IrocRocks Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2011 Musta 3g Camaro cromivanteilla rekkari NUP-XX 6-tiellä lappeenrannasta menossa taavettiinpäin. Mukava piristys muuten harmaaseen päivään
gmc63 Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2011 Olikohan tumma/harmaa/musta 4gen firebird mikä tuli vastaan oliko nyt roihuvuoren tienoilla. Joo näin sen myös vaikka en postannutkaan tänne
Chonder Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2011 Päivällä tummansininen 3gen Camaro vanhemmalla keulalla tuli vastaa Porin nurkilla
_j00na_ Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2011 tänään klo 3 maissa Seinäjoella harmaa LS1 noukkainen Camaro
balez Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2011 somnamaan lintu lähti kohti ehostusta... on se vaan törkee laite..huo
Draco Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2011 Tänään Joensuun Rantakadulla punainen 3gen firebird vähän ennen puoltapäivää.
Kole Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2011 Tänään tuli keravalla vastaan punainen 5gen camaro.
somnamnaa Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2011 somnamaan lintu lähti kohti ehostusta... on se vaan törkee laite..huo Juu. Tuli jo takarenkaat vaihdettua ( joku tupajäärä varmaan nakertanut niistä pinnan pois talven aikana kun etukumeissa oli ihan hyvin vielä pintaa ) ja nyt odottaa uutta väriä niskaansa.
balez Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 ei f-bodyja mutta eilein kolmen aikaan us-partsissa joku kerholainen tiskillä.. osti autoonsa jotain ja sai kerhoalennukset naamaa en tuntenut äkkiseltään enkä äffää nähnyt ulkopuolella mutta kai tääkin on bongaus
Fenix Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 It was me....kinnijäin. By the way, ostin iac:n ja tps anturin ja nyt pelitää Loistava heppu se kaljukaveri siellä tiskin toisella puolella. Kysyi vaan et kuulunko f-body kerhoon ja sanoin että mulla on viimevuoden kortti / jäsenyys ja siltä seisomalta -15%. Pitää tänään tai huomenna maksaa uusi jäsenmaksu. Asuukos balez muuten ruskeasannalla vantaalla? Mun valkoinen formula on kans siellä faijan pihassa, vaikka itse asunkin helsingissä ja kuulinko oikein ettän olit mustangin ostanut...minkälaisen?
Sarita Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 Punainen 3. gen camaro Riihikallion risteyksessä tänään puoli neljän jälkeen.
balez Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 It was me....kinnijäin. By the way, ostin iac:n ja tps anturin ja nyt pelitää Loistava heppu se kaljukaveri siellä tiskin toisella puolella. Kysyi vaan et kuulunko f-body kerhoon ja sanoin että mulla on viimevuoden kortti / jäsenyys ja siltä seisomalta -15%. Pitää tänään tai huomenna maksaa uusi jäsenmaksu. Asuukos balez muuten ruskeasannalla vantaalla? Mun valkoinen formula on kans siellä faijan pihassa, vaikka itse asunkin helsingissä ja kuulinko oikein ettän olit mustangin ostanut...minkälaisen? riikonen on loistoheppu.. Vaihdoin ponun tuollaseen 95 avo mustiin.. Ja hauska saada nimimerkille kasvot
Fenix Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2011 Riikonen: "miltä tuntuu vaihtaa leiriä" - kyl meitsikin siinä hymyili moiselle komentille. Itse diggaan 60-luvun fastbackeistä....tyyliin "eleanor" shelby lookista. Onhan noi vanhat fastback musset, -71 challengerit ja 70 1/2 camaro, 70-72 trans amit tosi makeita, mut jos formula johonkin vaihtuu joskus niin se 69-72 stingray vette.
gmc63 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2011 Tänään keltainen 5gen V6 camu liikkeen oransseilla kilvillä laajasalon tiellä
jaskas Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2011 Komee valkonen 4 koppanen avocamu joutsenon seon pihalla parkissa siirto kilvet näytti olevan ikkunassa
accident Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2011 tais olla jäsen Cujo 2 genillä liikenteessä, näköhavainto Savelan risteyksessä
Cujo Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2011 tais olla jäsen Cujo 2 genillä liikenteessä, näköhavainto Savelan risteyksessä Saattoipa ollakkin
letkume Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2011 Raumalla puoli tuntia sitten yritin tunkea kasitielle pakullani ja punainen 3g trans-am puski eteen. Kääntyi sitten honkongin kohdalla edestä pois.
_j00na_ Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2011 Vaasassa tänään Motonetin pihassa keltainen 5G ÄSÄSSÄ , jumaliste oli hieno-
burzi Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2011 Itiksen risteyksessä bongasin aamulla punaisen 5 gen camaron itse olin vaan capricella liikenteessä
IrocRocks Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2011 Taitaapi olla kesä tulossa kun tääkin threadi vilkastuu... ;D Valkoinen kauhtunut 3g fireböördi kutostiellä imatralla.
carita Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2011 Taitaapi olla kesä tulossa kun tääkin threadi vilkastuu... ;D Valkoinen kauhtunut 3g fireböördi kutostiellä imatralla. Äläs ny hoputa, vastahan sitä saatiin talvinakit alle
repa Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2011 Talvi jatkuu vielä pitkään, vastahan mä sain omat bodyt talviteloille
HFB Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2011 Talvi jatkuu vielä pitkään, vastahan mä sain omat bodyt talviteloille -12 vielä tänäkin aamuna, ei ole äfbodeja täälläpäin näkyny
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään