Jump to content

F-BODYJA näkynyt?

carita

Recommended Posts

Kirjoitettu

Olin kaverin mukana lauantaina kattomassa yhtä autoa laitilassa niin siellä oli parkissa viininpunanen 3gen Firebird, harmaalla alaosalla! Oli kevään eka birdi minkä livenä bongasin!

Kirjoitettu

Olin kaverin mukana lauantaina kattomassa yhtä autoa laitilassa niin siellä oli parkissa viininpunanen 3gen Firebird, harmaalla alaosalla! Oli kevään eka birdi minkä livenä bongasin!

Mitäs biilit kävit kattoos? Asustelen meinaan Laitilas.

Kirjoitettu

Mitäs biilit kävit kattoos? Asustelen meinaan Laitilas.

Astroa. Kauppoja ei tosin syntynyt.. En muista liikkeen nimeä tähän hätään missä oli myynnis..

Kirjoitettu

Astroa. Kauppoja ei tosin syntynyt.. En muista liikkeen nimeä tähän hätään missä oli myynnis..

Eipä täällä montaa liikettä oo  ;D Kaks ja nekin vierekkäin..

Kirjoitettu

Jyväskylän kiitolinjan pihassa näkyi ajelevan iltapäivällä joku komia 2gen...firebird taisi olla  m/

Kirjoitettu

Jyväskylän kiitolinjan pihassa näkyi ajelevan iltapäivällä joku komia 2gen...firebird taisi olla  m/

Olin varmaan minä, duunista lähdössä  :W

Kirjoitettu

m/ ite olin käymässä KesLogilla niin bongasin

Kirjoitettu

Varmaankin, kun minäkin bongasin sinut eilen iltapäivällä, ajelit Kiitolinjalta Tourulaan päin  m/

Cujokin bongattu myös juuri äsken Kuokkalan sillalla  m/

Näköjään alkaa kevät tulemaan, kun lintusia alkaa olemaan enemmänkin liikenteessä..  :)

Kirjoitettu

Cujokin bongattu myös juuri äsken Kuokkalan sillalla  m/

Näköjään alkaa kevät tulemaan, kun lintusia alkaa olemaan enemmänkin liikenteessä..  :)

Joo olin ulkoiluttaas ponua. ja taisit olla kävellen liikenteessä?? tai ainakin joku morjesti kun ajoin ohitse

Kirjoitettu

19.30 ajoi valkoinen 3gen ponu vaajakoskentietä seppälää kohden  m/

Kirjoitettu

Tänään 3maissa Seinäjoen keskustassa Punainen SIISTI 3g Camaro hyvillä kasi soundeilla varustettuna  m/

Kirjoitettu

Joo olin ulkoiluttaas ponua. ja taisit olla kävellen liikenteessä?? tai ainakin joku morjesti kun ajoin ohitse

Jep, minähän se siinä kävelin ja huidoin.. Kivat oli äänet pontsossa kun nousit siihen sillalle  m/

Kirjoitettu

joku ajoi punaisella 3gen pontiacilla mun capricen perässä vähän aikaa lahden motarilla ja siitä kehä kolmoselle.

Kirjoitettu

Mikkelissä nousi kasin jälkeen jyväskyläntielle tuskusta punanen GTA:n näkönen Ponu  m/

Kirjoitettu

Kannelmäessä Pelimannintietä Prisman suuntaan ajeli viininpunainen 3gen ponu...

Kirjoitettu

Tänään neloselta Äänekoskelle musta 4gen Camaro. Joskus 15 aikoihin. Itse lipsuttelin vastaan keltaisella Camarolla. 8)

Kirjoitettu

Tänään neloselta Äänekoskelle musta 4gen Camaro. Joskus 15 aikoihin. Itse lipsuttelin vastaan keltaisella Camarolla. 8)

KimmoT  ???

Kirjoitettu

Joo minähän se olin. Kyllä keltainen Camaro pisti silmään m/

Kirjoitettu

Jossain joutsassa muistakseni oli yöllä 2gen ponu tienlaidassa nokkapelti pystyssä ilman kipinää  :-\

Kirjoitettu

Jäitkö auttamaan?

Multa kuoli laturi muutama vuosi sitten ja jäin tienposkeen.

Ei mennyt kuin alle 5min kun sattumalta joku camaro mies pysähtyi kohdalle kun huomasi että taitaa olla ongelmia kun konepelti auki.

Antoi virtaa ja jeesas siirtämään auton kotiin 4km päähän. m/

Kirjoitettu

Jäitkö auttamaan?

Multa kuoli laturi muutama vuosi sitten ja jäin tienposkeen.

Ei mennyt kuin alle 5min kun sattumalta joku camaro mies pysähtyi kohdalle kun huomasi että taitaa olla ongelmia kun konepelti auki.

Antoi virtaa ja jeesas siirtämään auton kotiin 4km päähän. m/

Mitäs luulet

Kirjoitettu

Eilen hertsikassa "kromimaalattu" 4gen fire sit 5gen mattamusta vironkilvissä SS eikä menny mihinkään ??? äänet ok ;D sit valkoinen 67avocamu m/ *clap*

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...