Jump to content

F-BODYJA näkynyt?


carita

Recommended Posts

Kirjoitettu

Postinkantaja ollu mopari..  ;D

sieltähän se ratkaisu tuli. joku Dodgen gigolo käyny maisemissa...  ;D

Kirjoitettu

Jolkbyssä oli parkkeerattuna 4gen trans am. \m/

Piti ihan pysähtyä kurkkimaan.  :)

Kirjoitettu

Länsisatamassa tänään viiden aikaan IP. 2. gen hieno Pontiac.  m/

Kirjoitettu

Eilen Ylivieskan ja Oulun välillä tuli valkonen 3g Camaro vastaan ja Ylivieskassa oli 3g ponu parkissa

Kirjoitettu

Tänään n. klo12.00 keltainen 3g camraati, mustalla rätillä Espoossa Ison Omenan luona, siistiltä näytti, m/

Kirjoitettu

Joensuun Suvantosillalla bongattu noin klo 10.45 punainen 3 gen Camaro RS

Kirjoitettu

Eilen n.klo 16 motarilla Riksun kohdalla menossa tsadiin päin punainen 5.gen Camaro.On se keulastaan häijyn näköinen...

Kirjoitettu

Eilen n.klo 16 motarilla Riksun kohdalla menossa tsadiin päin punainen 5.gen Camaro.On se keulastaan häijyn näköinen...

Eilen bongattu pun V6 5gen (sturmer) Kervon Prisman valoissa. Itse olin Sössöllä liikkeellä.

Kirjoitettu

valkoinen 3gen camaro riksussa n. 10 min sitten.

 

Musta 4gen camaro hyvinkää-riksu - välillä n. 30 min sitten.

 

Edit.

 

Ja tulomatkalla punainen 3gen tulilintu riksussa.

Kirjoitettu

musta 4gen avopulu Kulloontiellä/Keravantiellä n. puoli tuntia sitten m/

Kirjoitettu

Mindgame ajeli keskustassa  m/

Kyllä 2gen ponu osaakin olla komia  ;D  m/  \m/

Kirjoitettu

Mindgame ajeli keskustassa  m/

Kyllä 2gen ponu osaakin olla komia   ;D  m/  \m/

 

Jep,bongasin myös sut, tai siis ensin kuulin :)

Kirjoitettu

Musta 4.gen transu westonissa tanaan, leikittiin hiukan mut kun mulla meni ahdon puolelle se luovutti tai sitten ei :W

Kirjoitettu

Tänään Punainen 4Gen firebirdi Oulussa peltolan psykiatrian(?) klinikan parkkipaikalla, kerhon  tarrat näky olevan ,hieno pirssi m/

 

 

 

-espi

Kirjoitettu

Tänään Punainen 4Gen firebirdi Oulussa peltolan psykiatrian(?) klinikan parkkipaikalla, kerhon  tarrat näky olevan ,hieno pirssi m/

 

 

 

-espi

onk se joutunu pakkohoitoon, ::) ::)

Kirjoitettu

Raksilan moottori-urheiluradalla näkyi eilen punainen 3g camaro

Kirjoitettu

Tänään monta F-bodya nähty keravalla :D

no on muutama näkyny Espoossakin, m/

Kirjoitettu

no on muutama näkyny Espoossakin, m/

Onkos sullakin talli täynnä niitä?  m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...