HFB Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2010 Ei muuta kuin mukaan vain! kaveri ei pääse messiin niin en lähe ittekseen. eikä ole kuulunu muita lähtijöitä kotinurkilta
Chonder Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2010 meleko varmasti ilmaannun paikalle, seuraavana päivänä alkaa kesäloma (jolta en palaa) eli tarvii kuski saada
Guest SuS Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2010 seuraavana päivänä alkaa kesäloma (jolta en palaa) MIten saada kesäloma, jolta ei tarvitse palata duuniin Tahtoo kans !
pantera Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2010 MIten saada kesäloma, jolta ei tarvitse palata duuniin Tahtoo kans ! mä lähin lomille -89 marraskuussa ja sillä tiellä ollaan....helpommalla olis päässy kun olis palannu ajoissa
Guest SuS Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2010 mä lähin lomille -89 marraskuussa ja sillä tiellä ollaan....helpommalla olis päässy kun olis palannu ajoissa Oukki. No ehkä sitten suosiolla menen taas takaisin duuniin... Ja kyllä nää helteetkin takuuvarmasti jossain vaiheessa räntäsateeksi muuttuu...
HFB Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2010 meleko varmasti ilmaannun paikalle, seuraavana päivänä alkaa kesäloma (jolta en palaa) eli tarvii kuski saada sama homma, loma alkaa just tuollon (tosin pitää palata vajaaks viikoks vielä töihi) mut kun ei tosiaan tule nyt lähettyä matkaan vaikka aikaa oliskin
balez Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2010 tää vkl oliskin vapaa.. ei jaksa yksin lähteä ja jos lähtis niin pitäs lähteä ja lauantaina..
Senior Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2010 MIten saada kesäloma, jolta ei tarvitse palata duuniin Tahtoo kans ! Se on vaan ajoituskysymys ...
mikke Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2010 ei ihan sovi päivystys alueelle joten jää väliin. set28:lle aina ei oo varaa kokeilla tuurin kestävyyttä
Guest Ezzy Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2010 Pitääpi katella jos tänne ilmaantuis. Tarkoitus oli tulla mönkkärillä, mut se nyt on pajalle et lol sille vaa
set28 Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2010 No sit mä oon messis Yrittäjän arkee ,ei pääse osallistuu lauantaina.Johonkin häppeninkiin huomen täytyy kyl keretä.Olkaa sit kiltisti,vaikken ookkaan valvomassa
Lady Firebird Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2010 Voi ny vittu teiän kanssa
pantera Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2010 Tullaan tullaan täältäkin..... kun poiskaan ei voi jäädä jottei hyvä putki katkee
Cosa Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2010 Pihvit syöty ja virvokkeita nautittu. Tallissa tsekattu autot läpi, joten ei paha reissu tähän mennessä. Porukassa 3 Vetteä ja 4 äffää
Guest SuS Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2010 Porukassa 3 Vetteä ja 4 äffää Hehhee...onneksi oli Mantorp samaan aikaan, jottei jouduttu Vette-miittiin.. olis voinut mennä pikkutunneilla kädenväännöksi
Cosa Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2010 Mikähän siinä Vetessä on, että se saa tutut ameriikanautoharrastajat noin takajaloilleen Samat äijät/naiset niillä ajelee ja GM:n tuotteita nekin on. Piis vaan. Meillä on täällä ainakin hauskaa autoihin katsomatta
gmc63 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2010 Mikähän siinä Vetessä on, että se saa tutut ameriikanautoharrastajat noin takajaloilleen Samat äijät/naiset niillä ajelee ja GM:n tuotteita nekin on. Piis vaan. Meillä on täällä ainakin hauskaa autoihin katsomatta Ehkä asenne? kerran olin kattomassa yhtä vetteä se oli avo68 ja piti olla suomen halvin niin kun kysyin apuja vetteporukalta niin heti tuli ukaasia et kun on F-Body niin voidaan vittuilla > onneks toi nikki Groovyjay oli asiallinen ja ei tullu ostettua sikaa säkissä :D
Cosa Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2010 Ehkä asenne? Taitaa olla asennevamma täällä päässä? Sama äijä mä olen edelleen, mutta ilmeisesti monien mielestä nyt kuspää Veten takia? Mutta olenko ollut sellainen jo aiemminkin... Ilmeisesti
HFB Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2010 Taitaa olla asennevamma täällä päässä? Sama äijä mä olen edelleen, mutta ilmeisesti monien mielestä nyt kuspää Veten takia? Mutta olenko ollut sellainen jo aiemminkin... Ilmeisesti ei ainakaan mulle sellanen mielikuva ole tullut, mut ymmärrän gmc:n pointtia sen verran et kummallisen koppavia monet vette-miehet. outoa tosiaan, GM:ää molemmat. Vette on vaan kalliimpi että liekkö se tekevinään jotain eroa?
Guest SuS Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2010 Jos mun kommenttiin vastattu( kuten näytti), niin oli kyllä tahatonta tsoukkia täältä päin..... Turhan totisesti nyt otettu siellä Vorssassa.....
Cosa Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2010 Otamme rennommin automalliin katsomatta Hyvät kinkerit täällä on ollut. Aamulla sitten katsomaan kokonaisuus raviradalle
pantera Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2010 huomenta kello on 6.00 tää alkaa nyt
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään