F350 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2010 Äsken (klo.20.15) meni Ouluun päin Muhoksella Tyrnäväntien risteyksen kohdalla punainen 3rd gen Firebird Formula, jossa oli räyhäkkäät äänet Lieneekö F350 käynyt f-bodylla mökillä Itse ajelin ajokilla kärry perässä Joo, mökiltä tulossa.
Kole Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2010 Balez taisi tänään ajella hyvinkäälle päin
balez Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2010 Balez taisi tänään ajella hyvinkäälle päin kyllä
mikke Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2010 mut pelästy hyvinkään sudittajaa senverran et pysähty nurmijärvelle , kirkonkylässä päivällä hopeinen mustalla rätillä varustettu 98+ trans am.
balez Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2010 keltainen pörssi.. -94 firebirdi.. pyynti 59k€
ratskin Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2010 keltainen pörssi.. -94 firebirdi.. pyynti 59k€ varmaanni erikoinen peli, ;D
Chevy Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2010 ahdettu "Mika Salo malli" oranssi 5.gen,Hertsikassa
GTATL Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2010 ahdettu "Mika Salo malli" oranssi 5.gen,Hertsikassa oliko eestin vai tullin kilvissa
Chevy Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2010 oliko eestin vai tullin kilvissa en nähnyt niin tarkkaan,oli puskaa välissä
Nupa Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2010 en nähnyt niin tarkkaan,oli puskaa välissä Arvaa vaan iskeekö seni-ori tuohon kiinni
balez Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2010 musta 4geni camaro tikkurilan liepeillä.. tais olla burzi
burzi Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2010 musta 4geni camaro tikkurilan liepeillä.. tais olla burzi juu, se oli minä! sulla tais renkailla olla vähän pito vaikeuksia
balez Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2010 juu, se oli minä! sulla tais renkailla olla vähän pito vaikeuksia kokeilin vaan sutiiko se vauhdista miten.. asfaltti oli kumminkin suht kuiva sillä kohti.. sutihan se
burzi Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2010 juu, se oli minä! sulla tais renkailla olla vähän pito vaikeuksia sulla taitaa olla manuaali tai vähän enemmän potkua ??
ratskin Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2010 sulla taitaa olla manuaali tai vähän enemmän potkua ?? baletzilla on kyllä tomaattti, 2400 stallion,
repa Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2010 baletzilla on kyllä tomaattti, 2400 stallion, Sillä on vaan huonot renkaat...
GTATL Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2010 Sillä on vaan huonot renkaat... Ja jarrua vasten
ratskin Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2010 Sillä on vaan huonot renkaat... noh, niin mullaki, ajettiien molemmat 14,2 Kiikalassa,
balez Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2010 sulla taitaa olla manuaali tai vähän enemmän potkua ?? unohda noiden jätkien apinointi.. automaatti ja 350 tpi.. mutta nyt on säädetty ja tänään kiikalaan kokeilee, ainakin tuntuu sutivan leikiten
ratskin Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2010 Punanen 4g- transami JYM-xx espoonlahden urheilupuiston parkissa
Rebel Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2010 Musta 3 gen Camaro Vantaan Hakkilassa Jokiniementiellä aamulla puoli seitsemän aikaan. Käsikin sieltä näytti nousevan
pave Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2010 Musta 3 gen Camaro Vantaan Hakkilassa Jokiniementiellä aamulla puoli seitsemän aikaan. Käsikin sieltä näytti nousevan ' jep! minähän se siellä olin.
burzi Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2010 unohda noiden jätkien apinointi.. automaatti ja 350 tpi.. mutta nyt on säädetty ja tänään kiikalaan kokeilee, ainakin tuntuu sutivan leikiten ok
89CamaroRS Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2010 Keltainen 3g Camaro oli Hankasalmen Autosähkön pihassa 2 aikoihin. Komia oli.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään