Jump to content

F-BODYJA näkynyt?


carita

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tänään 12 jälkeen lähti musta 4gen Pontiac perääni Hankasalmen kk:ltä Konnevedelle päin. Käätyi Ristimäen kohdalta pois.

Vetelin tätä kahden auton"letkaa" keltaisella Camarolla.

Kirjoitettu

Kajaanissa sairaalan kohdalla 2 gen Formula tänä aamuna seiskan jälkeen Sotkamoon päin menossa.

Kirjoitettu

Aamulla kun ajelin töihin tuli avo 4gen camaro vastaan järvenpäästä päin. Siinä 11 maissa tuli järvenpäässä vastaan musta 3gen ponu. m/

Kirjoitettu

Ruskeasannalla vantaalla iltapäivällä cruisaili punanen 3's koppanen firebird.

Kirjoitettu

Tänään ku olin kytiksellä lassilassa niin ohi meni keltainen ja sininen 70-73 camu m/ m/

Kirjoitettu

Kauklahden väylällä ennen klo 16.00 vastaan tuli

3g harmaa avo camaro, ei lapa noussut, ei tainnu olla kerholaisia.

Kirjoitettu

Kauklahden väylällä ennen klo 16.00 vastaan tuli

3g harmaa avo camaro, ei lapa noussut, ei tainnu olla kerholaisia.

ne on nii ylpeetä porukkaa avojen ja jupstereiden omistajat,ei ne köyhää kovakattosta morjestele. ::)

Kirjoitettu

ne on nii ylpeetä porukkaa avojen ja jupstereiden omistajat,ei ne köyhää kovakattosta morjestele. ::)

Olin avolla liikkeellä,  :W :W

Kirjoitettu

Lappeenrannantiellä tummanvioletti 3g Camaro ja Savitaipaleen aakkos-asemalla NNU- rekkarinen GTA tänään  m/

Kirjoitettu

Salossa oli tänään valoissa vieressä 4gen t-tops Camaro ja samantien tuli vastaan toinen mokoma mutta avo! Ja sen jälkeen heti Tarjoustalon pihalla 2gen transu!!

Kirjoitettu

 

Oulussa oli iltapäivällä Limingantullin Prisman kylmäasemalla viininpunainen LS1 Camaro tankilla  m/

Kirjoitettu

Salossa oli tänään valoissa vieressä 4gen t-tops Camaro ja samantien tuli vastaan toinen mokoma mutta avo! Ja sen jälkeen heti Tarjoustalon pihalla 2gen transu!!

oliko se t-toppi musta, jos oli niin luultavasti sama jonka minäkin pongasin siellä, *clap*

Kirjoitettu

Kajaanissa sairaalan kohdalla 2 gen Formula tänä aamuna seiskan jälkeen Sotkamoon päin menossa.

Tuota en olekaan huomannut vielä Kajjaanissa... :)

Kirjoitettu

oliko se t-toppi musta, jos oli niin luultavasti sama jonka minäkin pongasin siellä, *clap*

 

Veikkaisin, että oli musta mutta auringosta johtuen saattoi olla vivahdus jotain tumman violettia tms..

Kirjoitettu

Veikkaisin, että oli musta mutta auringosta johtuen saattoi olla vivahdus jotain tumman violettia tms..

voip olla sama, :W

Kirjoitettu

Salossa vihreän värinen avo 4gen firebird!! Ja näin Chevellen missä ponun vanteet! Ei ollut samanlaisia keskiökuppeja kun mulla tosin. Muuten olisin mennyt kauppaa hieromaan :)

 

Niin juu hienoimpana valkoinen z28 missä sininen ralliraita. On pyörinyt salossa jo vuosia. On kyllä ihan vimpan päälle laitettu se peli.

Kirjoitettu

Seinäjoella iltapäivällä Tumma 3g Trans ami , tummilla laseilla..Nopeasti katottuna olisko ollu Rstuning?  m/

Kuulostaa ihan meikäläisen autolta ja sielä tullu käytyä koulutuksessa muutaman kerran tänäkesänä ;)

 

Ps. Ei oo tullu hetkeen tätä topikkia vilkastua...

Kirjoitettu

Tummanvihreä 4gen firebird tuli vastaan jos ehdin vilahduksesta oikein nähdä Riksusta Lopelle päin...

Kirjoitettu

set28 tuli vastaan eilen kun ajelin tuomarinkylään päin, faijan 2gen:illä m/

Kirjoitettu

set28 tuli vastaan eilen kun ajelin tuomarinkylään päin, faijan 2gen:illä m/

joo,lapa heilu komeesti
Kirjoitettu

Salossa hopeinen 4gen avo-birdi.....lunastukseen menossa :(

häh, oliko mällännyt sen. :o :o

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...