Jump to content

F-BODYJA näkynyt?

carita

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tänään Pårgoossa jotain 5gen Mustaa Ja Pahaa seisoskeli valoissa Mannerheiminkadulla :o

Kirjoitettu

no sitt joku toinen,  ;D

Ehkä uusi omistaja, jos oli mun vanha  :)  Se ei ole enää liikkeessä myynnissä, joten olisiko jo uudessa kodissa.

Kirjoitettu

Tänään Pårgoossa jotain 5gen Mustaa Ja Pahaa seisoskeli valoissa Mannerheiminkadulla :o

tais olla Carita keikalla siellä, ;D :W

Kirjoitettu

Myönnetään. Käytiin Jakarin sikalassa pyörähtämässä m/

Kirjoitettu

tais olla Carita keikalla siellä, ;D :W

Täytyy aina välillä käydä ex-kotikaupungissa pyörähtämässä \m/

Kirjoitettu

Myönnetään. Käytiin Jakarin sikalassa pyörähtämässä m/

Kävelin rouvan kaa siin KESÄLOMA lenkillä, en tohtinu edes peukuttaa ku muuten pienes kyläs kaikki pitäis pöljänä. Tässä nyt kuitenki sit "talllikaverille" jälkikäteen m/ Oma oli siel puiston vieres parkis.

Kirjoitettu

Täytyy aina välillä käydä ex-kotikaupungissa pyörähtämässä \m/

se on hieno asia, m/

Kirjoitettu

Kävelin rouvan kaa siin KESÄLOMA lenkillä, en tohtinu edes peukuttaa ku muuten pienes kyläs kaikki pitäis pöljänä. Tässä nyt kuitenki sit "talllikaverille" jälkikäteen m/ Oma oli siel puiston vieres parkis.

Kesälomallahan tässä itsekin, kuten kelistä saattaa päätellä ;D

se on hieno asia, m/

Yritän Nupalle kaupata tuota Itä-Uusimaata, josko sitä vaikka joskus sinne palaisi  :W

Kirjoitettu

Kesälomallahan tässä itsekin, kuten kelistä saattaa päätellä ;DYritän Nupalle kaupata tuota Itä-Uusimaata, josko sitä vaikka joskus sinne palaisi  :W

joo, varmaan, vettä tais tulla ku aisaa,  ;D ;D

Kirjoitettu

tänään espoon bilteman pihalla n. klo 18.00 lähti

punainen 3g böördi ntz-jotain, moikkasin, toki kävelin just sisään joten en nähnyt nousiko lapanen,

siisti peli,  m/

Kirjoitettu

82-84 Camaro bongattu kannelmäen ostarilla helsingissä. Väri oli valkoinen tai harmaa ja punainen 3gen Formula vantaalla jumbon lähistöllä.

Kirjoitettu

Lappeen Myllymäessä kurvaili sininen 3g camaro päivällä vastaan

Kirjoitettu

3gen camaro valkoharmaa pyyhkäs Hyvinkäällä munckinkadulta valintatalon kohdalla pois tuossa ysin tienoilla. Olin hakemassa siinä omaan rockiin solenoidin päätyä.

Kirjoitettu

Ilku pongattu Koskenkorvalla  m/

mkos bongattu myös Koskenkorvalla samaisena päivänä.  m/

Kirjoitettu

Aamulla töihin mennessä tummanharmaa 3G Ponu. Siisti. Kehä kakkosen päästä kääntyi Olariin päin, minä vierestä Niittykumpuun. En moikannut kun olin Astralla  :-[

Kirjoitettu

82-84 Camaro bongattu kannelmäen ostarilla helsingissä. Väri oli valkoinen tai harmaa.

Tuossa se taas seiso lasitusliikkeen parkkiksella. Harmaa oli.

Kirjoitettu

Tuli Vaskiontiellä salossa vastaan hinausauton lavalla joku ihmeen 4 gen firebird mikä näytti sellaiselta, että ei ole katukäytössä. Sellanen joku rallityyppinen.

Samaa korimallia omaava tuli samalla tiellä vastaan vain hetkeä ennen. Olisko ollut musta. En väsymykseltäni muista millään.

Kirjoitettu

mikkelissä tänää 3 äffää mitä en ollu enne nähny...

satamassa keltanen 2gen Camaro, k-raudan luona trailerilla musta 4gen Firebird ja vielä vitostiellä savilahden kohdalla joku erikoisen värinen 3gen Firebird... joku keltavihree?

Kirjoitettu

oulussa tänään pariin otteeseen melko kulahtaneen näkönen 3-gen firebirdi

Kirjoitettu

Eilen iltapäivällä Kalajoelle päin mentäessä , oliskohan ollut jonkinmatkaa Kokkolasta sinne päin tuli Punainen 4g Trans Am vastaan  m/  Itse olin vääärääään merkkisen kapistuksen kyydissä .  ;D

Kirjoitettu

Eilen tuli vastaan punainen 3gen Camaro Kasnäisiin johtavalla tiellä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...