Jump to content

F-BODYJA näkynyt?

carita

Recommended Posts

4 gennerin valkonen Camaro, mun muistaakseni, eilen about näihin aikoihin Juvan kohalla 5. tiellä.

En hiffannu morjenstaa :)

Kuka kehtaa myöntää että on jättänyt autonsa Varkauden Fixuksen eteen? :)

Musta 3 genneri Pontiac, ajettiin ohi 13:30 aikoihin.

Eilen about kolmen neljän mais raumalla 8-tiellä siltatyömään kohalla tuli punane 4gen camaro vastaan.

Oliko Camaron vai pösön keulalla? Tuommoinen majaili viime syksynä isoarontiellä..

Oliko Camaron vai pösön keulalla? Tuommoinen majaili viime syksynä isoarontiellä..

Siis 4 gen alkupään keula siinä oli.. Kumpi se sitte onkaan  ;D

Kuka kehtaa myöntää että on jättänyt autonsa Varkauden Fixuksen eteen? :)

Musta 3 genneri Pontiac, ajettiin ohi 13:30 aikoihin.

mä näin sen eilen kans siinä päivällä joskus klo 15 aikaan m/.mä arvelin että se on myynnissä kun siinä oli vähän aikaa sit autoliike niissä tiloissa,pälyilin äkkiä etuikkunaa että onko hintalappua ;D.maanantai iltana kiertotiellä varkaudessa illalla kaheksan aikoihin tais sama auto ajella vastaan.

Musta 4gen Pontiac tuli taas vastaan ku oltiin väärällä autolla liikenteessä :)

Latukadulta käänty Relanderinkadulle. Oltiin liikenteessä sähkönsinisellä Civicillä.

Eilen Oulussa laanilassa tuli punainen 3gen camaro JX.-... ei käpälä yrittänytkään nousta vaikka oltiin suoraan vastapuolilla risteystä nokikkain. :-[ Vai oliko niin ettei vetelle käpälä nouse. :W

oli  ;D  tai ne eivät ainakaan moikkaile

Ok täytyy seuraaavan kerran vetellä ajelee ja näkee F-bodeja, niin katsoa niitä kuin halpaa makkaraa. m/

Ok täytyy seuraaavan kerran vetellä ajelee ja näkee F-bodeja, niin katsoa niitä kuin halpaa makkaraa. m/

Tai toisinpäin  m/

kai noi harrastajat kyllä moikkaavatkin, mut sit on näitä nousukkaita ja iskänpikkulippispäitä joilta ei ei lapa nouse eikä oo niin tarviskaan :)

kai noi harrastajat kyllä moikkaavatkin, mut sit on näitä nousukkaita ja iskänpikkulippispäitä joilta ei ei lapa nouse eikä oo niin tarviskaan :)

Ja ei se paljoa vaadi se lapasen nostaminen ja hyvämieli jää. m/ Muistaakseni joskus tästä oli keskustelua että Vette miehet ei nostelele F-bodyille ja toisinpäin. Itse ainakin aion oulun seudulla moikkailla vaikka ei f bodya olekkaan enää.