Jump to content

F-BODYJA näkynyt?

carita

Recommended Posts

Kirjoitettu

huomenna käkyy, pistän

transun tulille ja tuon kotiiin. \m/

m/ *clap*

Kirjoitettu

Ennen Seitsemää tänään Seinäjoella +98 Punainen Camaro , itse tulin Tulilinnulla vastaan  m/

Kirjoitettu

Porissa valkoinen 3gen-Camaro ja tais olla avo. Karjarannantiellä korjaamon pihassa aika mottiin parkkeerattuna, ajoon sieltä! :D

Kirjoitettu

Eilen n. klo 17 110 tiellä piikkiö-paimio kohilla. punainen 2gen transu...

Kirjoitettu

Ilku bongattu  Sjoen Kylillä , onse Transu vaan niin Saatanan hieno  m/

Kirjoitettu

Myöhässä mutta maanantaina bongattu punainen 4gen tulilintu Hyvinkäällä keltaisen mopon sivupeilistä...

Kirjoitettu

Naapuri saanut vihdoin 68 sössönsä suomeen. Kivasti kuulee ku herra lähtee liikenteeseen ja vilahdus käy  m/

Kirjoitettu

Keltainen 3gen camaro (NKE- xx) tänään 12.45 seppälässä

Minä. Hierojalle olin menossa,aaaahhh olo on nyt kuin omenalla. m/

Kirjoitettu

Minä. Hierojalle olin menossa,aaaahhh olo on nyt kuin omenalla. m/

Punaiset posket ja siemenet sisällä?    :o
Kirjoitettu

Punaiset posket ja siemenet sisällä?     :o

Hyi !

Kummallista miten universumi kuljettaa ihmisiä. Yli 20 v sitten tavattu ihminen taas edessä. m/

Kohtalokin voi olla positiivinen...

Kirjoitettu

Punainen 3gen Camaro nähty ensin Nurmijärvellä ja sitten ajeli perässä Tuusulaan, kattelin ensin että oma auto tulee perässä mutta eipäs ollutkaan.

Rekkari tais olla joku AC-***

Kirjoitettu

Tuli käytyä veljen luona. Ootko nyt hakemassa omaa Camaroa  :-P

Kirjoitettu

Joo ajossa on  8) kattelin 13-tietä ajaessa että mikä keksintö kiiltää noin kovasti...  :)

Kirjoitettu

Harmaa 3gen camaro nähty Pälkäneellä, kääntyi aapiskukon kohdalla.

Kirjoitettu

eilen sunnuntaina noin 18 aikoihin bongasin porvoon motarilla about kulloon kohdalla mustan 5gen camaron  m/

Kirjoitettu

Jos oikein katoin niin mikke tuli subbarilla vastaan siinä 16.00 jälkeen  ja oli menossa keravalle päin ::)

Kirjoitettu

Turun teräsrautelassa tuli vastaa aika siistin näkönen musta 79-81 TA, hetkeä myöhemmin kuninkojan liittymässä punanen 90-92 avo TA. Ja töistä kun lähdin niin orikedon shellin pihassa oli 2 punasta 2gen birdiä vierekkäin.

Kirjoitettu

Eilen Leppäkoskella Janakkalassa musta kolmoslintu vaalea tipu puikoissa.Harmi kun en ollut omalla liikenteessä niin jäi moikkaus saamatta...

Kirjoitettu

Porvoossa Lundinkatu 6-8:n eessä puolenpäivän aikoihin 4gen helmiäisvalkoinen lintu(Novan vanha?)

Kirjoitettu

Tänään kauppaan mennessäni Turengin keskustassa punainen 3.gen lintu valkoisilla vanteilla ja kaupasta tullessa harmaa samanlainen,molemmissa nainen puikoissa.Eli olen kahden päivän sisään nähnyt 3kpl 3gen.lintua joissa kaikissa neitokainen ratissa...Naisvoittoista näillä kulmilla näköjään  m/

Kirjoitettu

Jos oikein katoin niin mikke tuli subbarilla vastaan siinä 16.00 jälkeen  ja oli menossa keravalle päin ::)

juu kuulostaa tutulta minä se olin

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...