repa Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2011 kolvi ja tinaa ja kutistemuovisukkaa ja varaat aikaa btw.jatka ensin noita,ettei tarvii nyrkit tuolla reijässä äheltää Tarkemmin katsottuna väreistäkin ainakin suurin osa on ihan samoja...
repa Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2011 Kyyl se siit suttaantuu, tupakkia ja buranaa saattaa vaatia Sulla varmaan on nämä jo tiedos, mutta laitetaan kuitenkin linkki varoiksi. http://www.thirdgen.org/techboard/attachments/car-audio/48467-83-trans-am-factory-chev-1978-current-stereo Nyt on. Kiitos. Pari karvaa jää ilman selitystä tonkin taulukon mukaan, mutta yritän ja erehdyn...
Chevy Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2011 Pari karvaa jää ilman selitystä tonkin taulukon mukaan kummasta,liittimestä vai autonjohdoista
repa Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2011 kummasta,liittimestä vai autonjohdoista Liittimestä: Kaiutinlinjat 8 piuhaa ok. Kuusi muuta: or, ke, pink selviä. Harmaa ? tummanharmaa? tummanharmaa/harmaa?
Chevy Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2011 Harmaa ? tummanharmaa? tummanharmaa/harmaa? harmaa ohut = himmentimeltä ei siinä liittimessä oo ollenkaan tummanharmaata,eikä tummanharmaa/harmaata
repa Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2011 harmaa ohut = himmentimeltä ei siinä liittimessä oo ollenkaan tummanharmaata,eikä tummanharmaa/harmaata Päivänvalossa ja puhdistettuna: tumman ruskea ja musta.
Chevy Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2011 Päivänvalossa ja puhdistettuna: tumman ruskea ja musta. löysitkö niille paikan ru = parkkivalot mu = maa
repa Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2011 Karkasin siivoustalkoista autotallin rauhaan. Nyt olen itse omakätisesti sisäistänyt mitä tarkoittaa "irroita toisella kädellä nopeusmittarin vaijeri mittarista ja vedä sitten mittaristo suoraan ulos". No sehän siis oli just noin helppoa. Kunhan ensin pääsi vähän kurkkaamaan miltä se nopeusmittarivaijerin kiinnitys näyttää livenä. Tähän päästäkseni jouduin irroittamaan muutamia pikkuosia.
repa Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2011 Sitten olikin jo helppo tökätä paksu etusormi oikeaan kohtaan ja hieman tökkästä... Sillähän se irtosi.
Chevy Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2011 Tähän päästäkseni jouduin irroittamaan muutamia pikkuosia. noi penkin kiinn.pultit on sitten kivoja selän tai polven alla
repa Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2011 Sitten voisikin alkaa laatia pikkuista listan tynkää tämän sesongin tavoitteista: Sisustan siivoaminen ja mittariston entisöinti. Penkkien puhdistus ja kuljettajan penkin korjaus (kulunut pieni reikä lonkkatoppaukseen) Kattoverhouksen ja aurinkolippojen entisöinti Kojelaudan päälisen korjaus tai uusiminen (pahoja halkeamia) Kaikki ovi- ja ikkunatiivisteet pitää uusia. Kaikkea sisustaan liittyvää nipeliä saa tarjota, tarvetta on ainakin peilien sähkösäätöyksikkö, keskuslukituksen namikat, samoin ikkunakytkimet. Myös ostopaikkoja saa ehdottaa, mutta olen vähän allerginen tota ulkomaankauppaa kohtaan.
repa Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2011 noi penkin kiinn.pultit on sitten kivoja selän tai polven alla Noi ei tunnu missään verrattuna siihen penkkiin selän alla...
Guest SuS Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2011 Katos perskeles, tässä projektissahan on alkanut tapahtumaan oikein urakalla
repa Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2011 Katos perskeles, tässä projektissahan on alkanut tapahtumaan oikein urakalla No kun tulee muuten aika pitkäksi... No vaihdoin sen pissapojansäiliön ja rupesin kattelemaan sitä punaista ohutta johtoa joka iloisesti kiemurteli konehuoneen poikki...
repa Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2011 ...takaraivossa naksuttaa joku rele siitä sulakkeen palamisesta. Ei perhana, mun autossa ei mitään huomiovaloja suvaita, jos on hankittu luukkulamput, niin ajetaan sitten luukut pystyssä ihan reilusti. Aika köykäiset on olleet ammattitaidon alkeet tolla sähkömiehellä... kuka sitten lieneekään.
repa Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2011 No, tuli raksittua huomiovalot pois ja eikös vaan näytä taas pikkusen ihanammalta. By the Way: Kukas myy sellaista tuotetta millä voi paikata noita vinyylihalkeamia? Tiedän että sellaista on, mutten tiedä miksi sitä ainetta kutsutaan, niin en kehtaa alkaa edes kookletttamaan. E: Olishan sen kuvankin tietysti voinut heti laittaa mukaan...
repa Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2011 joko soi Ei oo kutistesukkaa eikä inspiraatiota. Venttaa nyt pari viikkoa. Mä haen ensi viikonloppuna inspiraation firman kevät-urheilupäiviltä Kisakalliosta Sitten alkaa kolvi savuta ja rälläkkä laulaa (noin niinkun kuvaannollisesti)
Z-mo Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2011 Jos noi päiväajovalot on ylimääräisinä, niin myy ne mulle. Niissä on varmaan myös se R87 merkintä? Vois tohon avoon laittaa, niin ei tarvis lamput ylhäällä ajella. Köyhänä mun täytyy miettiä polttoaineen kulutusta. Aerodynamiikka kärsii ja tunnetusti lamput päällä kone vie enemmän gasoa...
Chonder Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2011 niin ei tarvis lamput ylhäällä ajella. Tarviiko muutenkaan? kiva naureskella kansanpoliiseja kun vilkuttelee valoja Oli Transu ukkopuolella lainassa ja poliisit pysäyttivät, eivät edes huomauttaneet vaikka parkeilla ajeli(olin opastanut, ettei kirkkaassa päivänvalossa niitä luukkuja tarvi availla)
5.7targa Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2011 keskuslukituksen namikat, Mulla pitäis olla tommoset ylimääräset jossain, koitan pengastaa ja laitan kuvia!?
repa Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2011 Mulla pitäis olla tommoset ylimääräset jossain, koitan pengastaa ja laitan kuvia!? Kivakiva.
repa Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2011 Jos noi päiväajovalot on ylimääräisinä, niin myy ne mulle. Niissä on varmaan myös se R87 merkintä? Vois tohon avoon laittaa, niin ei tarvis lamput ylhäällä ajella. Köyhänä mun täytyy miettiä polttoaineen kulutusta. Aerodynamiikka kärsii ja tunnetusti lamput päällä kone vie enemmän gasoa... Saat tottakai nämä, minen niitä aio mihinkään roskista kauemmas asentaa. Kun oikein tihrusin, niin minusta niissä lukee E4 vasemmassa reunassa. On kyllä niin pientä ja epäselvää, että noista ei ota katsurikaan selvää... Tuon ne vaikka sulle sitten kun saan kutsun katsomaan kalossin tulevaa seuraajaa...
repa Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2011 Pinkki johto radiossa on sähköantennia varten, jees... mutta kun sen antennin on joku tarvinnut karttakepiksi tai joksikin. Sellaisenkin siis ostaisin...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään