Johnny Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2011 Musta 2gen-Camaro torin laidassa
Mörkö Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2011 Keltainen 2-gen Camaro petikossa puoli ysin aikoihin
sile Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2011 Tänään 12 jälkeen lähti musta 4gen Pontiac perääni Hankasalmen kk:ltä Konnevedelle päin. Käätyi Ristimäen kohdalta pois. Vetelin tätä kahden auton"letkaa" keltaisella Camarolla.
Esmake Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2011 Kajaanissa sairaalan kohdalla 2 gen Formula tänä aamuna seiskan jälkeen Sotkamoon päin menossa.
Kole Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2011 Aamulla kun ajelin töihin tuli avo 4gen camaro vastaan järvenpäästä päin. Siinä 11 maissa tuli järvenpäässä vastaan musta 3gen ponu.
Fenix Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2011 Ruskeasannalla vantaalla iltapäivällä cruisaili punanen 3's koppanen firebird.
gmc63 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2011 Tänään ku olin kytiksellä lassilassa niin ohi meni keltainen ja sininen 70-73 camu m/
ratskin Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 Kauklahden väylällä ennen klo 16.00 vastaan tuli 3g harmaa avo camaro, ei lapa noussut, ei tainnu olla kerholaisia.
rokzetä Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 Kauklahden väylällä ennen klo 16.00 vastaan tuli 3g harmaa avo camaro, ei lapa noussut, ei tainnu olla kerholaisia. ne on nii ylpeetä porukkaa avojen ja jupstereiden omistajat,ei ne köyhää kovakattosta morjestele.
ratskin Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 ne on nii ylpeetä porukkaa avojen ja jupstereiden omistajat,ei ne köyhää kovakattosta morjestele. Olin avolla liikkeellä, :W
HFB Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2011 Lappeenrannantiellä tummanvioletti 3g Camaro ja Savitaipaleen aakkos-asemalla NNU- rekkarinen GTA tänään
bathory Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2011 Salossa oli tänään valoissa vieressä 4gen t-tops Camaro ja samantien tuli vastaan toinen mokoma mutta avo! Ja sen jälkeen heti Tarjoustalon pihalla 2gen transu!!
Mika Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2011 Oulussa oli iltapäivällä Limingantullin Prisman kylmäasemalla viininpunainen LS1 Camaro tankilla
ratskin Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2011 Salossa oli tänään valoissa vieressä 4gen t-tops Camaro ja samantien tuli vastaan toinen mokoma mutta avo! Ja sen jälkeen heti Tarjoustalon pihalla 2gen transu!! oliko se t-toppi musta, jos oli niin luultavasti sama jonka minäkin pongasin siellä,
Mika Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2011 Kajaanissa sairaalan kohdalla 2 gen Formula tänä aamuna seiskan jälkeen Sotkamoon päin menossa. Tuota en olekaan huomannut vielä Kajjaanissa...
bathory Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2011 oliko se t-toppi musta, jos oli niin luultavasti sama jonka minäkin pongasin siellä, Veikkaisin, että oli musta mutta auringosta johtuen saattoi olla vivahdus jotain tumman violettia tms..
ratskin Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2011 Veikkaisin, että oli musta mutta auringosta johtuen saattoi olla vivahdus jotain tumman violettia tms.. voip olla sama,
bathory Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2011 Salossa vihreän värinen avo 4gen firebird!! Ja näin Chevellen missä ponun vanteet! Ei ollut samanlaisia keskiökuppeja kun mulla tosin. Muuten olisin mennyt kauppaa hieromaan Niin juu hienoimpana valkoinen z28 missä sininen ralliraita. On pyörinyt salossa jo vuosia. On kyllä ihan vimpan päälle laitettu se peli.
rstuning Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2011 Seinäjoella iltapäivällä Tumma 3g Trans ami , tummilla laseilla..Nopeasti katottuna olisko ollu Rstuning? Kuulostaa ihan meikäläisen autolta ja sielä tullu käytyä koulutuksessa muutaman kerran tänäkesänä Ps. Ei oo tullu hetkeen tätä topikkia vilkastua...
porkkana Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2011 Tummanvihreä 4gen firebird tuli vastaan jos ehdin vilahduksesta oikein nähdä Riksusta Lopelle päin...
Kole Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2011 set28 tuli vastaan eilen kun ajelin tuomarinkylään päin, faijan 2gen:illä
set28 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2011 set28 tuli vastaan eilen kun ajelin tuomarinkylään päin, faijan 2gen:illä joo,lapa heilu komeesti
bathory Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2011 Salossa hopeinen 4gen avo-birdi.....lunastukseen menossa
ratskin Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2011 Salossa hopeinen 4gen avo-birdi.....lunastukseen menossa häh, oliko mällännyt sen. :o
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään