Jump to content

F-BODYJA näkynyt?


carita

Recommended Posts

Kirjoitettu

Diore bongattu siinä 5 aikaan iltapäiväl ristikiven teollisuus alueella.

Kirjoitettu

Sellon parkkitalossa musta 4gen camaro puoli seitsämän aikaan.

Kirjoitettu

Tänään tuli Säkyläs Kmarketin pihalla musta 3gen lintu viereen. Edelbrock tekstit takasivulla.

Kirjoitettu

Punainen 3gen pontiac nähty torstaina motonetin pihalla oulussa.

Kirjoitettu

melkeen kerkesin ottamaan kuvan vastaan tulleesta Camarosta.

Se on ilkeetä ku ei koskaan ehi ottaa kuvaa :)

Pitäs olla kamera kojelaudalla ja automaattinen "hienon auton tunnistin" siinä :D ;D

...ristiriita tulis siinä, et mikä on hieno auto kenenki mielest.

Kirjoitettu

Lauantaina oltiin matkalla Porvooseen ja melkeen kerkesin ottamaan kuvan vastaan tulleesta Camarosta. Tai kerkesin kyllä kuvan ottamaan, mutta siinä ei näy kuin puolikas autoa.

 

Chevyhän se siinä  :)

Kirjoitettu

Tänään Kehän Autokatsastuksen pihalla komea musta 4gen TA ja iloinen omistaja paperinippu kädessä  :)

Kirjoitettu

Chevyhän se siinä  :)

:o

melkeen kerkesin ottamaan kuvan

muistelen,että nostelin lapasta jollekkin  ::)

Kirjoitettu

:omuistelen,että nostelin lapasta jollekkin  ::)

Joo, kun vähän valottaa, niin huomaa selvästi, että lapa pystyssä  ;D

Vastaantulija_Porvoontiella_valotettuna.jpg}

Kirjoitettu

Joo, kun vähän valottaa, niin huomaa selvästi, että lapa pystyssä  ;D

chevyn perus tervehdys.. ;D

Kirjoitettu

Suomenojan Bauhaussin parkissa 4g avo kamraati,Sparcon istuimilla, m/

Kirjoitettu

Tänään Kehän Autokatsastuksen pihalla komea musta 4gen TA ja iloinen omistaja paperinippu kädessä  :)

 

Toni ?  ::)

 

Kirjoitettu

Tais olla himoksella sekä yläpuolisessa että alapuolisessa mökissä 2gen camarot... :W

Kirjoitettu

Lauantaina Porvoossa tein toisenkin hienon kuvauksen autosta. Tällä kertaa hieman vanhempi SS Camaro, ehkä 69. Oltiin justiin syömässä vanhan kaupungin alueella, kun yllättäen terassin vierestä kurvasi hopeanvärinen avo SS Camaro.

Toi on JP:n 68, 350cid. Myynnissä Auto Expertillä Tuusulassa, mutta Autoparatiisin omistuksessa m/

Kirjoitettu

Sunnuntaina itäkeskuksesta kohti keskustaa näkyi oranssi 5gen Camaro. Komeet soundit! 8)

Kirjoitettu

musta 98+ Camu,Ritokallionteillä Munkassa

rouva r kuittaa...

 

Perui puheensa, oli eilen Munkassa  ::)    ...naiset  :W

Kirjoitettu

 

Oulussa näkyi noin klo.15.00 hujakoilla lähtevän Puuilon pihasta ~ -91 punainen Firebird  m/ Komeat saundit lähti putkista  8)

Kirjoitettu

Gemsun ponu bongattu tänään meidän portin edessä, sanoo juniori (piti oikein soittaa mulle töihin)  m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...