Fenix Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2011 Diblomi siitä että malmi kasa liikkuu
ratskin Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2011 Diblomi siitä että malmi kasa liikkuu sitä vois kutsua myös muovipaketiksi, ;D
porkkana Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2011 Oliskohan punertavan kuparin värinen 3gen camaro nyt aika ahkerasti pyörinyt Hyvinkäällä, viimeksi tänään ajeli tässä keskustassa kun olin kävellen liikenteessä.
Z-mo Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2011 Oliskohan punertavan kuparin värinen 3gen camaro nyt aika ahkerasti pyörinyt Hyvinkäällä, viimeksi tänään ajeli tässä keskustassa kun olin kävellen liikenteessä. Vesban auton sielu liikkuu pitkin Hyvinkään katuja...
Fenix Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2011 Punainen 3g trans am ajeli kannelmäessä vastaan tunti sitten.
ratskin Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2011 Noin klo 18.30 aikaan vetas 4g rättikatto camraati(metallin harmaa) Kirkkonummen Lapinkylässä Jonten kaupan ohi, hieno, nostin peukkua, m/
TexFinn Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2011 Tanaan n. kello 18.58 bongasin asiallisennakoisen punaisen Irocin Turun motarin ja Huopalahdentien risteyksessa.
gmc63 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2011 Pihliksessä avo 93-97 camu ja vähän myöhemin 93-97 transu molemmat tummia/mustia m/
JP Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2011 Musta GTA meni edellä äskenTurun keskustassa.
Mörkö Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2011 Eilen n.18:30 tuli keltainen 2-gen alkupuolen Camaro vastaan Vihdintiellä Konalan kohdilla.
ossi Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2011 siinä klo 22-23 punainen 3gen camaro citymarketin pihalla
RedFormula Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2011 Punainen 3gen Camaro ajoi lauantaina n.15.30 moottoritiellä Imatran kohdalla Ruokolahden suuntaan. Enkä ollu itse (taaskaan... ) f-bodyllä liikenteessä..
porkkana Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2011 Mustan 4gen firebirdin perässä ajelin pärrällä parkissa olleen mustan 3gen firebirdin ohi tuossa päivällä hyvinkään laidalla.
HFB Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2011 Hakkilassa tuli vastaan päivällä pun. avo 4gen Camaro ja melkee perässä valkee 3gen Böödi
Mörkö Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2011 Valimotiellä, byggmaxin kupeessa tuli äsken vastaan harmaa 4g Camaro.
Mörkö Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2011 Ylästöntiellä vastaan tuli 1gen tulilintu. Kerrankin satuin itsekkin olemaan ähvällä liikenteessä
Mika Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2011 Oulussa Limingantullin Prisman pihalla noin klo.13 aikoihin ajeli musta 4th gen Camaro ja hienot äänet oli
bathory Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2011 Näin eilen helsingissä uudehkon MATTAmustan Camaron. Oli liikennevaloissa ja ajelin ohi. Rekkarikin taisi olla joku erikoisempi mutta en ihan nähnyt kuitenkaan.
carita Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2011 Näin eilen helsingissä uudehkon MATTAmustan Camaron. Oli liikennevaloissa ja ajelin ohi. Rekkarikin taisi olla joku erikoisempi mutta en ihan nähnyt kuitenkaan. Soon Venäjän kilvissä se 2010 mattamusta Camaro.
bathory Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2011 Soon Venäjän kilvissä se 2010 mattamusta Camaro. jaa hyi!
gmc63 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2011 Soon Venäjän kilvissä se 2010 mattamusta Camaro. Jos se on sama minkä oon ite nähnyt tuol itähelsingissä kesällä niin se olio vironkilvis siit kerroinki jossain aikasemmassa postauksessa voihan se olla myyty venäjänpojille jos sama
somnamnaa Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2011 jaa hyi! Mikäs siinä inhottaa? Eikö se ole hyvä että joku venakkokin ymmärtää hyvän päälle?
Mörkö Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2011 Kannelmäessä tuli äsken musta 3-gen Tulilintu vastaan
Savo Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2011 Mikkeli, Porrassalmenkatu, 15.8.2011, kello 11:33. Foorumilaisia?
GTATL Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2011 I-95.lla 93-97 transu harnas -10 ss camaroa, pariin kertaan yritti saada camaroa leikkiin mukaan mut ei meika ajeli hakee poikaa FAU.sta vibe.lla joten jain vain katsojan osaan
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään