Chonder Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2010 eilen turun yössä pöristeli oranssi noin vm 1970 camaro ja oli komeet äänet! \
Nupa Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2010 Sarita bongattu natsi-siWan valoissa...
Sarita Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2010 Sarita bongattu natsi-siWan valoissa... Tunnustan!
Kole Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2010 Tuusulassa tuli vastaan hopeinen 2gen trans am
repa Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2010 Musta 3G camaro Äyritie 8 edessä tänään klo 17:00
Hietala81 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2010 Oulussa peltolassa lähes joka päivä valkoinen 3gen camaro jossa alahelmat kultaiset, on jopa samalla parkkipaikalla Kerholaisia?? tarroja ei ainakaan autossa näkyny
_j00na_ Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2010 Seinäjoella Rengastien Autotarvikkeen pihassa musta 4G Camaro , corveten palloilla ja muhkealla takasiivellä . Onko Foorumilaisen ?
Lady Firebird Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2010 Bongattu punanen 3 gen birdi Kangasalan keskustassa tänään, samassa paikassa musta 3 gen Camaro ja Ruutanaan vievällä tiellä punanen 3 gen avo-Camaro.
F350 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2010 Oulussa Laanilassa eilen kuuden jälkeen musta 3-gen camaro, oliskohan ollu uus tapaus Ouluun
Chevy Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2010 musta 4.gen (93-97) Camaro,zataman aakkosessa,burtzi
Lady Firebird Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2010 Tuliko 98Camu eilen vastaan Sahalahdentiellä? Ja tänään näky aamulla Lahdentiellä musta 3 gen Camaro. Ja Kangasalan Essolla oli muistaakseni vihree 2 genneri. Joku muukin oli vielä jossain joskus mut en muista enää mikä ja missä.
set28 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2010 Joku muukin oli vielä jossain joskus mut en muista enää mikä ja missä.
HFB Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2010 mikkelin keskustassa musta 3gen camaro, saattoi olla irokki
98Camu Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2010 Tuliko 98Camu eilen vastaan Sahalahdentiellä? Ja tänään näky aamulla Lahdentiellä musta 3 gen Camaro. Ja Kangasalan Essolla oli muistaakseni vihree 2 genneri. Joku muukin oli vielä jossain joskus mut en muista enää mikä ja missä. Kyllä mä to Sahalahdessa kävin.
gmc63 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2010 Karakallio-Lähderanta alueella avo 4gen camu hopea mustatraidat
Senior Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2010 Karakallio-Lähderanta alueella avo 4gen camu hopea mustatraidat Kävellenkö olit liikkeellä ?
repa Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2010 Kehä kolmosella avo camaro ilman kattoa ja kilpeä.
Lady Firebird Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2010 Kyllä mä to Sahalahdessa kävin. Joo mä morjestinkin sulle, ku oletin että se oli sä, mut olin Mazdalla niin et varmaan huomannu.
98Camu Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2010 Joo mä morjestinkin sulle, ku oletin että se oli sä, mut olin Mazdalla niin et varmaan huomannu. No joo, enhän mä taas mitään nähnyt
F350 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2010 tänään noin kahden maissa Oulun keskustassa punainen 3g camaro (Soppa?), punainen 4g pontiac ja sitten vielä tuli torinrannassa vastaan tummanvihree 4g camaro, lapanen nousi
gmc63 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2010 Kävellenkö olit liikkeellä ? Ikkunasta näin ja oon sen aikaisemmin nähnyt lähdiksen valtsun p paikalla niin ja nyt iltapäivällä punainen 69 avo fire suomenojalla
burzi Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2010 musta 4.gen (93-97) Camaro,zataman aakkosessa,burtzi juu se oli minä! piti käydä ostamassa vähän vappu tarvikkeita
Chevy Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2010 juu se oli minä! piti käydä ostamassa vähän vappu tarvikkeita sulla on maadoitusvikaa takavalois,kun painat jarrua,vasemmalta sammuu kaikki valot
burzi Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2010 sulla on maadoitusvikaa takavalois,kun painat jarrua,vasemmalta sammuu kaikki valot joo, joku siinä vissiin on, pitää yrittää saada ne valot skulaa ennen kun meen katsastaa sen tänään töitten jälkeen
F350 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2010 Ruskossa musta 4g Pontiac Kuusamoon päin
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään