Jump to content

F-BODYJA näkynyt?


carita

Recommended Posts

Kirjoitettu

en huomannu

 

Näytit silti sentteriä molemmilla käsillä ...

Kirjoitettu

Näytit silti sentteriä molemmilla käsillä ...

 

Varmuuden vuoksi kun kerran Malmin suunnalla liikkuu...  :W

Kirjoitettu

Varmuuden vuoksi kun kerran Malmin suunnalla liikkuu...  :W

 

;D

Kirjoitettu

Tumma 2 gen Camaro Tuusulassa. Kädet heilahtivat molemmista ajoneuvoista, vaikka olin Vetellä  ;)

Kirjoitettu

Tumma 2 gen Camaro Tuusulassa. Kädet heilahtivat molemmista ajoneuvoista, vaikka olin Vetellä  ;)

Pitääkö se pulukka tukkia joka lauseeseen.....  ;D
Kirjoitettu

Pitääkö se pulukka tukkia joka lauseeseen.....  ;D

 

Ihan vaan sun kiusaksi  \m/

Kirjoitettu

Tumma 2 gen Camaro Tuusulassa. Kädet heilahtivat molemmista ajoneuvoista, vaikka olin Vetellä  ;)

ne oliki kerholaisia jotka tuns sut ;D
Kirjoitettu

 

Muhoksella iltapäivällä tänään ajoi vastaan Ouluun päin harmaa 4th gen LS1 Camaro  m/

Kirjoitettu

Ruosteinen valkoinen 3gen fireböördi vuoksenniskan keskustassa Imatralla.

PTHYI! omistajalle kun on päästäny komian pirssin ruostumaan m-

Kirjoitettu

Ruosteinen valkoinen 3gen fireböördi vuoksenniskan keskustassa Imatralla.

PTHYI! omistajalle kun on päästäny komian pirssin ruostumaan m-

mun autokin majaili aikanaan Imatralla.

 

taisi olla tähtihovin sillan luona kun tuli vastaan perstai-iltana tummahkonpunainen 2gen Firebird, en ehtiny moikata kun kesken jutun huomasin kohdalla, hieno oli  m/

Kirjoitettu

nähtävästi Seniori ajeli bempölessä, vanhalla turuntiellä, n. puoli seittemän maissa,

baletzi ehti just alta pois, ettei jää jalkoihin, ;D ;D

Kirjoitettu

nähtävästi Seniori ajeli bempölessä, vanhalla turuntiellä, n. puoli seittemän maissa,

baletzi ehti just alta pois, ettei jää jalkoihin, ;D ;D

 

Enpä ollut minä mutta balezin kannattaa silti väistellä ...  \m/

 

Kirjoitettu

Nähtiinköhän sunnuntaiaamuna Utin ABC:lla nimimerkki "Z 28 convertible -94":n kanssa, kun turinoitiin hetki. Ainakin samanoloinen komean vihreä avo-Camaro näyttäs olevan tuolla projektialueen topicissa samalla nimellä.

Olikohan minulla joku vikana, kun ei saa bensaa kulumaan... ??? Ajelin juuri tuolloin Lpr-Kirkkonummi-Lpr, yhdellä tankillisella ja alle 10l satasella söi. No, tällä kertaa tais olla "vika" vaan oikean jalan vähäisessä käytössä  ;D

Kirjoitettu

Eilen Lahden satamassa punanen 4 gen Camaro ja Sahalahdella Sahramin pihassa sininen 2 gen SS Camaro hopeisilla raidoilla, liekö ollut Jakulepin auto.

Kirjoitettu

Kaarinantiellä 98-02 musta T/A. m/

en ollu minä Turuussa tänään, :W

Kirjoitettu

Diore bongattu aamulla 8 aikaan sulantiellä.

 

tulitko f-bodylla vastaan?jos,niin oon taas missannut  ::)

Kirjoitettu

tulitko f-bodylla vastaan?jos,niin oon taas missannut  ::)

 

Olin kaverin "kansan auton" kyydissä.

Kirjoitettu

Camaro1:n Trans Am tänään päivällä Raahen keskustassa.

Kirjoitettu

mikkeli-juva välillä tumma 3gen camaro ja Juvalla tumma 4gen Camaro  :W

TB:llä vielä kirkkaanpunane 3gen Firebird

Kirjoitettu

Camaro1:n Trans Am tänään päivällä Raahen keskustassa.

Kui myös ;)
Kirjoitettu

 

Äsken (klo.20.15) meni Ouluun päin Muhoksella Tyrnäväntien risteyksen kohdalla punainen 3rd gen Firebird Formula, jossa oli räyhäkkäät äänet  m/ *clap* Lieneekö F350 käynyt f-bodylla mökillä  ::)

 

Itse ajelin ajokilla kärry perässä  :W

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...