Darkie Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2011 Varkaudessa Osmajoentiellä lukion kohdilla nähty sininen 4 gen Ponu. Moikkasin vaikka olinkin Hondassa... Apparin penkillä..
bathory Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2011 häh, oliko mällännyt sen. :o Kyl... Etupää aika heikos hapes.. En sen tarkemmin tiedä kuka teki ja mitä.
gmc63 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2011 La lepuskissa tumma 4gen ponu viereisl kaistal moikattiin mut en nyt muista kuka se on täällä palstalla :-[
letkume Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2011 Raumalla tänään punainen about 92 lintu
Fenix Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2011 Musta 4gen Trans am bongattu iltapäivällä ostoskeskus Jumbon lähistöllä. Taisi olla vm.98-02
bathory Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Kyl... Etupää aika heikos hapes.. En sen tarkemmin tiedä kuka teki ja mitä. Ajattelin, että kun tuo kyseinen auto on hinattu pois niin tarttee soitella autovahinkokeskukseen ja ostella nahkajakkarat halvalla pois. Ne on pirun hienot 4genissä ja forumilta oppineena menee heittämällä paikkaan
pantera Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 tarttee soitella autovahinkokeskukseen ja ostella nahkajakkarat halvalla pois. jotenkin tuntuu et toi avk ja halvalla ei kuulu samaan lauseeseen
ratskin Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 jotenkin tuntuu et toi avk ja halvalla ei kuulu samaan lauseeseen jep näin taitaa olla. 8)
bathory Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 ^^ Mä sanon niille, että ei tollasta paskaa kukaan osta kuitenkaan, että koko sisusta ja 100€!! Mutta itse topikkiin kotimatkalla bongattu komia musta 4gen avo-camaro!!! Yllättävän paljon Salon seudulla f-bodeja. 3genejä en kyllä oman lisäksi tiiä ku yhen Camaron..
bathory Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Tänään bongattu Salon torilla useampi f-body ja kaikkia korimallejakin melkeen. Mutta kuka oli Karjaalaiset Firebird kuskit. 3gen formula ja 2gen trans am SE?? Juteltiin siinä pidemmät tovit.
ratskin Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 ^^ Mä sanon niille, että ei tollasta paskaa kukaan osta kuitenkaan, että koko sisusta ja 100€!! Mutta itse topikkiin kotimatkalla bongattu komia musta 4gen avo-camaro!!! Yllättävän paljon Salon seudulla f-bodeja. 3genejä en kyllä oman lisäksi tiiä ku yhen Camaron.. Lycka till, ;D
Darkie Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Tänäänkin muuten tuli vastaan f-body, ja oma temppuilee, perkele. 4 gen Camaro, sininen valkosilla sporttiraidoilla, Osmajoentiellä. Moikkasin taas...Hondasta
Darkie Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Mikäs oikku sille on tullut? Ei lataa akkua. Mies leikkii pihiä ni en saa ostettua yleismittaria. Pitäs kattoa onko se nyt akku vai laturi kumpi reistaa.
rstuning Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Toissapäivänä nähty taas 5-gen "Bumblebee" Vaasassa ABB mäellä parkkipaikalla
balez Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Punanen 3gen ransu rajasaaren mechelinin vieruskadulla parkissa
Johnny Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Sininen avolava-Firebird (!!!) havaittu Vähälinnankadulla.
kati Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2011 Jalkarannantiellä musta 4G Firebird,Hirsimetsäntiellä punanen 4G Camaro ,Ahtialantiellä kullanvärine 2G Firebird ja satamassa 4G musta avo Firebird tänää .
Fenix Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Harmaa 3 gen camaro vuosimalli arviolta 85-89 ruskeasannalla.
TexFinn Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2011 Sama punainen 91-92 Firebirdi kuin aina ennenkin Santarannantiella Lapissa lahes joka paiva viimeisen viikon ajan. Valilla taisi olla kylla liikenteessakin kun ei ollut paikallaan. Raumalla ei nakynyt yhtaan F-bodya. Ei edes Letkume ollut liikenteessa missaan vaiheessa. Tai sitten me oltiin aina liikkeella vaaraan aikaan...
letkume Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2011 Sama punainen 91-92 Firebirdi kuin aina ennenkin Santarannantiella Lapissa lahes joka paiva viimeisen viikon ajan. Valilla taisi olla kylla liikenteessakin kun ei ollut paikallaan. Raumalla ei nakynyt yhtaan F-bodya. Ei edes Letkume ollut liikenteessa missaan vaiheessa. Tai sitten me oltiin aina liikkeella vaaraan aikaan... Olin Ruisrokis, nyt rapulaa
Lady Firebird Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2011 Viininpunainen 3 gen Ponu tuli tänään vastaan Kangasalan keskustan liikennevaloissa.
TexFinn Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2011 Olin Ruisrokis Koko viikon?
letkume Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2011 Koko viikon? Viikon putki ja kännis oon, eiku.. Rakennetaan taloa, niin harvempi ehtoo ollu ajokunnossa. Ilman asennuskaljaa voi tulla vahingossa suora seinä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään