Jump to content

F-BODYJA näkynyt?

carita

Recommended Posts

Kirjoitettu

musta 2g camraati tuli länsväylältä n. 12.00 ja

painoi Soukkaa kohden, m/ m/

Kirjoitettu

Punaruskea? 1gen Camaro kääntyi Hämeenlinnanväylältä Martinlaaksoon n.15:00  \m/

Kirjoitettu

oiskin -98 ponu lpr:n satamassa uimarannan parkissa. ei oiski tunnistanut vaikka kaljapurkilla morjestin ::)

Kirjoitettu

Oiski oli lärvinä ? Tai emännyys kieltänyt morjestamasta ...

Kirjoitettu

keltanen avo 5.g,Östersundomis

Ja keravalla puol seiskan nurkilla,koekilvissä.

Kirjoitettu

Ja keravalla puol seiskan nurkilla,koekilvissä.

kilpiä en kattonut,mut vanhempi pariskunta

Kirjoitettu

keltanen avo 5.g,Östersundomis

Keltanen umpi 5g kehä II aamulla
Kirjoitettu

oiskin -98 ponu lpr:n satamassa uimarannan parkissa. ei oiski tunnistanut vaikka kaljapurkilla morjestin ::)

oisit heittäny sitä sillä purkilla, ;D ;D

Kirjoitettu

Tunnistin kyllä Chargerin ja etsin herraa ratin takaa, mutta fiksuna olit antanu emännän ajaa  ;) Liian myöhään hoksasin morjenstuksen, ei kerenny nostamaan käpälää  :-\

Kirjoitettu

Oiski oli lärvinä ? Tai emännyys kieltänyt morjestamasta ...

Selvin kuupin ja peloissani olin, painoin äänipoljinta liian syvälle ja oli pakko antaa raajojen vispauksen rauhoittua. Taitaa olla liikaa voimaa Ponussa..  :-X  ;D

Kirjoitettu

tänään kivenlahden teollisuusalueen kohdalla n. 13.45 musta(hieno)  m/ m/ 4g camaro, ois

voinu olla black betty, mutta en ehtiny näkeen rekkaria enkä kuskia, m/ m/

Kirjoitettu

PE juhani  nähty laajasalon suoralla menossa jollas/santahamina suuntaan :)

Kirjoitettu

Spiderin kippo nähty flamingon parkkihallissa lauantaina...Ja spider pimujen kanssa poistumasta leffateatterista.

Kirjoitettu

.... Ja spider pimujen kanssa poistumasta leffateatterista.

Toivottavasti rouva spider ei lue tätä foorumia ...  ;D

Kirjoitettu

PE juhani  nähty laajasalon suoralla menossa jollas/santahamina suuntaan :)

Jos mua tarkoitat niin ti olin santikses ???
Kirjoitettu

Jos mua tarkoitat niin ti olin santikses ???

Kyl se sinä olit eli se oli sit tiistaina  :-[  ite olin tulossa jollaksesta hertsikaan päin duunissa olin  :)
Kirjoitettu

Apaut puol seiskan kieppeilla keltainen 70-73 Camaro Huopalahdentiella.  m/

Kirjoitettu

Näin tänä aamuna Salon keskustassa 2gen Firebirdin. Se oli valkoinen/kermanvärinen/vaalea. Näin kiesin vain vilaukselta mutta kiinnitin huomiota sen spoileriin mikä oli vähän jännä. Näytti, että se pääli-osa puuttui kokonaan. Eli molemmista laidoista nousi pienet korokkeet mutta niiden päällä ei ollut mitään.

Kirjoitettu

Exä(Camaro-99) bongattu US-partsin pihassa kloo.16.45  m/ Uudet vanteet ja scooppi konepellissä oli ilmestynyt viime näkemästä.

Ei alkanut vanha suola janottaan  ::) ;D

Kirjoitettu

98+ neloskoppanen camaro oli parkissa viime perjantaina puistolan aseman parkkipaikalla.

Väriä en muista (ehkä harmaa). Tunnustaako kukaan omakseen?

Kirjoitettu

Raumalla näkyi viininpunainen 4-Firebird ja Raumantien Motellin kohdilla tuli vastaan punainen 3-Birdi. Kädet nousi molemmista  :)

Kirjoitettu

Raumalla näkyi viininpunainen 4-Firebird ja Raumantien Motellin kohdilla tuli vastaan punainen 3-Birdi. Kädet nousi molemmista  :)

Ja Syväraumassa oli viiden maissa keulamarketin edessä musta 4g Camaro (ja takana punainen  :W)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...