Jump to content

American Beauty Car Show Haapsalu 2010 - 9.-11.07.2010

Recommended Posts

• Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Senior

28

• -vellu

20

• z 28 jari

10

• set28

10

Kirjoitettu

Vihjeitä laivasta jolla väki lähtee  ( ja palaa ).... perjantaina siis lähtö.

10:30 meno ja hmm 21 paluu tai sit se yks aikasempi
Kirjoitettu

vuonna 2008 tuopit oli isoja. Nimim. Pervoromanssi eli Into Himonen äärimmäisenä oikealla. Muut pervot taidatte tuntea ilman esittelyäkin  ;D

Haapsalu_2008.jpg}

Kirjoitettu

vuonna 2008 tuopit oli isoja. Nimim. Pervoromanssi eli Into Himonen äärimmäisenä oikealla. Muut pervot taidatte tuntea ilman esittelyäkin  ;D

m/ ;D

Kirjoitettu

Ja vuonna 2009 meno oli jo lähes urheilullista ulkoilmassa tapahtuvaa ajanvietettä, henkevää keskustelua ja virvokkeiden nautintaa..

Haapsalu_2009.jpg}

Kirjoitettu

??? kukamitämissä ;D

Kirjoitettu

Tuommoinen löyty. Pientä kiihdyttelyä aika ajoin cruisissa :W

Painuu_pera_kiihdytyksessa_aika_alas.jpg}

Kirjoitettu

Tervehdys kaikille ähväläisille tasapuolisesti. Ajattelin tiedustella, että olisiko jollain mahdollista tarjota kyytiä vanhalle Haapsalun sotaratsulle/puliukolle? Olen tähän asti kulkenut kumppanini Haten kyydissä (ei suinkaan elämänkumppani) mutta tänä vuonna Hate on ruvennut epäröimään osallistumistaan. Olen valmis maksamaan kyydin luonnossa, kuten olen maksanut Hatellekkin, eli jos kiinnostus heräsi, niin tarjolla olisi karvaista p.....rsettä ja räävittömiä juttuja. Täällä kirjoittaa eronnutpoikamiesleski, tumman salskea lihaskimppu, taiteellinen oon ja humoreski, runonlausujaa on myös himppu.

Ps. Tänä vuonna olisi tarkoitus panna Reeli polvilleen. \m/

Löytyi sopiva kuvakin ;D

-e- Hate hävinnyt jonnekin...

Hmmmm_ja_ja_ja_ja.jpg}

Kirjoitettu

Jottei tule Haapsalu-reissuista täysin väärää kuvaa, niin 2007-näyttelystä kerholaisten autoja:

Haapsalu2007.2.jpg}

Kirjoitettu

onpas kuvatxt  :o

;D  Lorahti kyllä. Ja penkille ....

Kirjoitettu

Entäs Seniorin muistikuvat tähän rouvaan liittyen ?

Muistaakseni oli innokas ....  :W

Kirjoitettu

Haapsalun yks käsittämättömin asia joka vuosi lienee tämä usean kilometrin mittainen kunniakuja, jonka läpi saa sunnuntaina ajaa:

Haapsalu2008.6.jpg}

Kirjoitettu

Entäs Seniorin muistikuvat tähän rouvaan liittyen ?

Onko tuo kuvan rouva elävä?  :o

Kirjoitettu

Onko tuo kuvan rouva elävä?  :o

Kyllä hän oli kovin eläväinen ja vilkas.. muut eivät meinanneet saada suunvuoroa. Eikä syöminenkään tahtonut juuri onnistua kun kaikki hekottivat siihen malliin. Ko. rouva oli erityisesti viehättynyt ja kiinnostunut kerhon komistusten Novan ja Seniorin seurasta. Herrat eivät ihan olleet samalla aaltopituudella.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...