Senior Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2010 en huomannu Näytit silti sentteriä molemmilla käsillä ...
TexFinn Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2010 Näytit silti sentteriä molemmilla käsillä ... Varmuuden vuoksi kun kerran Malmin suunnalla liikkuu...
Chevy Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2010 Varmuuden vuoksi kun kerran Malmin suunnalla liikkuu...
Cosa Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2010 Tumma 2 gen Camaro Tuusulassa. Kädet heilahtivat molemmista ajoneuvoista, vaikka olin Vetellä
5.7targa Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2010 Tumma 2 gen Camaro Tuusulassa. Kädet heilahtivat molemmista ajoneuvoista, vaikka olin Vetellä Pitääkö se pulukka tukkia joka lauseeseen.....
Cosa Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2010 Pitääkö se pulukka tukkia joka lauseeseen..... Ihan vaan sun kiusaksi
gmc63 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2010 Tumma 2 gen Camaro Tuusulassa. Kädet heilahtivat molemmista ajoneuvoista, vaikka olin Vetellä ne oliki kerholaisia jotka tuns sut
Mika Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2010 Muhoksella iltapäivällä tänään ajoi vastaan Ouluun päin harmaa 4th gen LS1 Camaro
IrocRocks Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2010 Ruosteinen valkoinen 3gen fireböördi vuoksenniskan keskustassa Imatralla. PTHYI! omistajalle kun on päästäny komian pirssin ruostumaan
HFB Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2010 Ruosteinen valkoinen 3gen fireböördi vuoksenniskan keskustassa Imatralla. PTHYI! omistajalle kun on päästäny komian pirssin ruostumaan mun autokin majaili aikanaan Imatralla. taisi olla tähtihovin sillan luona kun tuli vastaan perstai-iltana tummahkonpunainen 2gen Firebird, en ehtiny moikata kun kesken jutun huomasin kohdalla, hieno oli
ratskin Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2010 nähtävästi Seniori ajeli bempölessä, vanhalla turuntiellä, n. puoli seittemän maissa, baletzi ehti just alta pois, ettei jää jalkoihin, ;D
Senior Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2010 nähtävästi Seniori ajeli bempölessä, vanhalla turuntiellä, n. puoli seittemän maissa, baletzi ehti just alta pois, ettei jää jalkoihin, ;D Enpä ollut minä mutta balezin kannattaa silti väistellä ...
apa Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2010 Nähtiinköhän sunnuntaiaamuna Utin ABC:lla nimimerkki "Z 28 convertible -94":n kanssa, kun turinoitiin hetki. Ainakin samanoloinen komean vihreä avo-Camaro näyttäs olevan tuolla projektialueen topicissa samalla nimellä. Olikohan minulla joku vikana, kun ei saa bensaa kulumaan... Ajelin juuri tuolloin Lpr-Kirkkonummi-Lpr, yhdellä tankillisella ja alle 10l satasella söi. No, tällä kertaa tais olla "vika" vaan oikean jalan vähäisessä käytössä
Lady Firebird Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2010 Eilen Lahden satamassa punanen 4 gen Camaro ja Sahalahdella Sahramin pihassa sininen 2 gen SS Camaro hopeisilla raidoilla, liekö ollut Jakulepin auto.
Cujo Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2010 Jerez bongattu bilteman risteyksessä
Kole Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2010 Diore bongattu aamulla 8 aikaan sulantiellä.
ratskin Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2010 Kaarinantiellä 98-02 musta T/A. en ollu minä Turuussa tänään,
Diore Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2010 Diore bongattu aamulla 8 aikaan sulantiellä. tulitko f-bodylla vastaan?jos,niin oon taas missannut
Kole Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2010 tulitko f-bodylla vastaan?jos,niin oon taas missannut Olin kaverin "kansan auton" kyydissä.
Spertsa Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2010 Camaro1:n Trans Am tänään päivällä Raahen keskustassa.
HFB Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2010 mikkeli-juva välillä tumma 3gen camaro ja Juvalla tumma 4gen Camaro TB:llä vielä kirkkaanpunane 3gen Firebird
camaro1 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2010 Camaro1:n Trans Am tänään päivällä Raahen keskustassa. Kui myös
Mika Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2010 Äsken (klo.20.15) meni Ouluun päin Muhoksella Tyrnäväntien risteyksen kohdalla punainen 3rd gen Firebird Formula, jossa oli räyhäkkäät äänet Lieneekö F350 käynyt f-bodylla mökillä Itse ajelin ajokilla kärry perässä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään