Jump to content

F-BODYJA näkynyt?

carita

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tunnustan, Puolangalle kesämökkeilemään matkustelin  :)

Kah, no tulipa nähtyä auto pikaisesti livena  m/ Oltiin kylässä Ristijärvellä  ::)

Kirjoitettu

Jaa, sullakinko on mökki Puolangalla?

Juu, tai vanhempien tiluksiahan nää on. Hyrynsalmentiellä, joku 300m Puolangan puolella Hyrynsalmen ja P:n rajalta.

Kirjoitettu

alku illasta,vihree 93-97 avo  Camu ja hetken päästä punanen 93-97 Camu,Honkanummen ja Hakunilan välillä,vanhalla tiellä

Kirjoitettu

Juu, tai vanhempien tiluksiahan nää on. Hyrynsalmentiellä, joku 300m Puolangan puolella Hyrynsalmen ja P:n rajalta.

No ei kaukanakaan, mun mökki on 5km tuosta Hyrynsalmentien risteyksestä Paltamoon päin.
Kirjoitettu

tänään n. klo 17.00 Lippulaivassa ruskea avo Z28 kullatut viivat, kuskilla sininen paita ja skraka tiukalla, m/ m/

Eilen saapui Jokelaan v68 chartseri jossa 440 kone, hyvät kilkkeet sisällä mattamusta surkeasti spreiattu,

taitaa liikkua liukkaasti. :W :W

Kirjoitettu

Eilen helsingissä siinä 10 jälkeen illalla meni musta targa kattoinen 4gen Ponu mannerheimintietä.

Kirjoitettu

Harmaa 3gen camaro parkissa mäkelänkadulla ja tuusulan motarilla tuli ruskea 3gen firebird vastaan.

Kirjoitettu

Harmaa 3gen camaro parkissa mäkelänkadulla

En tiedä liikkuuko tuo harmaa ollenkaan. Toissa talvena oli aurattu totaalisesti mottiin ja samalla viety kartturinpuolen peili mukana.

Kirjoitettu

En tiedä liikkuuko tuo harmaa ollenkaan. Toissa talvena oli aurattu totaalisesti mottiin ja samalla viety kartturinpuolen peili mukana.

ollut monta vuotta suunnilleen samas paikas

Kirjoitettu

ollut monta vuotta suunnilleen samas paikas

on parempi seisottaa ja antaa ruostua, kuin myydä pois, ??? ??? ???

Kirjoitettu

pekanmäessä lahdessa punainen 4gen avo camaro ja nastolassa 3gen punainen camaro tänään puolenpäivän jälkeen.

Kirjoitettu

Tänään puolenpäivän aikoihin Hämeenlinnassa Tampereen motarin ylitti harmaa 3gen Camu

Kirjoitettu

Kesälomareissulla 8-tiellä ennen Kaskisia punainen 4-gen Camaro mustalla etusäleiköllä.Kalajoella musta 2-gen Camaro kultaisilla kylkiviivoilla ja Z28 tekstillä.Kalajoella myös eräässä pihassa turkoosi avo 4-gen Bird kromivanteilla.Aivan törkeen hieno.Eli tulihan noita bongattua viikon reissulla...Ai juu,Seinäjoen kohdalla vielä paluumatkalla punainen 3-gen Camaro...

Kirjoitettu

punainen 3gen tulilintu ajeli just mutkan Oulun nallikarissa. Istuskellaan edenin terassilla.

Kirjoitettu

punainen 3gen tulilintu ajeli just mutkan Oulun nallikarissa. Istuskellaan edenin terassilla.

Jos oli T-top ja palat kontissa niin ehkä se olin sitten minä  ???

Kirjoitettu

Jos oli T-top ja palat kontissa niin ehkä se olin sitten minä  ???

arvelinkin josko olisit ollut, palat oli tosiaan kontissa. Taidat olla ensimmäinen kerholainen jonka huomasin ja joka tunnusti \m/

Kirjoitettu

Maanantaina illalla ajeli Raahen Arkkukarissa vastaan hopea 3rd gen Firebird  m/ *clap*

Kirjoitettu

Neljän maissa Haukiputaan keskustassa tuli vastaan puna/hopea 3gen camaro

Kirjoitettu

Pitkin poikin bongattuja, Oulussa JoukoY tosiaan kaksikin kertaa peräkkäisinä iltoina, jos oikein erotin hämärässä niin viime ke oli edenin pihassa vihertävä 1gen camaro  ???, tänään Orivedellä pun 3gen pakucamaro st1:sen pihassa ja tuossa kasin maissa Hyvinkäällä punainen 3gen tulilintu.

Eipä noita ainakaan liioiksi tullut vastaan Hyvinkää-Muonio akselilla...

Kirjoitettu

tänään iltapäivällä Kustavintien Shelliltä käänty mun perään punanen irokki, jatko Kustavin suuntaan kun ite käännyin Vehmaalle

Kirjoitettu

Valkoinen 3gen trans am ohitettu tänään muukon suoralla lappeenrannan suuntaan n klo. 12.30. Tais olla nais immeinen puikoissa.  :) Ja punainen 3gen, ehkä GTA ajoi vastaan luumäellä lpr suuntaan menossa vähän myöhemmin... Itse olin Volvolla liikenteessä.

Kirjoitettu

Punainen 3gen avo camaro kellokoskella entisen pöpilän lähellä iltapäivällä.

Kirjoitettu

Käväsin eilen ponulla bolliksella neppailemassa kuulaa ja paluumatkalla Nurmijärven kohdalla tuli vastaan n.klo 14 punainen 3 gen Camaro.Lapa ei noussut,ei varmaan motarilla huomannut...

Kirjoitettu

Nova jarruna lahden motarilla... Oikeestaan en meinannut saada miestä millään kiinni vaikka kuinka kaahasin perässä heinolasta asti  m/ 8)

Kirjoitettu

Nova jarruna lahden motarilla... Oikeestaan en meinannut saada miestä millään kiinni vaikka kuinka kaahasin perässä heinolasta asti  m/ 8)

mä olen saaanu ison pikavoiton sillä pätkällä, >:( >:(

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...