri muodossa ;D Juoppokuskia minusta ei välttämättä saa, mutta juoponkuskin kylläkin. Kyllä se Hatekin saattaisi lähteä, jos ei tarvitse omalla autolla mennä, sitä ei taida ne ajohommat kiinnostaa, paitsi valojen sammuttua allekirjoittaneen ajeleminen \m/. Täällä kirjoittaa entinen has been ja nykyinen never been.

Ps. Mulle on ihan sama, että onko se Reeli vai Reili, kunhan on polvillaan, muistaa huutaa isänsä nimeä ja puhuu mela suussa Tanskaa..

Kirjoitettu

Mukava kuulla, että kyytiä on tarjolla, toivottavasti monessa eri muodossa ;D Juoppokuskia minusta ei välttämättä saa

Muita kyytejä ei meillä tarjolla kuin tuo autokyyti, paikan päällä ei tarvitse ajaa, auto kun menee näyttelyyn ( mutta eiköhän sille vapaa-ajalle keksi muuta tekemistä autoilun tilalle). Jos et suostu kuskiksi, niin pistetään Sut sitten takapenkille Zorro Sörsselssonin seuraksi. Kun se Tallinnasta Haapsaluun isona ja karvaisena punkee Sun syliin lämpimänä läähättäen ja vapautuneesti piereskellen, niin eiköhän siinä liiemmät pervoilut unohdu. Tulet toivomaan, että ajomatka menee noppelasti.

Kirjoitettu

Me tuodaan tuolit ;D tänä vuonna leiri ison ooooppelin luona m/

Kirjoitettu

Me tuodaan tuolit ;D tänä vuonna leiri ison ooooppelin luona m/

;D  m/

Kirjoitettu

Torjantaina gm laivaan ja menox. Näin suunniteltin ja vasta ma takasin.

Josko tuon rohjakkeen sinne näyttelyyn ilmoilisi vielä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...