Jump to content

F-BODYJA näkynyt?


carita

Recommended Posts

Kirjoitettu

eilen turun yössä pöristeli oranssi noin vm 1970 camaro ja oli komeet äänet!  \m/ \m/

Kirjoitettu

Oulussa peltolassa lähes joka päivä valkoinen 3gen camaro jossa alahelmat kultaiset, on jopa samalla parkkipaikalla  m/ Kerholaisia?? tarroja ei ainakaan autossa näkyny  ::)

Kirjoitettu

Seinäjoella Rengastien Autotarvikkeen pihassa musta 4G Camaro , corveten palloilla ja muhkealla takasiivellä . Onko Foorumilaisen ?  m/

Kirjoitettu

Bongattu punanen 3 gen birdi Kangasalan keskustassa tänään, samassa paikassa musta 3 gen Camaro ja Ruutanaan vievällä tiellä punanen 3 gen avo-Camaro.

Kirjoitettu

Oulussa Laanilassa eilen kuuden jälkeen musta 3-gen camaro, oliskohan ollu uus tapaus Ouluun

Kirjoitettu

Tuliko 98Camu eilen vastaan Sahalahdentiellä?

Ja tänään näky aamulla Lahdentiellä musta 3 gen Camaro.

Ja Kangasalan Essolla oli muistaakseni vihree 2 genneri. Joku muukin oli vielä jossain joskus mut en muista enää mikä ja missä.

Kirjoitettu

Joku muukin oli vielä jossain joskus mut en muista enää mikä ja missä.

  ;D  m/
Kirjoitettu

Tuliko 98Camu eilen vastaan Sahalahdentiellä?

Ja tänään näky aamulla Lahdentiellä musta 3 gen Camaro.

Ja Kangasalan Essolla oli muistaakseni vihree 2 genneri. Joku muukin oli vielä jossain joskus mut en muista enää mikä ja missä.

Kyllä mä to Sahalahdessa kävin.

Kirjoitettu

Karakallio-Lähderanta alueella avo 4gen camu hopea mustatraidat *clap*

Kirjoitettu

Karakallio-Lähderanta alueella avo 4gen camu hopea mustatraidat *clap*

 

Kävellenkö olit liikkeellä ?

 

Kirjoitettu

Kyllä mä to Sahalahdessa kävin.

Joo mä morjestinkin sulle, ku oletin että se oli sä, mut olin Mazdalla niin et varmaan huomannu.

Kirjoitettu

Joo mä morjestinkin sulle, ku oletin että se oli sä, mut olin Mazdalla niin et varmaan huomannu.

No joo, enhän mä taas mitään nähnyt  ;D

Kirjoitettu

tänään noin kahden maissa Oulun keskustassa punainen 3g camaro (Soppa?), punainen 4g pontiac ja sitten vielä tuli torinrannassa vastaan tummanvihree 4g camaro, lapanen nousi m/

Kirjoitettu

Kävellenkö olit liikkeellä ?

 

Ikkunasta näin ja oon sen aikaisemmin nähnyt lähdiksen valtsun p paikalla :) niin ja nyt iltapäivällä punainen 69 avo fire suomenojalla m/
Kirjoitettu

musta 4.gen (93-97) Camaro,zataman aakkosessa,burtzi  ::)

juu se oli minä! piti käydä ostamassa vähän vappu tarvikkeita m/

Kirjoitettu

juu se oli minä! piti käydä ostamassa vähän vappu tarvikkeita m/

sulla on maadoitusvikaa takavalois,kun painat jarrua,vasemmalta sammuu kaikki valot  :o

Kirjoitettu

sulla on maadoitusvikaa takavalois,kun painat jarrua,vasemmalta sammuu kaikki valot  :o

joo, joku siinä vissiin on, pitää yrittää saada ne valot skulaa ennen kun meen katsastaa sen tänään töitten jälkeen  :P

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...