Jump to content

Forssan Pick-Nick 1.8.2010

Recommended Posts

• Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Sarita

14

• Cosa

12

• set28

8

• Lady Firebird

8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Ei muuta kuin mukaan vain!  m/

kaveri ei pääse messiin niin en lähe ittekseen. eikä ole kuulunu muita lähtijöitä kotinurkilta  :-\

Kirjoitettu

meleko varmasti ilmaannun paikalle, seuraavana päivänä alkaa kesäloma (jolta en palaa) eli tarvii kuski saada  :W

Kirjoitettu

seuraavana päivänä alkaa kesäloma (jolta en palaa)

MIten saada kesäloma, jolta ei tarvitse palata duuniin  ??? Tahtoo kans !

Kirjoitettu

mä lähin lomille -89 marraskuussa  :W

ja sillä tiellä ollaan....helpommalla olis päässy kun olis palannu ajoissa :-\

Kirjoitettu

mä lähin lomille -89 marraskuussa  :W

ja sillä tiellä ollaan....helpommalla olis päässy kun olis palannu ajoissa :-\

Oukki. No ehkä sitten suosiolla menen taas takaisin duuniin... Ja kyllä nää helteetkin takuuvarmasti jossain vaiheessa räntäsateeksi muuttuu...

Kirjoitettu

meleko varmasti ilmaannun paikalle, seuraavana päivänä alkaa kesäloma (jolta en palaa) eli tarvii kuski saada  :W

sama homma, loma alkaa just tuollon (tosin pitää palata vajaaks viikoks vielä töihi)

mut kun ei tosiaan tule nyt lähettyä matkaan vaikka aikaa oliskin  :(

Kirjoitettu

tää vkl oliskin vapaa.. ei jaksa yksin lähteä ja jos lähtis niin pitäs lähteä ja lauantaina..

Kirjoitettu

Se on vaan ajoituskysymys ...  ;D

Kirjoitettu

ei ihan sovi päivystys alueelle joten jää väliin.

set28:lle aina ei oo varaa kokeilla tuurin kestävyyttä ;)

Kirjoitettu

Pitääpi katella jos tänne ilmaantuis. Tarkoitus oli tulla mönkkärillä, mut se nyt on pajalle et lol sille vaa ;D

Kirjoitettu

No sit mä oon messis  \m/

Yrittäjän arkee  m- ,ei pääse osallistuu lauantaina.Johonkin häppeninkiin huomen täytyy kyl keretä.Olkaa sit kiltisti,vaikken ookkaan valvomassa  :W
Kirjoitettu

Tullaan tullaan täältäkin..... kun poiskaan ei voi jäädä jottei hyvä putki katkee ::)

Kirjoitettu

Pihvit syöty ja virvokkeita nautittu. Tallissa tsekattu autot läpi, joten ei paha reissu tähän mennessä. Porukassa 3 Vetteä ja 4 äffää ;)

Kirjoitettu

Porukassa 3 Vetteä ja 4 äffää ;)

Hehhee...onneksi oli Mantorp samaan aikaan, jottei jouduttu Vette-miittiin.. olis voinut mennä pikkutunneilla kädenväännöksi  ;D ;)

Kirjoitettu

Mikähän siinä Vetessä on, että se saa tutut ameriikanautoharrastajat noin takajaloilleen  ???  Samat äijät/naiset niillä ajelee ja GM:n tuotteita nekin on. Piis vaan. Meillä on täällä ainakin hauskaa autoihin katsomatta  m/

Kirjoitettu

Mikähän siinä Vetessä on, että se saa tutut ameriikanautoharrastajat noin takajaloilleen  ???  Samat äijät/naiset niillä ajelee ja GM:n tuotteita nekin on. Piis vaan. Meillä on täällä ainakin hauskaa autoihin katsomatta  m/

Ehkä asenne? kerran olin kattomassa yhtä vetteä se oli avo68 ja piti olla suomen halvin niin kun kysyin apuja vetteporukalta niin heti tuli ukaasia et kun on F-Body niin voidaan vittuilla >:( >:( onneks toi nikki Groovyjay oli asiallinen ja ei tullu ostettua sikaa säkissä :D :D m/
Kirjoitettu

Ehkä asenne?

Taitaa olla asennevamma täällä päässä? Sama äijä mä olen edelleen, mutta ilmeisesti monien mielestä nyt kuspää Veten takia? Mutta olenko ollut sellainen jo aiemminkin... Ilmeisesti  ;D

Kirjoitettu

Taitaa olla asennevamma täällä päässä? Sama äijä mä olen edelleen, mutta ilmeisesti monien mielestä nyt kuspää Veten takia? Mutta olenko ollut sellainen jo aiemminkin... Ilmeisesti  ;D

ei ainakaan mulle sellanen mielikuva ole tullut, mut ymmärrän gmc:n pointtia sen verran et kummallisen koppavia monet vette-miehet.

outoa tosiaan, GM:ää molemmat. Vette on vaan kalliimpi että liekkö se tekevinään jotain eroa?  ???

Kirjoitettu

Jos mun kommenttiin vastattu( kuten näytti), niin oli kyllä tahatonta tsoukkia täältä päin..... Turhan totisesti nyt otettu siellä Vorssassa.....

Kirjoitettu

Otamme rennommin automalliin katsomatta ;D 

Hyvät kinkerit täällä on ollut. Aamulla sitten katsomaan kokonaisuus raviradalle  m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...