TomiV Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 P*rkele sentää.. Kaveri nukkunu pommiin eikä vastaa puhelimeen. Muuten ei ois mitää mutta auto trailerin pääl ja mä en saa sitä yhdistelmää vetää lain mukaan ja autot on viel kaverin pihas 10km pääs.. V*ITTU!!! Edit: Heräs se sentää ja onneks vaa tunnin myöhäs.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
repa Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 P*rkele sentää.. Kaveri nukkunu pommiin eikä vastaa puhelimeen. Muuten ei ois mitää mutta auto trailerin pääl ja mä en saa sitä yhdistelmää vetää lain mukaan ja autot on viel kaverin pihas 10km pääs.. V*ITTU!!! Edit: Heräs se sentää ja onneks vaa tunnin myöhäs.. Taisit huutaa tarpeeksi KOVAAA! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 kyllä se paulin vessa vaan kulkee, lujaa, lujempaaaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
F350 Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 kyllä se paulin vessa vaan kulkee, lujaa, lujempaaaa Koskas tulokset saadaan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carita Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Koskas tulokset saadaan? paletsi on varmaan vieläki onnesta soikeena siellä varikon reunalla . naama oli ku hangon keksi ja naantalin aurinko ku lähettiin (kaikessa hiljaisuudessa takavasemmalle). eli kun kotiutuvat, päivitellään Link to comment Share on other sites More sharing options...
balez Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 no tavote ei toteutunu Link to comment Share on other sites More sharing options...
carita Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 no tavote ei toteutunu öhö öhö Link to comment Share on other sites More sharing options...
balez Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 öhö öhö samikin meni ohi miken parta lähti ja tpi ajo ovet monelta tehokkaammalta.. 60 jalkaset ei onnistunut, 1.9 tuli vaikka 1.8 hain Link to comment Share on other sites More sharing options...
carita Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 samikin meni ohi miken parta lähti ja tpi ajo ovet monelta tehokkaammalta.. 60 jalkaset ei onnistunut, 1.9 tuli vaikka 1.8 hain totta. täytyy se myydä. äkkiä. poispois. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomiV Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Taisit huutaa tarpeeksi KOVAAA! Kyllä!! Huuto kuulu 10km päähän kommeesti Link to comment Share on other sites More sharing options...
carita Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 60 jalkaset ei onnistunut, 1.9 tuli vaikka 1.8 hain sikäli outo juttu ettei tohon 1.8 taipunut, sähän menit kuin http://www.youtube.com/watch?v=ohC5HfibAmk&feature=player_embedded Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sami J Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Mun tavoite toteutu. Sain yhden onnistuneen lähdön, jossa kaikki pykälät menivät oikeassa järjestyksessä tupaan, ja lähtökään ei mennyt mahdottomaksi sutimiseksi. Ja tietysti tärkein, Balezin ovet lähti. Viimeisissä lähdöissä huomasin koneessa pientä tärinää, eikä kulkukaan ollut niin pirteää. Lopetin leikin siihen, ja lähdin kotiin päin varovasti ajelemaan. 5 kilometriä pääsin ja kilkatus alkoi. Syy: 1.pytyn nostaja paskana, työntanko tietysti irti, keinu melkein irti ja sorvaantunut käyttökelvottomaksi. Kotiin kumminkin pääsin ajamalla, kun otin nuo "ylimääräiset" osat pois. Nyt vahvempaa palikkaa tilaukseen ja ajokausi oli tässä. Onneks koko talviaikaa kerrata Kiikalan tapahtumia hitaammalle Ponu kuskille. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carita Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Mun tavoite toteutu. Sain yhden onnistuneen lähdön, jossa kaikki pykälät menivät oikeassa järjestyksessä tupaan, ja lähtökään ei mennyt mahdottomaksi sutimiseksi. Ja tietysti tärkein, Balezin ovet lähti. Viimeisissä lähdöissä huomasin koneessa pientä tärinää, eikä kulkukaan ollut niin pirteää. Lopetin leikin siihen, ja lähdin kotiin päin varovasti ajelemaan. 5 kilometriä pääsin ja kilkatus alkoi. ihmettelin jo aiemmin sitä metkaa rallatusta sieltä keulilta, mut luulin et se on se putki runkoa vasten-juttu mistä oli viimeks puhetta Onneks koko talviaikaa kerrata Kiikalan tapahtumia hitaammalle Ponu kuskille. \ Link to comment Share on other sites More sharing options...
KKOSKINEN Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Kuvaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KKOSKINEN Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 + Link to comment Share on other sites More sharing options...
KKOSKINEN Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 + Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 + toi ramones soitti kyllä hyvin Link to comment Share on other sites More sharing options...
balez Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 13,5.. ihan kohtuu menoa 280hp Link to comment Share on other sites More sharing options...
balez Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Mun tavoite toteutu. Sain yhden onnistuneen lähdön, jossa kaikki pykälät menivät oikeassa järjestyksessä tupaan, ja lähtökään ei mennyt mahdottomaksi sutimiseksi. Ja tietysti tärkein, Balezin ovet lähti. myönnän olit nopeampi.. mutta jos katotaan että ollaan ajettu periaatteessa 8kertaa vastaikkain ja oon voittanut niistä 7.. niin tota tota toi yks hyvä aika ei ole onni ja autuus.. tosin nopeampi noteeraus kun mulla ikinä onnittelut siitä mutta siltikin mä ajan taas aamusta kun sä ropaat konetta kasaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 mutta siltikin mä ajan taas aamusta kun sä ropaat konetta kasaan Paree koputtaa puuta tan lapan jalkeen Link to comment Share on other sites More sharing options...
balez Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Paree koputtaa puuta tan lapan jalkeen tein sen jo monesti Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 myönnän olit nopeampi.. mutta jos katotaan että ollaan ajettu periaatteessa 8kertaa vastaikkain ja oon voittanut niistä 7.. niin tota tota toi yks hyvä aika ei ole onni ja autuus.. tosin nopeampi noteeraus kun mulla ikinä onnittelut siitä mutta siltikin mä ajan taas aamusta kun sä ropaat konetta kasaan Eikun se menee just noin, päänahka ja konerikko Pss. tuliko muille deja-vu, bauli ja Zimo pari vuotta sitten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
balez Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Onnitteluni! http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/s040.gif kiitos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts