Jump to content

F-BODYJA näkynyt?


carita

Recommended Posts

Kirjoitettu

Diblomi siitä että malmi kasa liikkuu ::)

sitä vois kutsua myös muovipaketiksi, ;D ;D

Kirjoitettu

Oliskohan punertavan kuparin  ??? värinen 3gen camaro nyt aika ahkerasti pyörinyt Hyvinkäällä, viimeksi tänään ajeli tässä keskustassa kun olin kävellen liikenteessä.

Kirjoitettu

Oliskohan punertavan kuparin  ??? värinen 3gen camaro nyt aika ahkerasti pyörinyt Hyvinkäällä, viimeksi tänään ajeli tässä keskustassa kun olin kävellen liikenteessä.

 

Vesban auton sielu liikkuu pitkin Hyvinkään katuja...

Kirjoitettu

Punainen 3g trans am ajeli kannelmäessä vastaan tunti sitten.

Kirjoitettu

Noin klo 18.30 aikaan vetas 4g rättikatto camraati(metallin harmaa) Kirkkonummen Lapinkylässä

Jonten kaupan ohi, hieno, nostin peukkua,  m/ m/

 

Kirjoitettu

Tanaan n. kello 18.58 bongasin asiallisennakoisen punaisen Irocin Turun motarin ja Huopalahdentien risteyksessa.  m/

Kirjoitettu

Pihliksessä avo 93-97 camu ja vähän myöhemin 93-97 transu molemmat tummia/mustia m/ m/

Kirjoitettu

Eilen n.18:30 tuli keltainen 2-gen alkupuolen Camaro vastaan Vihdintiellä Konalan kohdilla.

Kirjoitettu

siinä klo 22-23 punainen 3gen camaro citymarketin pihalla

Kirjoitettu

Punainen 3gen Camaro ajoi lauantaina n.15.30 moottoritiellä Imatran kohdalla Ruokolahden suuntaan. Enkä ollu itse (taaskaan...  ::)  ) f-bodyllä liikenteessä..

Kirjoitettu

Mustan 4gen firebirdin perässä ajelin pärrällä parkissa olleen mustan 3gen firebirdin ohi tuossa päivällä hyvinkään laidalla.

Kirjoitettu

Hakkilassa tuli vastaan päivällä pun. avo 4gen Camaro ja melkee perässä valkee 3gen Böödi  m/

Kirjoitettu

Valimotiellä, byggmaxin kupeessa tuli äsken vastaan harmaa 4g Camaro.

Kirjoitettu

Ylästöntiellä vastaan tuli 1gen tulilintu. Kerrankin satuin itsekkin olemaan ähvällä liikenteessä  :)

Kirjoitettu

Oulussa Limingantullin Prisman pihalla noin klo.13 aikoihin ajeli musta 4th gen Camaro ja hienot äänet oli  m/ *clap*

Kirjoitettu

Näin eilen helsingissä uudehkon MATTAmustan Camaron. Oli liikennevaloissa ja ajelin ohi. Rekkarikin taisi olla joku erikoisempi mutta en ihan nähnyt kuitenkaan.

Kirjoitettu

Näin eilen helsingissä uudehkon MATTAmustan Camaron. Oli liikennevaloissa ja ajelin ohi. Rekkarikin taisi olla joku erikoisempi mutta en ihan nähnyt kuitenkaan.

Soon Venäjän kilvissä se 2010 mattamusta Camaro.

Kirjoitettu

Soon Venäjän kilvissä se 2010 mattamusta Camaro.

 

jaa hyi!

Kirjoitettu

Soon Venäjän kilvissä se 2010 mattamusta Camaro.

Jos se on sama minkä oon ite nähnyt tuol itähelsingissä kesällä niin se olio vironkilvis :-X siit kerroinki jossain aikasemmassa postauksessa voihan se olla myyty venäjänpojille jos sama :-\
Kirjoitettu

jaa hyi!

 

Mikäs siinä inhottaa?

Eikö se ole hyvä että joku venakkokin ymmärtää hyvän päälle?

Kirjoitettu

Kannelmäessä tuli äsken musta 3-gen Tulilintu vastaan

Kirjoitettu

Mikkeli, Porrassalmenkatu, 15.8.2011, kello 11:33. Foorumilaisia?

Keltainen_Camaro.JPG}

Kirjoitettu

I-95.lla 93-97 transu harnas -10 ss camaroa, pariin kertaan yritti saada camaroa leikkiin mukaan mut ei ;D meika ajeli hakee poikaa FAU.sta vibe.lla joten jain vain katsojan osaan :W

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...