Jump to content

F-BODYJA näkynyt?

carita

Recommended Posts

Kirjoitettu

Varkaudessa Osmajoentiellä lukion kohdilla nähty sininen 4 gen Ponu.

Moikkasin vaikka olinkin Hondassa... Apparin penkillä.. :(

Kirjoitettu

häh, oliko mällännyt sen. :o :o

Kyl... Etupää aika heikos hapes.. En sen tarkemmin tiedä kuka teki ja mitä.

Kirjoitettu

La lepuskissa tumma 4gen ponu viereisl kaistal moikattiin mut en nyt muista kuka se on täällä palstalla  :-[ :-[

Kirjoitettu

Musta 4gen Trans am bongattu iltapäivällä ostoskeskus Jumbon lähistöllä. Taisi olla vm.98-02

Kirjoitettu

Kyl... Etupää aika heikos hapes.. En sen tarkemmin tiedä kuka teki ja mitä.

Ajattelin, että kun tuo kyseinen auto on hinattu pois niin tarttee soitella autovahinkokeskukseen ja ostella nahkajakkarat halvalla pois. Ne on pirun hienot 4genissä ja forumilta oppineena menee heittämällä paikkaan :)

Kirjoitettu

tarttee soitella autovahinkokeskukseen ja ostella nahkajakkarat halvalla pois.

jotenkin tuntuu et toi avk ja halvalla ei kuulu samaan lauseeseen  :P

Kirjoitettu

jotenkin tuntuu et toi avk ja halvalla ei kuulu samaan lauseeseen  :P

jep näin taitaa olla. 8) 8)

Kirjoitettu

^^ Mä sanon niille, että ei tollasta paskaa kukaan osta kuitenkaan, että koko sisusta ja 100€!!

Mutta itse topikkiin kotimatkalla bongattu komia musta 4gen avo-camaro!!! Yllättävän paljon Salon seudulla f-bodeja. 3genejä en kyllä oman lisäksi tiiä ku yhen Camaron..

Kirjoitettu

Tänään bongattu Salon torilla useampi f-body ja kaikkia korimallejakin melkeen.

Mutta kuka oli Karjaalaiset Firebird kuskit. 3gen formula ja 2gen trans am SE?? Juteltiin siinä pidemmät tovit.

Kirjoitettu

^^ Mä sanon niille, että ei tollasta paskaa kukaan osta kuitenkaan, että koko sisusta ja 100€!!

Mutta itse topikkiin kotimatkalla bongattu komia musta 4gen avo-camaro!!! Yllättävän paljon Salon seudulla f-bodeja. 3genejä en kyllä oman lisäksi tiiä ku yhen Camaron..

Lycka till,  ;D ;D ;D

Kirjoitettu

Tänäänkin muuten tuli vastaan f-body, ja oma temppuilee, perkele.

4 gen Camaro, sininen valkosilla sporttiraidoilla, Osmajoentiellä.

Moikkasin taas...Hondasta :(

Kirjoitettu

Mikäs oikku sille on tullut?

Ei lataa akkua. Mies leikkii pihiä ni en saa ostettua yleismittaria.

Pitäs kattoa onko se nyt akku vai laturi kumpi reistaa.

Kirjoitettu

Toissapäivänä nähty taas 5-gen "Bumblebee" Vaasassa ABB mäellä parkkipaikalla \m/

Kirjoitettu

Punanen 3gen ransu rajasaaren mechelinin vieruskadulla parkissa

Kirjoitettu

Jalkarannantiellä musta 4G Firebird,Hirsimetsäntiellä punanen 4G Camaro ,Ahtialantiellä kullanvärine 2G Firebird ja satamassa 4G musta avo Firebird tänää .

Kirjoitettu

Sama punainen 91-92 Firebirdi kuin aina ennenkin Santarannantiella Lapissa lahes joka paiva viimeisen viikon ajan.  m/ Valilla taisi olla kylla liikenteessakin kun ei ollut paikallaan.

Raumalla ei nakynyt yhtaan F-bodya.  m- Ei edes Letkume ollut liikenteessa missaan vaiheessa.  ??? Tai sitten me oltiin aina liikkeella vaaraan aikaan...  :-\

Kirjoitettu

Sama punainen 91-92 Firebirdi kuin aina ennenkin Santarannantiella Lapissa lahes joka paiva viimeisen viikon ajan.  m/ Valilla taisi olla kylla liikenteessakin kun ei ollut paikallaan.

Raumalla ei nakynyt yhtaan F-bodya.  m- Ei edes Letkume ollut liikenteessa missaan vaiheessa.  ??? Tai sitten me oltiin aina liikkeella vaaraan aikaan...  :-\

Olin Ruisrokis, nyt rapulaa  :W

Kirjoitettu

Viininpunainen 3 gen Ponu tuli tänään vastaan Kangasalan keskustan liikennevaloissa.

Kirjoitettu

Koko viikon?  ;D

Viikon putki ja kännis oon, eiku..

Rakennetaan taloa, niin harvempi ehtoo ollu ajokunnossa. Ilman asennuskaljaa voi tulla vahingossa suora seinä  ::)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...