Johnny Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2011 T:reella Kolmenkulman ABC:llä eilen musta 4-Camaro, sitä uudempaa keulaa ja oli hieno.
burzi Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2011 eilen taide korkeakoulun kohdalla tuli vastaan punainen 5gen camaro
TPI-5.0 Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2011 Tänään n.klo.9.30 musta 4-bird 8-tiellä noin Lohtajan kohdilla ajeli pohojoseen päin.
TexFinn Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2011 Kavin muutaman tunnin poristelylenkilla pitkin pks. Yhtaan F-bodya ei nakynyt.
repa Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2011 Kavin muutaman tunnin poristelylenkilla pitkin pks. Yhtaan F-bodya ei nakynyt. Olin Camarolla ilmailumuseolla. Sua ei näkynyt...
TexFinn Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2011 Olin Camarolla ilmailumuseolla. Sua ei näkynyt... No widdu! Olisit tuonkin sanonut aikaisemmin niin olisin tullut bongaamaan.
gmc63 Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2011 Olin Camarolla ilmailumuseolla. Sua ei näkynyt... Fyyran kokous? ite ei päässyt ku oli duunissa
repa Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2011 Fyyran kokous? ite ei päässyt ku oli duunissa Ainoa tapa vaikuttaa on osallistua.
camaro99 Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2011 ikaalisten kohdalla kolmostiellä perjantaina bongattu violetti 4 gen camaro,havannointi tehty samanlaisesta punaisesta.. menin samaa aikaan kolmosen alikulusta
HFB Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2011 Kannelmäessä parkissa valkee 3g Fb, Fenixin?
TexFinn Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2011 Ei nakynyt yhtaan tanaankan. Ei Turkkuses, ei Raumalla eika missaan matkan varrellakan. Taitaa kaikki olla talviteloilla.
Fenix Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 2011 Kannelmäessä parkissa valkee 3g Fb, Fenixin? Jep.
_j00na_ Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2011 Eilen Seinäjoella kirkkaan punainen Ls1 Noukkainen Camaro , alla Ilmeisesti 3gen GTA;n vanteet . Piristävä näky
Teevee82 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2011 Ei nakynyt yhtaan tanaankan. Ei Turkkuses, ei Raumalla eika missaan matkan varrellakan. Taitaa kaikki olla talviteloilla. Kyllä mä ajelen joka päivä Raumalla.. Eikä oo menossa talviteloille
gmc63 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2011 Ainoa tapa vaikuttaa on osallistua. Milläs lähdet kesken duunin?
Fenix Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2011 Yhä suditaan etelässä.Sutiminen alkaa olla itsestä riippumatonta.
Senior Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2011 Milläs lähdet kesken duunin? Leimaa kellokortin....
gmc63 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2011 Leimaa kellokortin.... Ku ei oo
Aku Ankka Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2011 jes meikäkin bongas tänään camaron.. join aamukahvia ja katoin ikkunasta pihalle nin perhana oma camaro siellä pihalla komistelee.. ainii, omia ei vissiin laskettu. muita äffiä ei oo kyllä näkyny pitkiin aikoihin..
Aku Ankka Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2011 muita äffiä ei oo kyllä näkyny pitkiin aikoihin.. paitsi että just tämän viestin jälkeen kun lähdin ajelemaan oulua kohti, niin risteyksessä tuli just samanlainen punainen camaro vastaan kuin omani, mutta rättimallia. hetki ajeltiin jopa peräkkäin.
kati Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2011 Tänää Patomäessä (Lahti) musta 5G Camaro punasilla raidoilla
Möykkä Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2011 Kuvissa nähnyt ja toivottavasti ens kesänä livenä
TexFinn Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2011 Tänää Patomäessä (Lahti) musta 5G Camaro punasilla raidoilla Jos oli kutvonen, niin voisi vaikka olla Dallasin Suomikirkon pastori.
Kole Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2011 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2011 Tuusulan s-marketin pihalla 3gen valkoinen firebird.
Johnny Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2011 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2011 Yrjönkadulla punainen 3-Birdi
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään