Jump to content

F-BODYJA näkynyt?


carita

Recommended Posts

Kirjoitettu

5gen viinipunaine camaro tuli äsken Laitilan keskustassa vastaan.

Kirjoitettu

Gemsun ponu bongattu tänään meidän portin edessä, sanoo juniori (piti oikein soittaa mulle töihin)  m/

Joo kävin heittämässä ton jäsen r:n melkeen naapurin himaan ja sit asentelin sen takaluukuntiivisteen minkä TEX toi tänään :) niin joo kaveri oli mukana kun sille tuli joku siirtopumppu tsydeemi tohon suburbaniin :)
Kirjoitettu

musta 4gen facelift camaro duunipaikan pihalla herttoniemessä (Planmeca)

Kirjoitettu

Musta 5gen Camaro nähty Valkeakoskella lauantaina (tai sunnuntaina). Aika retee peli.

Kirjoitettu

punanen 4g transu veti hunajakennovaloin Kuitinmäen ostarin ohi n.klo 12.00 ja

hetki sen jälkeen punanen 4g camraati, m/

Kirjoitettu

turussa hämeenkadulla hopia 4g birdi ja viereisellä kaistalla musta/kulta 3g birdi

Kirjoitettu

Eilen lappeenrannassa motonetin edessä punainen 3gen targa camaro kullanvärisillä originaaleilla

vanteilla ja hetkeä aiemmin mälkiän sillalla musta matalahko 3g camaro.

Kirjoitettu

Kukas morjesti punaisesta F-Bodystä aamusella Kustavintiellä mulle?

Tunnistit varmasti koska betoniautolle morjestelit  m/

Kirjoitettu

Kukas morjesti punaisesta F-Bodystä aamusella Kustavintiellä mulle?

Tunnistit varmasti koska betoniautolle morjestelit  m/

mut sähän oot julkkis. ;D

Kirjoitettu

Tämä on hieno  m/

 

Ennenkin näkynyt naapurustossa parkissa.

harm-camaro.jpeg}

Kirjoitettu

Musta 5gen Camaro (rek. GM-10) parkissa Kabbölen rannassa...niin ja sehän on nykyään Loviisaa.

 

HIENO  :P :P :P :P :P :P

Kirjoitettu

Musta 5gen Camaro (rek. GM-10) parkissa Kabbölen rannassa...niin ja sehän on nykyään Loviisaa.

 

HIENO  :P :P :P :P :P :P

 

Kuutoskone  m-

 

Hienojahan ne on kaikki  ;)

Kirjoitettu

Kuutoskone  m-

 

Hienojahan ne on kaikki  ;)

6 on mutkissa tutkitusti nopeempi ;)

Kirjoitettu

metallin harmaa? 4g kamraato kehä3 petikossa, KOS-xxx

CamaroLS1 m/

Kirjoitettu

metallin harmaa? 4g kamraato kehä3 petikossa, KOS-xxx

Jep,moposportista kävin hakemassa K&N filsun puhdistus aineen ja öljyn  m/

Kirjoitettu

Jep,moposportista kävin hakemassa K&N filsun puhdistus aineen ja öljyn  m/

hätänen  oli veto ramppiin, meinasko mennä pitkäks, :W :W

Kirjoitettu

hätänen  oli veto ramppiin, meinasko mennä pitkäks, :W :W

Ehkä vähäsen  :W Tulee liikuttua sen verran vähän tuolla suunnalla.

En kyllä toista f-bodya nähnyt?Taisit olla liikenteessä jollain muulla?

Kirjoitettu

Ehkä vähäsen  :W Tulee liikuttua sen verran vähän tuolla suunnalla.

En kyllä toista f-bodya nähnyt?Taisit olla liikenteessä jollain muulla?

tulin perässä mustalla käyttiksellä, :W

Kirjoitettu

Presidentin Camaro nähty  ;)

 

ethän kiusannu sitä ettei tuu pahapäiseks... enää enempää ;)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...