Kole Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2010 Diore bongattu siinä 5 aikaan iltapäiväl ristikiven teollisuus alueella.
Risteri Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2010 Sellon parkkitalossa musta 4gen camaro puoli seitsämän aikaan.
Cosa Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2010 Ex. vellun TA nähty Sörkan rantatiellä puol ysin jälkeen.
TomiV Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2010 Tänään tuli Säkyläs Kmarketin pihalla musta 3gen lintu viereen. Edelbrock tekstit takasivulla.
jussih Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2010 Punainen 3gen pontiac nähty torstaina motonetin pihalla oulussa.
Darkie Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2010 melkeen kerkesin ottamaan kuvan vastaan tulleesta Camarosta. Se on ilkeetä ku ei koskaan ehi ottaa kuvaa Pitäs olla kamera kojelaudalla ja automaattinen "hienon auton tunnistin" siinä ...ristiriita tulis siinä, et mikä on hieno auto kenenki mielest.
Cosa Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2010 Lauantaina oltiin matkalla Porvooseen ja melkeen kerkesin ottamaan kuvan vastaan tulleesta Camarosta. Tai kerkesin kyllä kuvan ottamaan, mutta siinä ei näy kuin puolikas autoa. Chevyhän se siinä
Cosa Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2010 Tänään Kehän Autokatsastuksen pihalla komea musta 4gen TA ja iloinen omistaja paperinippu kädessä
Chevy Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2010 Chevyhän se siinä melkeen kerkesin ottamaan kuvan muistelen,että nostelin lapasta jollekkin
repa Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2010 :omuistelen,että nostelin lapasta jollekkin Joo, kun vähän valottaa, niin huomaa selvästi, että lapa pystyssä
balez Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2010 Joo, kun vähän valottaa, niin huomaa selvästi, että lapa pystyssä chevyn perus tervehdys..
repa Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2010 no voi prkl teidän kanssa Peukku pystyssä...
ratskin Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2010 no voi prkl teidän kanssa no ne veijareita, ;D *clap*
ratskin Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2010 Suomenojan Bauhaussin parkissa 4g avo kamraati,Sparcon istuimilla,
Senior Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2010 Tänään Kehän Autokatsastuksen pihalla komea musta 4gen TA ja iloinen omistaja paperinippu kädessä Toni ?
Guest Jake77 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2010 Tais olla himoksella sekä yläpuolisessa että alapuolisessa mökissä 2gen camarot...
Chevy Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2010 musta 98+ Camu,Ritokallionteillä Munkassa
carita Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2010 Lauantaina Porvoossa tein toisenkin hienon kuvauksen autosta. Tällä kertaa hieman vanhempi SS Camaro, ehkä 69. Oltiin justiin syömässä vanhan kaupungin alueella, kun yllättäen terassin vierestä kurvasi hopeanvärinen avo SS Camaro. Toi on JP:n 68, 350cid. Myynnissä Auto Expertillä Tuusulassa, mutta Autoparatiisin omistuksessa
Antti Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2010 Sunnuntaina itäkeskuksesta kohti keskustaa näkyi oranssi 5gen Camaro. Komeet soundit!
repa Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2010 musta 98+ Camu,Ritokallionteillä Munkassa rouva r kuittaa... Perui puheensa, oli eilen Munkassa ...naiset
Mika Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2010 Oulussa näkyi noin klo.15.00 hujakoilla lähtevän Puuilon pihasta ~ -91 punainen Firebird Komeat saundit lähti putkista
repa Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2010 Gemsun ponu bongattu tänään meidän portin edessä, sanoo juniori (piti oikein soittaa mulle töihin)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään