HFB Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2011 Postinkantaja ollu mopari.. sieltähän se ratkaisu tuli. joku Dodgen gigolo käyny maisemissa...
Minimies Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2011 Jolkbyssä oli parkkeerattuna 4gen trans am. Piti ihan pysähtyä kurkkimaan.
Sarita Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2011 Länsisatamassa tänään viiden aikaan IP. 2. gen hieno Pontiac.
F350 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2011 Eilen Ylivieskan ja Oulun välillä tuli valkonen 3g Camaro vastaan ja Ylivieskassa oli 3g ponu parkissa
ratskin Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2011 Tänään n. klo12.00 keltainen 3g camraati, mustalla rätillä Espoossa Ison Omenan luona, siistiltä näytti,
Oiski Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2011 Joensuun Suvantosillalla bongattu noin klo 10.45 punainen 3 gen Camaro RS
TPI-5.0 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2011 Eilen n.klo 16 motarilla Riksun kohdalla menossa tsadiin päin punainen 5.gen Camaro.On se keulastaan häijyn näköinen...
carita Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2011 Eilen n.klo 16 motarilla Riksun kohdalla menossa tsadiin päin punainen 5.gen Camaro.On se keulastaan häijyn näköinen... Eilen bongattu pun V6 5gen (sturmer) Kervon Prisman valoissa. Itse olin Sössöllä liikkeellä.
porkkana Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2011 valkoinen 3gen camaro riksussa n. 10 min sitten. Musta 4gen camaro hyvinkää-riksu - välillä n. 30 min sitten. Edit. Ja tulomatkalla punainen 3gen tulilintu riksussa.
carita Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2011 musta 4gen avopulu Kulloontiellä/Keravantiellä n. puoli tuntia sitten
Cujo Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2011 Mindgame ajeli keskustassa Kyllä 2gen ponu osaakin olla komia
Mindgame Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2011 Mindgame ajeli keskustassa Kyllä 2gen ponu osaakin olla komia Jep,bongasin myös sut, tai siis ensin kuulin
GTATL Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2011 Musta 4.gen transu westonissa tanaan, leikittiin hiukan mut kun mulla meni ahdon puolelle se luovutti tai sitten ei
Hietala81 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2011 Tänään Punainen 4Gen firebirdi Oulussa peltolan psykiatrian(?) klinikan parkkipaikalla, kerhon tarrat näky olevan ,hieno pirssi -espi
ratskin Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2011 Tänään Punainen 4Gen firebirdi Oulussa peltolan psykiatrian(?) klinikan parkkipaikalla, kerhon tarrat näky olevan ,hieno pirssi -espi onk se joutunu pakkohoitoon, :
ramair4 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2011 KimmoT bongattu äänekoskella kauppiksen ympyrässä
Johnny Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2011 Punainen 3g avo-RS Porin keskustassa... Hieano!
gmc63 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Tänään monta F-bodya nähty keravalla
jussih Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Raksilan moottori-urheiluradalla näkyi eilen punainen 3g camaro
carita Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Tänään monta F-bodya nähty keravalla
ratskin Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Tänään monta F-bodya nähty keravalla no on muutama näkyny Espoossakin,
repa Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 no on muutama näkyny Espoossakin, Onkos sullakin talli täynnä niitä?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään