Jump to content

F-BODYJA näkynyt?


carita

Recommended Posts

Kirjoitettu

HÄ  ??? onks Tarjalla Camaro  :o

höh, ei toki  Tarja vaan Mikaeela, ;D ;D

Kirjoitettu

Neljän aikoihin Riihikallion kohdalla Hkiin päin musta 4gen SS(-look) avo ja heti perään vihreä 4 gen Firebird  m/

Kirjoitettu

ethän kiusannu sitä ettei tuu pahapäiseks... enää enempää ;)

en toki, katoin vaan heti kun kurvasin pihaan että perkeles, onpa tutun näkönen 4gen.  :)

 

HÄ  ??? onks Tarjalla Camaro  :o

Ei se pressa vaan tää "president of the united f-bodies of Finland"

Kirjoitettu

UFF ?

siinä vois myös olla nimi kerhollemme jos sitä joku olis vaihtamassa  ;D "uffe" vaan kavereiden kesken

Kirjoitettu

Kukas morjesti punaisesta F-Bodystä aamusella Kustavintiellä mulle?

Tunnistit varmasti koska betoniautolle morjestelit  m/

:W

Kirjoitettu

Sunnuntai-iltana Oulun moottoritiellä piti hierasta silmiään kun oli koko maan halki ajanut ja vastaan tuli valkonen 5gen Camaro.

Kirjoitettu

Sunnuntai-iltana Oulun moottoritiellä piti hierasta silmiään kun oli koko maan halki ajanut ja vastaan tuli valkonen 5gen Camaro.

varmaanni joku roottalaisilla kilvillä, :W

Kirjoitettu

loviisassa saltbodenin parkkipaikalla keskiviiko iltapäivällä bongattu musta 5gen camaro rekkari GM-XX  8)

Kirjoitettu

loviisassa saltbodenin parkkipaikalla keskiviiko iltapäivällä bongattu musta 5gen camaro rekkari GM-XX   8)

Laivasillan comero jonka bongasit on siis se Porvoolainen kutvonen m/

 

-edit- "Saltbodan" ;)

Kirjoitettu

Diore´s Reptile bongattu eilen illalla Tiiriön ABC:llä. Täytyy sanoa ko. auton eka kertaa liikenteessä nähneenä, että äänet oli komiat  m/

Kirjoitettu

Laivasillan comero jonka bongasit on siis se Porvoolainen kutvonen m/

 

-edit- "Saltbodan" ;)

 

ok, mä oon aina luullut että se on saltboden  ;D

Kirjoitettu

punkunpunanen 4 transu cabrilotet  ::) e12 tiällä riksussa.ei näyttäny tutulta.

Kirjoitettu

Tuurissa perjantai-iltana/-yönä ajeli tumma 3gen f-body. Oli sen verran hämärää ja f-body kaukana, etten nähnyt kumpi versio oli kyseessä. Mutta kasikone oli ainakin! ;)

Kirjoitettu

Kuutostiellä Joutsenon tienoilla viinipunainen, hieman raihnainen 3g pontiac firebird.

Kirjoitettu

JoukoY pongattu eilen neljän maissa Laanilan kohdalla ajelemassa Kuusamoon päin.

Kirjoitettu

Eilen Laitilassa tuli liikennevaloissa(paikan ainoot liikkenvalot) 3gen Trans Am miun taane ukin suunnasta.

Kirjoitettu

Chevy bongattu kehä ykkösellä malmin kohdalla  8)

nostiko keskisormen ikkunasta, ;D ;D

Kirjoitettu

nostiko keskisormen ikkunasta, ;D ;D

Kyllä, molemmilla käsillä näytti  ;D  ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...