ratskin Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2010 HÄ onks Tarjalla Camaro höh, ei toki Tarja vaan Mikaeela, ;D
Cosa Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2010 Neljän aikoihin Riihikallion kohdalla Hkiin päin musta 4gen SS(-look) avo ja heti perään vihreä 4 gen Firebird
HFB Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2010 ethän kiusannu sitä ettei tuu pahapäiseks... enää enempää en toki, katoin vaan heti kun kurvasin pihaan että perkeles, onpa tutun näkönen 4gen. HÄ onks Tarjalla Camaro Ei se pressa vaan tää "president of the united f-bodies of Finland"
letkume Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2010 "united f-bodies of Finland" UFF ?
HFB Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2010 UFF ? siinä vois myös olla nimi kerhollemme jos sitä joku olis vaihtamassa "uffe" vaan kavereiden kesken
Chonder Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2010 Kukas morjesti punaisesta F-Bodystä aamusella Kustavintiellä mulle? Tunnistit varmasti koska betoniautolle morjestelit
Mika Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2010 Joku hetki sitten näin kaverin tallissa avo -67 Firebirdin
Soppa Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2010 Sunnuntai-iltana Oulun moottoritiellä piti hierasta silmiään kun oli koko maan halki ajanut ja vastaan tuli valkonen 5gen Camaro.
ratskin Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2010 Sunnuntai-iltana Oulun moottoritiellä piti hierasta silmiään kun oli koko maan halki ajanut ja vastaan tuli valkonen 5gen Camaro. varmaanni joku roottalaisilla kilvillä,
burzi Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2010 loviisassa saltbodenin parkkipaikalla keskiviiko iltapäivällä bongattu musta 5gen camaro rekkari GM-XX
carita Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2010 loviisassa saltbodenin parkkipaikalla keskiviiko iltapäivällä bongattu musta 5gen camaro rekkari GM-XX Laivasillan comero jonka bongasit on siis se Porvoolainen kutvonen -edit- "Saltbodan"
Lady Firebird Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2010 Diore´s Reptile bongattu eilen illalla Tiiriön ABC:llä. Täytyy sanoa ko. auton eka kertaa liikenteessä nähneenä, että äänet oli komiat
burzi Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2010 Laivasillan comero jonka bongasit on siis se Porvoolainen kutvonen -edit- "Saltbodan" ok, mä oon aina luullut että se on saltboden
rokzetä Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2010 punkunpunanen 4 transu cabrilotet e12 tiällä riksussa.ei näyttäny tutulta.
camaro iroc Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2010 Tuurissa perjantai-iltana/-yönä ajeli tumma 3gen f-body. Oli sen verran hämärää ja f-body kaukana, etten nähnyt kumpi versio oli kyseessä. Mutta kasikone oli ainakin!
IrocRocks Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2010 Kuutostiellä Joutsenon tienoilla viinipunainen, hieman raihnainen 3g pontiac firebird.
Sarita Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2010 Daybreakers -leffassa hieno 2. gen. TA!
F350 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2010 JoukoY pongattu eilen neljän maissa Laanilan kohdalla ajelemassa Kuusamoon päin.
TomiV Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2010 Eilen Laitilassa tuli liikennevaloissa(paikan ainoot liikkenvalot) 3gen Trans Am miun taane ukin suunnasta.
Sarita Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2010 3. gen pun camaro Hyrylässä, nyt. En minä.
AJ Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2010 Chevy bongattu kehä ykkösellä malmin kohdalla
ratskin Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2010 Chevy bongattu kehä ykkösellä malmin kohdalla nostiko keskisormen ikkunasta, ;D
AJ Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2010 nostiko keskisormen ikkunasta, ;D Kyllä, molemmilla käsillä näytti
ratskin Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2010 Kyllä, molemmilla käsillä näytti jee, ;D
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään