Jump to content

Boxer Speed Day 28.8 Kiikala

Toni

Recommended Posts

• Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• balez

19

• carita

14

• Toni

8

• TomiV

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

sen verran fiilis muuttu tänään ku 6h ropas jollaa että tänne tullaan ajaa kovin tpi aika ever in this club  \m/

Asentelit siis kaasuja...

niinhän me kaikki ;D

nyt on kato sellaset viimehetken ilmaset viritykset että pakko sysää.. ainakin tuntu ihan erilaitteelta ottaa kierroksia ja sutimaan tai sitten laatikko luisti ja öljy haisi  ;D 13.4/166 on tavote täällä slikseillä ... 1.860/60feet  \m/

nyt on kato sellaset viimehetken ilmaset viritykset että pakko sysää.. ainakin tuntu ihan erilaitteelta ottaa kierroksia ja sutimaan tai sitten laatikko luisti ja öljy haisi  ;D 13.4/166 on tavote täällä slikseillä ... 1.860/60feet  \m/

kuulostaa siltä että käytän kesälomastani tämän viikon takajarrujen purkamiseen ja sliksien sovittamiseen \m/ (NOOT!) tai sit vois vaan opetella ajamaan ja toivoa parasta :W

kuulostaa siltä että käytän kesälomastani tämän viikon takajarrujen purkamiseen ja sliksien sovittamiseen \m/ (NOOT!) tai sit vois vaan opetella ajamaan ja toivoa parasta :W

Veikkaisin etta autosta on irroitettu kaikki mika lahtee helposti irti ;D

rupee se asfaltti lämpee kun paan tpi:llä renkaisiin momenttia  \m/

Mä en sitten aio ostaa mitään vessaa mikä ei pärjää edes uudelle camarolle...  eli polje kaasu pohjaan  \m/

Mä en sitten aio ostaa mitään vessaa mikä ei pärjää edes uudelle camarolle...   eli polje kaasu pohjaan  \m/

mun pikkusisko on just päässy pahimmasta pissisvaiheesta yli, se kuulostaa ihan sulta \m/

Mä en sitten aio ostaa mitään vessaa mikä ei pärjää edes uudelle camarolle...   eli polje kaasu pohjaan  \m/

[/quote

Teillä on siis kaupat sovittu pääsiäiselle  \m/