Jump to content

Pontiac Trans AM 1983

Guest hullu jalmari

Recommended Posts

Guest hullu jalmari
Kirjoitettu

Ei vielä edes projekti, mutta tuleva museoajoneuvo.

- vuoden 1983 Daytona 500 Official Pace Car

- vakio ja alkuperäiskuntoinen

- ajettu 56 900 mailia

- tuotu Sveitsistä

hullu_jalmari_01.jpg}

• Replies 555
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• repa

210

• TexFinn

35

• ratskin

33

• Chevy

28

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Katos prkl  m/ Onko missä kunnossa ?

edit: Ärrä saakeli...luulin että näitä nyt 2 Suomessa  ;D

Kirjoitettu

edit: Ärrä saakeli..

Nimimerkistä ois jo pitäny tietää.. ;D ;D

Kirjoitettu

Mulla olis uudenveroinen Delco Bose, -89 corvetestä, autolla oli ajetty 29k kun vaihdoin typeryyksissäni sen Alpineen...  :-\

Kirjoitettu

Mulla olis uudenveroinen Delco Bose, -89 corvetestä, autolla oli ajetty 29k kun vaihdoin typeryyksissäni sen Alpineen...  :-\

mun oma on halavempi  ;D  8)
Guest hullu jalmari
Kirjoitettu

Laittakaa tiedot ja hinta YV:llä. Pakkohan se reikä on jollain tukkia  m/

Guest hullu jalmari
Kirjoitettu

Tuli vähän siivottua autoa sisältä. Mukavaa puuhaa, löytää kaikennäköistä roinaa...

imurille_oli_kayttoa.JPG}

Guest hullu jalmari
Kirjoitettu

Vielä ei ole tullut vastaan suuria ruostevaurioita.

varapyorakotelo.JPG}

Guest hullu jalmari
Kirjoitettu

Aika epämääräisiä kuvia noi kaksi edellistä...  Ekassa on siis etupenkki ja kun vedin reisituen niin eteen kuin mahdollista, oli siellä roskaa ihan hemmetisti. Tossa kuvanottovaiheessa olin jo kaivanut sormin sieltä ainakin kourallisen perunalastuja tai jotain vastaavaa. Toinen kuva on takaloosterista varapyörätelineen kuoppa. Ei ruostetta, eli hyvä juttu.

Tänään pesin auton ekan kerran ja imuroin samalla sisältä vähän flooraa ja faunaa vähemmäksi.  Laitetaan yksi kuva ihan omalta pihalta ja otettu tänään, eli tuore tilanne.

pestyna_omassa_pihassa.JPG}

Guest hullu jalmari
Kirjoitettu

Noi vanteet on muuten ihan hirveät puhdistaa m-   Ja sovitin vähän kapselia paikalleen: Aivan sairaan RUMAT!    Mutta jos museoon, niin sitten noilla mennään.  Huomasin samalla, että renkaat on tosiaan ihan liian leveät. Oikea rengaskoko on 215/65-15 kun nyt alla on 245/50-15.  Rekisteriotteessa tosin tuo 245/50-15 on ainoana vaihtoehtona, mutta kai ne uskoo auton omia tarroja katsastuksessa.

215-15.JPG}

Guest hullu jalmari
Kirjoitettu

Kaikki tarrat on autossa paikallaan, mitä en pidä yhtään huonona asiana. Osa tarroista on kyllä vähän kärsinyt, saakohan niitä uusia?

hullu_jalmari_02.JPG}

Kirjoitettu

Vielä ei ole tullut vastaan suuria ruostevaurioita.

itellä oli tuolla jonkinverran, ei tosin tarvinnu vielä hitsailla. tonne voi päästä vettä ihan takaluukustakin, kun märän luukun aukasee

mites lattiat etujalkatiloista?

Guest hullu jalmari
Kirjoitettu

itellä oli tuolla jonkinverran, ei tosin tarvinnu vielä hitsailla. tonne voi päästä vettä ihan takaluukustakin, kun märän luukun aukasee

mites lattiat etujalkatiloista?

En aio purkaa sisustaa ennen kun saan auton talliin. Tallissa ensimmäinen työ on purkaa penkit verhoilijalle ja matot pois juuri ruostekartoituksia varten.  Ainakin käteen tuntuu kaikki paikat ihan kuiville, tosin en itse ole ehtinyt sateella edes ajaa. Nytkin heitin pressun päälle yöksi, ettei a) naapurit näe b) sada sisään c) linnut paskanna päälle  Toi seisoo varsin ikävästi kadun varressa nyt, pelottaa, että joku ohi mennessään tekee ilkivaltaa.
Guest hullu jalmari
Kirjoitettu

And Nagasacy, if You ever come to Finland, the front seat is reserved to You m/

Guest hullu jalmari
Kirjoitettu

pukkasin yv:tä

Voi, johan minä olen siihen vastannutkin aikoja sitten  m/    ...  :W
Kirjoitettu

Kaikki tarrat on autossa paikallaan, mitä en pidä yhtään huonona asiana. Osa tarroista on kyllä vähän kärsinyt, saakohan niitä uusia?

nyt vasta huomasin tän kuvan. ouch! nuo umpikapselit on kyl tosiaan hirveet  :-X

uusia tekstitarroja esim saat vaikkapa kun viet tämän vektorilogon johonki mainos/painofirmaan  m/

Guest hullu jalmari
Kirjoitettu

Olikos siinä tämän näköinen tarrasarja? Pace car kitti näköjään tuplaa hinnan mutta löytyy.

http://www.phoenixgraphix.com/transam/1983ta.htm

Tarkoitin tarrasarjalla niitä valmistukseen ja varusteiden käyttöön liittyviä ohjetarroja joita kaikki autot ovat pullollaan.

hullu_jalmari_03.JPG}

Guest hullu jalmari
Kirjoitettu

Kävin pöristelemässä syksyisessä Espoossa.

hullu_jalmari_04.JPG}

Guest hullu jalmari
Kirjoitettu

Laitetaan nyt joka puolelta kuva, ettei Texfinn epäile taas jotain vilunkipeliä  ::)

hullu_jalmari_05.JPG}

Guest hullu jalmari
Kirjoitettu

Ja tunnustan: Oli ihan pakko vähän korjata valotusta valoisampaan suuntaan.  :-[

hullu_jalmari_06.JPG}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...