Jump to content

F-BODYJA näkynyt?

carita

Recommended Posts

Kirjoitettu

Musta 3g Camaro cromivanteilla rekkari NUP-XX 6-tiellä lappeenrannasta menossa taavettiinpäin.

Mukava piristys muuten harmaaseen päivään m/

Kirjoitettu

Olikohan tumma/harmaa/musta 4gen firebird mikä tuli vastaan oliko nyt roihuvuoren tienoilla.

Joo näin sen myös vaikka en postannutkaan tänne :-\
Kirjoitettu

Päivällä tummansininen 3gen Camaro vanhemmalla keulalla tuli vastaa Porin nurkilla

Kirjoitettu

tänään klo 3 maissa Seinäjoella harmaa LS1 noukkainen Camaro  m/

Kirjoitettu

somnamaan lintu lähti kohti ehostusta... on se vaan törkee laite..huo  :-* \m/

2011-03-17_14.17.13.jpg}

Kirjoitettu

Tänään Joensuun Rantakadulla punainen 3gen firebird vähän ennen puoltapäivää.

Kirjoitettu

somnamaan lintu lähti kohti ehostusta... on se vaan törkee laite..huo  :-* \m/

Juu. Tuli jo takarenkaat vaihdettua ( joku tupajäärä varmaan nakertanut niistä pinnan pois talven aikana kun etukumeissa oli ihan hyvin vielä pintaa  ;D ) ja nyt odottaa uutta väriä niskaansa.

Kirjoitettu

ei f-bodyja mutta eilein kolmen aikaan us-partsissa joku kerholainen tiskillä.. osti autoonsa jotain ja sai kerhoalennukset  ::) naamaa en tuntenut äkkiseltään enkä äffää nähnyt ulkopuolella mutta kai tääkin on bongaus  ;D

Kirjoitettu

It was me....kinnijäin. By the way, ostin iac:n ja tps anturin ja nyt pelitää  m/

Loistava heppu se kaljukaveri siellä tiskin toisella puolella. Kysyi vaan et kuulunko f-body kerhoon ja sanoin että mulla on viimevuoden kortti / jäsenyys ja siltä seisomalta -15%.

Pitää tänään tai huomenna maksaa uusi jäsenmaksu.

Asuukos balez muuten ruskeasannalla vantaalla? Mun valkoinen formula on kans siellä faijan pihassa, vaikka itse asunkin helsingissä ja kuulinko oikein ettän olit mustangin ostanut...minkälaisen?

Kirjoitettu

Punainen 3. gen camaro Riihikallion risteyksessä tänään puoli neljän jälkeen.

Kirjoitettu

It was me....kinnijäin. By the way, ostin iac:n ja tps anturin ja nyt pelitää  m/

Loistava heppu se kaljukaveri siellä tiskin toisella puolella. Kysyi vaan et kuulunko f-body kerhoon ja sanoin että mulla on viimevuoden kortti / jäsenyys ja siltä seisomalta -15%.

Pitää tänään tai huomenna maksaa uusi jäsenmaksu.

m/

Asuukos balez muuten ruskeasannalla vantaalla? Mun valkoinen formula on kans siellä faijan pihassa, vaikka itse asunkin helsingissä ja kuulinko oikein ettän olit mustangin ostanut...minkälaisen?

riikonen on loistoheppu.. Vaihdoin ponun tuollaseen 95 avo mustiin.. Ja hauska saada nimimerkille kasvot m/
Kirjoitettu

Riikonen: "miltä tuntuu vaihtaa leiriä" - kyl meitsikin siinä hymyili moiselle komentille. Itse diggaan 60-luvun fastbackeistä....tyyliin "eleanor" shelby lookista.

Onhan noi vanhat fastback musset, -71 challengerit ja 70 1/2 camaro, 70-72 trans amit tosi makeita, mut jos formula johonkin vaihtuu joskus niin se 69-72 stingray vette.

Kirjoitettu

Tänään keltainen 5gen V6 camu liikkeen oransseilla kilvillä laajasalon tiellä m/

Kirjoitettu

Komee valkonen 4 koppanen avocamu joutsenon seon pihalla parkissa siirto kilvet näytti olevan ikkunassa

Kirjoitettu

tais olla jäsen Cujo 2 genillä liikenteessä, näköhavainto Savelan risteyksessä  m/

Kirjoitettu

tais olla jäsen Cujo 2 genillä liikenteessä, näköhavainto Savelan risteyksessä  m/

Saattoipa ollakkin  m/

Kirjoitettu

Raumalla puoli tuntia sitten yritin tunkea kasitielle pakullani ja punainen 3g trans-am puski eteen. Kääntyi sitten honkongin kohdalla edestä pois.

Kirjoitettu

Vaasassa tänään Motonetin pihassa keltainen 5G ÄSÄSSÄ , jumaliste oli hieno-  m/

Kirjoitettu

Itiksen risteyksessä bongasin aamulla punaisen 5 gen camaron  8) itse olin vaan capricella liikenteessä  :W

Kirjoitettu

Taitaapi olla kesä tulossa kun tääkin threadi vilkastuu... ;D ;D ;D m/

Valkoinen kauhtunut 3g fireböördi kutostiellä imatralla.

Kirjoitettu

Taitaapi olla kesä tulossa kun tääkin threadi vilkastuu... ;D ;D ;D m/

Valkoinen kauhtunut 3g fireböördi kutostiellä imatralla.

Äläs ny hoputa, vastahan sitä saatiin talvinakit alle ;D

Kirjoitettu

Talvi jatkuu vielä pitkään, vastahan mä sain omat bodyt talviteloille  :o

Kirjoitettu

Talvi jatkuu vielä pitkään, vastahan mä sain omat bodyt talviteloille  :o

-12 vielä tänäkin aamuna, ei ole äfbodeja täälläpäin näkyny  :W

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...