Jump to content

F-BODYJA näkynyt?


carita

Recommended Posts

Kirjoitettu

Coooosa bongas Rodentin (ja mut) Tuuskilla m/

 

Jees. Menin hämilleni, kun ei ollut vaaleaa tukkaa sulla  :)

Kirjoitettu

Tuli 4-geniä vastaan uuskoppanen 4-gen Camaro eilen täällä Lappeenrannassa, punainen+valkoset raidat. Eka kerta kun tänä talvena ajellessa näin toisen Camaron, tosin eipä tule kovin paljoa kierreltyäkään.

Kirjoitettu

Voi jumpe,

Mie ponkasin Lappeerannan ABC Viipurinportin pihalla punasen 3gen Camaron n, 20:30 su, äänien perusteella kasi.

(Sviddu ku on älytön ketju, niiku nää tötteröt olis jottai ihmeellisiä)

Kirjoitettu

Tästä on jo vähän aikaa...

http://i152.photobucket.com/albums/s175/tts66/skannaa0001.jpg

 

http://i152.photobucket.com/albums/s175/tts66/skannaa0002.jpg

 

joskus helmi-maaliskuun vaihteessa 1987  :)

 

 

Kirjoitettu

Tänään marjapuuronpunainen 4gen avocamu 98-02 koppa itiksessä m/

Kirjoitettu

Tänään marjapuuronpunainen 4gen avocamu 98-02 koppa itiksessä m/

anteeksi, marjapuuronpunainen, onko sellaisia olemassakaan  :o :o :W :W

Kirjoitettu

anteeksi, marjapuuronpunainen, onko sellaisia olemassakaan  :o :o :W :W

No vähän kun jäsen Spiderin barbi 4gen väriltään :)
Kirjoitettu

90-92 tummanpunanen birdi ajeli mun perässä ruskolle päin tunti sit ku tulin töist 

Kirjoitettu

punanen 4 genneri LS koppaa talusmarkan pihalla hyryläs tos puolenpäivän jälkee tai mitähän se kello olios sillon mahtanu olla ei pysty muistaa

Kirjoitettu

punanen 4 genneri LS koppaa talusmarkan pihalla hyryläs tos puolenpäivän jälkee tai mitähän se kello olios sillon mahtanu olla ei pysty muistaa

klo 15 maissa, kuitti  m/

Kirjoitettu

Karstulassa tuli vastaan 4g birdi. Aiheutti hyvän mielen.  :)

Kirjoitettu

Pikkuniementiellä klo 15:20 musta 4g luukkulamppu stadiin päin.  (ja Pikkuniemi on siinä Kalastajatorpan nurkilla)

Kirjoitettu

Violetti 4 gen birdi tuli tänään kirkolla vastaan. Eli siis Kangasalan kylällä.

Kirjoitettu

Lassilassa pun 91/92ponu ja rajatorpan kohdalla myöhemmin ehkä juhani cruisailemassa petikkoon päin? m/

Kirjoitettu

Hämeenlinnantiellä Hollolassa keltanen 2g Camaro mustilla raidoilla tuli vastaan  ;)

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Keltanen 3gen transu tuli vastaan radanvarsitiellä keravan ja korson välissä ~20:15. Ajelin ite punasella 3g camarolla, mutta eihän tuolla pimeessä nää heilutteleeko joku tassua siellä ratin takana.

 

Eniveis hienoa nähdä että muutkin ovat toiveikkaita kesän alkamisen suhteen, ja ovat ottaneet jo ajoon  *clap*

Kirjoitettu

Teeveestä neloselta tuli jokin " Dokumentti" Sexpition messuilta ja satuin vilaisemaan juuri kun oli Amerincan car showssa jakamassa jtn lipukkeita ja taisipa sielä vilahtaa Kerhon osastokin ja täältäkin foorumilta tuttu Isolohko Camaro , jollen aivan väärin katsonut  m/

Kirjoitettu

Teeveestä neloselta tuli jokin " Dokumentti" Sexpition messuilta ja satuin vilaisemaan juuri kun oli Amerincan car showssa jakamassa jtn lipukkeita ja taisipa sielä vilahtaa Kerhon osastokin ja täältäkin foorumilta tuttu Isolohko Camaro , jollen aivan väärin katsonut  m/

\m/

Kirjoitettu

turun keskustas 98+ camaro tumman sininen, valkonen raita keskel ja tuning takavalot  :P

Kirjoitettu

Käviin tallilla tänään,

siell oli hopian värinen 1. Gen SS camaro

oma oli haudattu veneiden keskelle, että ei edes konepeltiä

voinu avata(olisin mitannu läppärungon halkaisijan),

noh ens viikolla pääsen käsiksi autoon, ;D ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...