Sarita Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Tämäkin kantsii jo laittaa kalenteriin: Pick-Nick 1.8.2010 Forssa Vorsmanniin syömään lähtevät 31.7. seuraavat armolliset kerhon jäsenet: Sarita Cosa Lady F ja Gentleman Y kati ja Pumpuli Set28 Toni Senior Timppa66 x 4
Lady Firebird Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Tämäkin kantsii jo laittaa kalenteriin: Pick-Nick 1.8.2010 Forssa Yeah Ja Vorsmanniin syömään kans
Sarita Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Totta mooses. Pumpulienkelin (eli hotlan) yhteystiedot: Hämeentie 7 Torikeskus 30100 Forssa Puh. 040 4848 111 varaukset@hotellipumpulienkeli.fi
Lady Firebird Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Jahka talvimiitistä hengissä selvitään ja kevättä rintoihin saadaan, niin palaan asiaan ruokailuvarauksista (eli Vorsmanni! :-P). Tähän sitten listaa. Jep voidaan mennä yöllä sit taas jälkiruoaks syömään kebabit
Toni Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Pitäsköhän varata ja maksaa nyt sviitti,vois sit taas jättää tulematta.
kati Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 viime vuonna lähtiessä varattiin sviitti ja viereinen huone...saunat ja kaikki...
balez Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 auto rikki kumminki, ei uskalla luvata
Cosa Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 viime vuonna lähtiessä varattiin sviitti ja viereinen huone...saunat ja kaikki... Pro-meininkiä
Cosa Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 auto rikki kumminki, ei uskalla luvata Nääh. Lupaat ja perut. Normihomma
Toni Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 auto rikki kumminki, ei uskalla luvata Jenna voi tulla mun sviittiin
Senior Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2010 Jenna voi tulla mun sviittiin Ja mun - toiseksi yöksi.
balez Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2010 tätä teidän täytyy kysyä häneltä itseltään
Sarita Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2010 Varailkaahan niitä hotlahuoneita. Forssassa on noin miljoona tapahtumaa samana päivänä, joten äkkiä ne huoneet menee!
Nova Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2010 Hmm. lento lähtee Milanoon vasta 2.8 joten pitäsköhän...
Cosa Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2010 Hmm. lento lähtee Milanoon vasta 2.8 joten pitäsköhän... Hyvin kerkiää. Ja sieltä voi saada uusia ideoita
Traveling man Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2010 Tänä vuonna muu markkinahumu on vastan seuraavana viikonloppuna. Joten hotelleissa luulisi olevan tilaa.
timppa66 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2010 en tiedä kehtaako, tais mennä viimeks VÄHÄN yli
Sarita Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2010 en tiedä kehtaako, tais mennä viimeks VÄHÄN yli Tottakai kehtaat!
Senior Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2010 en tiedä kehtaako, tais mennä viimeks VÄHÄN yli Kehtaa vaan ! Me kaivataan uusintoja ...
Guest SuS Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2010 en tiedä kehtaako, tais mennä viimeks VÄHÄN yli Nuoret miehet saa aina vähintään yhden kerran anteeksi..
Lady Firebird Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2010 Pitäs varmaan taas varailla hotelli.
Sarita Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2010 Voisin varata Vorsmannista pöytää. Ketä tulossa eli monelleko varaan? Listaan sit eka postaukseen osallistujat.
Lady Firebird Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2010 Voisin varata Vorsmannista pöytää. Ketä tulossa eli monelleko varaan? Listaan sit eka postaukseen osallistujat. Lady F ja Gentleman Y
Lady Firebird Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2010 Pumpulienkeli ei oo enää Pumpulienkeli
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään