Cosa Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2010 Coooosa bongas Rodentin (ja mut) Tuuskilla Jees. Menin hämilleni, kun ei ollut vaaleaa tukkaa sulla
F350 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2010 Punanen 3-gen camaro Laanilassa peltivanteet alla.
apa Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2010 Tuli 4-geniä vastaan uuskoppanen 4-gen Camaro eilen täällä Lappeenrannassa, punainen+valkoset raidat. Eka kerta kun tänä talvena ajellessa näin toisen Camaron, tosin eipä tule kovin paljoa kierreltyäkään.
Z4FUN Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2010 Voi jumpe, Mie ponkasin Lappeerannan ABC Viipurinportin pihalla punasen 3gen Camaron n, 20:30 su, äänien perusteella kasi. (Sviddu ku on älytön ketju, niiku nää tötteröt olis jottai ihmeellisiä)
timppa66 Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 2010 Tästä on jo vähän aikaa... http://i152.photobucket.com/albums/s175/tts66/skannaa0001.jpg http://i152.photobucket.com/albums/s175/tts66/skannaa0002.jpg joskus helmi-maaliskuun vaihteessa 1987
gmc63 Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 2010 Tänään marjapuuronpunainen 4gen avocamu 98-02 koppa itiksessä
ratskin Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 2010 Tänään marjapuuronpunainen 4gen avocamu 98-02 koppa itiksessä anteeksi, marjapuuronpunainen, onko sellaisia olemassakaan :o :W
repa Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2010 Läjäpäin F-Bodyjä eilen Ruotsinpyhtäällä...
Jii Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2010 Läjäpäin F-Bodyjä eilen Ruotsinpyhtäällä...
gmc63 Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2010 anteeksi, marjapuuronpunainen, onko sellaisia olemassakaan :o :W No vähän kun jäsen Spiderin barbi 4gen väriltään
5.7targa Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2010 Porissa punainen 4g, liukasta oli
Chonder Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2010 90-92 tummanpunanen birdi ajeli mun perässä ruskolle päin tunti sit ku tulin töist
mikke Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2010 punanen 4 genneri LS koppaa talusmarkan pihalla hyryläs tos puolenpäivän jälkee tai mitähän se kello olios sillon mahtanu olla ei pysty muistaa
Nupa Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2010 punanen 4 genneri LS koppaa talusmarkan pihalla hyryläs tos puolenpäivän jälkee tai mitähän se kello olios sillon mahtanu olla ei pysty muistaa klo 15 maissa, kuitti
accident Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2010 Karstulassa tuli vastaan 4g birdi. Aiheutti hyvän mielen.
repa Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2010 Pikkuniementiellä klo 15:20 musta 4g luukkulamppu stadiin päin. (ja Pikkuniemi on siinä Kalastajatorpan nurkilla)
Lady Firebird Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2010 Violetti 4 gen birdi tuli tänään kirkolla vastaan. Eli siis Kangasalan kylällä.
gmc63 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2010 Lassilassa pun 91/92ponu ja rajatorpan kohdalla myöhemmin ehkä juhani cruisailemassa petikkoon päin?
kati Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2010 Hämeenlinnantiellä Hollolassa keltanen 2g Camaro mustilla raidoilla tuli vastaan
Guest JH-Q Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2010 Keltanen 3gen transu tuli vastaan radanvarsitiellä keravan ja korson välissä ~20:15. Ajelin ite punasella 3g camarolla, mutta eihän tuolla pimeessä nää heilutteleeko joku tassua siellä ratin takana. Eniveis hienoa nähdä että muutkin ovat toiveikkaita kesän alkamisen suhteen, ja ovat ottaneet jo ajoon
_j00na_ Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2010 Teeveestä neloselta tuli jokin " Dokumentti" Sexpition messuilta ja satuin vilaisemaan juuri kun oli Amerincan car showssa jakamassa jtn lipukkeita ja taisipa sielä vilahtaa Kerhon osastokin ja täältäkin foorumilta tuttu Isolohko Camaro , jollen aivan väärin katsonut
carita Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2010 Teeveestä neloselta tuli jokin " Dokumentti" Sexpition messuilta ja satuin vilaisemaan juuri kun oli Amerincan car showssa jakamassa jtn lipukkeita ja taisipa sielä vilahtaa Kerhon osastokin ja täältäkin foorumilta tuttu Isolohko Camaro , jollen aivan väärin katsonut
Chonder Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2010 turun keskustas 98+ camaro tumman sininen, valkonen raita keskel ja tuning takavalot
ratskin Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2010 Käviin tallilla tänään, siell oli hopian värinen 1. Gen SS camaro oma oli haudattu veneiden keskelle, että ei edes konepeltiä voinu avata(olisin mitannu läppärungon halkaisijan), noh ens viikolla pääsen käsiksi autoon, ;D
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään