Jump to content

Forssan Pick-Nick 1.8.2010


Recommended Posts

Kirjoitettu

Tämäkin kantsii jo laittaa kalenteriin:

Pick-Nick 1.8.2010 Forssa

 

Vorsmanniin syömään lähtevät 31.7. seuraavat armolliset kerhon jäsenet:

Sarita

Cosa

Lady F ja Gentleman Y

kati ja Pumpuli

Set28

Toni

Senior

Timppa66 x 4

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Sarita

    14

  • Cosa

    12

  • set28

    8

  • Lady Firebird

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Tämäkin kantsii jo laittaa kalenteriin:

Pick-Nick 1.8.2010 Forssa

Yeah  \m/ Ja Vorsmanniin syömään kans  m/

Kirjoitettu

Totta mooses.

Pumpulienkelin (eli hotlan) yhteystiedot:

Hämeentie 7

Torikeskus

30100 Forssa 

 

Puh. 040 4848 111

varaukset@hotellipumpulienkeli.fi

 

Kirjoitettu

Jahka talvimiitistä hengissä selvitään ja kevättä rintoihin saadaan, niin palaan asiaan ruokailuvarauksista (eli Vorsmanni!  :-P :-P). Tähän sitten listaa.

Jep  m/ voidaan mennä yöllä sit taas jälkiruoaks syömään kebabit  ;D

Kirjoitettu

Pitäsköhän varata ja maksaa nyt sviitti,vois sit taas jättää tulematta.

Kirjoitettu

viime vuonna lähtiessä varattiin sviitti ja viereinen huone...saunat ja kaikki...  :W

Kirjoitettu

viime vuonna lähtiessä varattiin sviitti ja viereinen huone...saunat ja kaikki...  :W

 

Pro-meininkiä  m/

Kirjoitettu

auto rikki kumminki, ei uskalla luvata

 

Nääh. Lupaat ja perut. Normihomma  ;)

Kirjoitettu

auto rikki kumminki, ei uskalla luvata

 

 

Jenna voi tulla mun sviittiin  :-*

Kirjoitettu

 

Jenna voi tulla mun sviittiin  :-*

 

Ja mun - toiseksi yöksi.

 

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Varailkaahan niitä hotlahuoneita. Forssassa on noin miljoona tapahtumaa samana päivänä, joten äkkiä ne huoneet menee!

Kirjoitettu

Hmm. lento lähtee Milanoon vasta 2.8 joten pitäsköhän...  ???

Kirjoitettu

Hmm. lento lähtee Milanoon vasta 2.8 joten pitäsköhän...  ???

 

Hyvin kerkiää. Ja sieltä voi saada uusia ideoita ;)

  • 1 month later...
Kirjoitettu

Tänä vuonna muu markkinahumu on vastan seuraavana viikonloppuna. Joten hotelleissa luulisi olevan tilaa.

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

en tiedä kehtaako, tais mennä viimeks VÄHÄN yli :-X

 

Tottakai kehtaat!  m/

Kirjoitettu

en tiedä kehtaako, tais mennä viimeks VÄHÄN yli :-X

 

Kehtaa vaan ! Me kaivataan uusintoja ...  :W

 

Kirjoitettu

en tiedä kehtaako, tais mennä viimeks VÄHÄN yli :-X

 

Nuoret miehet saa aina vähintään yhden kerran anteeksi..

  • 2 months later...
Kirjoitettu

Voisin varata Vorsmannista pöytää. Ketä tulossa eli monelleko varaan? Listaan sit eka postaukseen osallistujat.

Kirjoitettu

Voisin varata Vorsmannista pöytää. Ketä tulossa eli monelleko varaan? Listaan sit eka postaukseen osallistujat.

Lady F ja Gentleman Y  m/

Kirjoitettu

Pumpulienkeli ei oo enää Pumpulienkeli  ???

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...