Jump to content

F-BODYJA näkynyt?


carita

Recommended Posts

Kirjoitettu

T:reella Kolmenkulman ABC:llä eilen musta 4-Camaro, sitä uudempaa keulaa ja oli hieno.

Kirjoitettu

eilen taide korkeakoulun kohdalla tuli vastaan punainen 5gen camaro  8)

Kirjoitettu

Tänään n.klo.9.30 musta 4-bird 8-tiellä noin Lohtajan kohdilla ajeli pohojoseen päin.

Kirjoitettu

Kavin muutaman tunnin poristelylenkilla pitkin pks. Yhtaan F-bodya ei nakynyt.  :-\

Kirjoitettu

Kavin muutaman tunnin poristelylenkilla pitkin pks. Yhtaan F-bodya ei nakynyt.  :-\

Olin Camarolla ilmailumuseolla. Sua ei näkynyt...
Kirjoitettu

Olin Camarolla ilmailumuseolla. Sua ei näkynyt...

 

No widdu! Olisit tuonkin sanonut aikaisemmin niin olisin tullut bongaamaan.

Kirjoitettu

Olin Camarolla ilmailumuseolla. Sua ei näkynyt...

Fyyran kokous? 8) ite ei päässyt ku oli duunissa >:(
Kirjoitettu

Fyyran kokous? 8) ite ei päässyt ku oli duunissa >:(

Ainoa tapa vaikuttaa on osallistua.
Kirjoitettu

ikaalisten kohdalla kolmostiellä perjantaina bongattu violetti 4 gen camaro,havannointi tehty samanlaisesta punaisesta.. menin samaa aikaan kolmosen alikulusta m/

Kirjoitettu

Ei nakynyt yhtaan tanaankan. Ei Turkkuses, ei Raumalla eika missaan matkan varrellakan. Taitaa kaikki olla talviteloilla.

Kirjoitettu

Eilen Seinäjoella kirkkaan punainen Ls1 Noukkainen Camaro , alla Ilmeisesti 3gen GTA;n vanteet . Piristävä näky  m/

Kirjoitettu

Ei nakynyt yhtaan tanaankan. Ei Turkkuses, ei Raumalla eika missaan matkan varrellakan. Taitaa kaikki olla talviteloilla.

 

Kyllä mä ajelen joka päivä Raumalla.. Eikä oo menossa talviteloille :D

Kirjoitettu

Ainoa tapa vaikuttaa on osallistua.

Milläs lähdet kesken duunin? ???
Kirjoitettu

Yhä suditaan etelässä.Sutiminen alkaa olla itsestä riippumatonta.

 

Kirjoitettu

jes meikäkin bongas tänään camaron.. join aamukahvia ja katoin ikkunasta pihalle nin perhana oma camaro siellä pihalla komistelee.. ainii, omia ei vissiin laskettu.  :W  \m/

 

muita äffiä ei oo kyllä näkyny pitkiin aikoihin..

Kirjoitettu
muita äffiä ei oo kyllä näkyny pitkiin aikoihin..

 

paitsi että just tämän viestin jälkeen kun lähdin ajelemaan oulua kohti, niin risteyksessä tuli just samanlainen punainen camaro vastaan kuin omani, mutta rättimallia. hetki ajeltiin jopa peräkkäin.

Kirjoitettu

Tänää Patomäessä (Lahti) musta 5G Camaro punasilla raidoilla  m/

Kirjoitettu

Tänää Patomäessä (Lahti) musta 5G Camaro punasilla raidoilla   m/

 

Jos oli kutvonen, niin voisi vaikka olla Dallasin Suomikirkon pastori.  m/

  • 3 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...