Jump to content

F-BODYJA näkynyt?

carita

Recommended Posts

Kirjoitettu

Keltainen -91 tai 92 firebird bongattu tänään helsingin kannelmäessä.

Kirjoitettu

Keltainen -91 tai 92 firebird bongattu tänään helsingin kannelmäessä.

Oliko viron kilvissä? Sellainen seisoo tuolla yhdellä parkkiksella usein. Katsussa tuntuu olevan  useampia F-bodyjä  :D

Kirjoitettu

salossa tänää bongattu avo 4gen firebird ja vähän sen jälkeen turun motarilla toinen moinen. Ei tosin avo.

Kirjoitettu

Kangasalan paikkeilla 9-tien varressa olevan Shellin pihalla trailerin päällä viininpunainen (?) 1-Camaro

Kirjoitettu

tänään bongattu turussa keskustassa parkissa musta tran am. Siinä oli gta-tarroja yms. Musta kiesi ja alaosa ja (formula) vanteet kultaiset. Kurkkisin sisälle niin ihan perus-sisusta niinkuin mullakin mutta tässä ei ollut sähköpeilejä.

Kirjoitettu

pun.93-97 avo Camu,isoilla blingbling valsseilla,Leikosaarentiellä ja vähän myöhemmin Vuotiellä

Kirjoitettu

pun.93-97 avo Camu,isoilla blingbling valsseilla,Leikosaarentiellä ja vähän myöhemmin Vuotiellä

oliko minkä värinen kuski,  ;D ;D ;D

Kirjoitettu

oliko minkä värinen kuski,  ;D ;D ;D

ihan oli härmänjätkä  ;)

Kirjoitettu

Kaakkurissa 2, molemmat 3-gen ponuja. toinen punanen toinen tumma

Kirjoitettu

Sami J:n camaro ajeli puol ysin aikoihin perässä Tikkurilantiellä ja sit Pakkalantiellä kääntyen Virkatielle,vilkkuttelin työvaloja Pakkalantiellä,olikohan leimalle menos?

Kirjoitettu

Punainen 4.gen camaro parkissa lahdessa holman risman parkkipaikalla, oli hakeutunut GTA.n lahistolle parkkiin :W

Kirjoitettu

Ohikulkumatkalla S-joella torstaina iltapäivällä.Lieneekö kenenkään kerholaisen?

23062011098.jpg}

Kirjoitettu

ZN hetki sitten Kuokkalan sillalla, itse olin kävellen ja yritin huitoa, että auto seis ja kyyti kaljalaivalle, mutta ei se tajunnu ;D

Kirjoitettu

ZN hetki sitten Kuokkalan sillalla, itse olin kävellen ja yritin huitoa, että auto seis ja kyyti kaljalaivalle, mutta ei se tajunnu ;D

Jomman kumman pitää sitten mennä viittomakielen kurssille hetimiten  :W
Kirjoitettu

Jomman kumman pitää sitten mennä viittomakielen kurssille hetimiten  :W

mieluiten molempien, ;D ;D ;D

Kirjoitettu

ZN oli heti aamusta ennen 0700 liikenteessä menossa seppälästä keskustaan  m/

Kirjoitettu

Sturmer Tuusulan Itäväylällä viiden jälkeen m/. Itse olin punaisella(ish) 3gen ransulla liikenteessä.

Kirjoitettu

ZN

ZN

No kerpele! Pirssi taitaa siis toimia.  m/ *clap*

Itse bongasin lauantaina taman laitoksen.  :o :-X m- Ei ehtinyt ottaa kuvia kun tuli vastaan liikenteen seassa. En ollut ennen tuota nahnyt ja olis kylla ihan oikeasti saanut jaada nakematta...  ::)

Kirjoitettu

No kerpele! Pirssi taitaa siis toimia.  m/ *clap*

Itse bongasin lauantaina taman laitoksen.  :o :-X m- Ei ehtinyt ottaa kuvia kun tuli vastaan liikenteen seassa. En ollut ennen tuota nahnyt ja olis kylla ihan oikeasti saanut jaada nakematta...  ::)

no joo, makunsa kullakin,  ;D ;D

Kirjoitettu

Punainen 3gen camaro harmailla levikkeilllä tuli vastaan tänään tuusulan motarilla tikkurilan liittymän kohdalla aamupäivällä.

Menossa helsingin suuntaan. Taisi olla iroc z.

Kirjoitettu

musta 4gen avo firebird oisko ollu kehä 3 joskus puolenpäivän jälkee eilen...

myöhemmin klo 15-16 kehällä joku samantyylinen avo-mese kun Cosalla, eiköhän niitä muillakin sielläsuunnalla :)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...