Jump to content

F-BODYJA näkynyt?


carita

Recommended Posts

Kirjoitettu

Äsken (klo.20.15) meni Ouluun päin Muhoksella Tyrnäväntien risteyksen kohdalla punainen 3rd gen Firebird Formula, jossa oli räyhäkkäät äänet  m/ *clap* Lieneekö F350 käynyt f-bodylla mökillä  ::)

 

Itse ajelin ajokilla kärry perässä  :W

Joo, mökiltä tulossa.
Kirjoitettu

Balez taisi tänään ajella hyvinkäälle päin m/

kyllä  m/

Kirjoitettu

mut pelästy hyvinkään sudittajaa senverran et pysähty nurmijärvelle ;D, kirkonkylässä päivällä hopeinen mustalla rätillä varustettu 98+ trans am.

Kirjoitettu

keltainen pörssi.. -94 firebirdi.. pyynti 59k€

varmaanni erikoinen peli,  ;D ;D

Kirjoitettu

ahdettu "Mika Salo malli" oranssi 5.gen,Hertsikassa

oliko eestin vai tullin kilvissa ;)

Kirjoitettu

oliko eestin vai tullin kilvissa ;)

en nähnyt niin tarkkaan,oli puskaa välissä

Kirjoitettu

en nähnyt niin tarkkaan,oli puskaa välissä

Arvaa vaan iskeekö seni-ori tuohon kiinni  ::) ;D

Kirjoitettu

musta 4geni camaro tikkurilan liepeillä.. tais olla burzi

Kirjoitettu

musta 4geni camaro tikkurilan liepeillä.. tais olla burzi

juu, se oli minä! sulla tais renkailla olla vähän pito vaikeuksia  ;D

Kirjoitettu

juu, se oli minä! sulla tais renkailla olla vähän pito vaikeuksia  ;D

kokeilin vaan sutiiko se vauhdista miten.. asfaltti oli kumminkin suht kuiva sillä kohti.. sutihan se  ;D

Kirjoitettu

juu, se oli minä! sulla tais renkailla olla vähän pito vaikeuksia  ;D

 

sulla taitaa olla manuaali tai vähän enemmän potkua  :D ??

Kirjoitettu

sulla taitaa olla manuaali tai vähän enemmän potkua  :D ??

baletzilla on kyllä tomaattti, 2400 stallion, ;D

Kirjoitettu

baletzilla on kyllä tomaattti, 2400 stallion, ;D

Sillä on vaan huonot renkaat...
Kirjoitettu

Sillä on vaan huonot renkaat...

noh, niin mullaki, ajettiien molemmat 14,2 Kiikalassa,  :W

Kirjoitettu

sulla taitaa olla manuaali tai vähän enemmän potkua  :D ??

unohda noiden jätkien apinointi.. automaatti ja 350 tpi.. mutta nyt on säädetty ja tänään kiikalaan kokeilee, ainakin tuntuu sutivan leikiten  m/

Kirjoitettu

Punanen 4g- transami JYM-xx espoonlahden urheilupuiston parkissa \m/

Kirjoitettu

Musta 3 gen Camaro Vantaan Hakkilassa Jokiniementiellä aamulla puoli seitsemän aikaan. Käsikin sieltä näytti nousevan  m/

Kirjoitettu

Musta 3 gen Camaro Vantaan Hakkilassa Jokiniementiellä aamulla puoli seitsemän aikaan. Käsikin sieltä näytti nousevan  m/

'

 

jep! minähän se siellä olin. m/

Kirjoitettu

unohda noiden jätkien apinointi.. automaatti ja 350 tpi.. mutta nyt on säädetty ja tänään kiikalaan kokeilee, ainakin tuntuu sutivan leikiten  m/

ok  ;D

Kirjoitettu

Keltainen 3g Camaro oli Hankasalmen Autosähkön pihassa 2 aikoihin. Komia oli.  :D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...